0

0

توضیح استراتژیست ارشد بلومبرگ در مورد برتری شبکه پالیگان نسبت به سایر رقبا!

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، ماکرواستراتژیست ارشد بلومبرگ، اخیراً در دیدگاه جدیدی که از بازار کریپتو و آخرین روند آن با مردم به اشتراک گذاشته، استدلال کرده که هیچ پروتکلی از نظرکارآمدی شبکه با پالیگان (Polygon) قابل مقایسه نیست.

توضیح استراتژیست ارشد بلومبرگ در مورد برتری پالیگان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این اقتصاددان به این واقعیت اشاره می‌کند که پالیگان با استفاده از فناوری پیشرفته دانش صفر (zero-knowledge) برای تضمین حریم خصوصی و سرعت پردازش تراکنش‌ها، به چیزی شبیه به چراغ راه برای توسعه‌دهندگان بلاک چین تبدیل شده است.

مک‌گلون خاطرنشان می‌کند که بزرگترین پلتفرم‌های DeFi اتریوم مانند Aave و Uniswap در حال مهاجرت به این زنجیره جانبی یعنی پالیگان هستند و تعداد کل برنامه‌های غیرمتمرکزش بیش از سه برابر نزدیک‌ترین رقیب لایه دو آن و تقریباً نصف خود اتریوم است.

خرید ارز دیجیتال

این اقتصاددان در ادامه سخنانش اظهار کرده که پالیگان با توسعه جذاب خود توانسته است به نوعی برند برای NFT و Web3 تبدیل شود. شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی از دنیای خارج مایلند وارد عصر جدید و دیجیتالی اقتصاد شوند، و اگر اقدام به این کار کنند، اغلب اوقات این پالیگان خواهد بود که سکوی پرش را برای آنها فراهم می‌کند. در طول سال گذشته، کمپانی‌هایی چون کوکاکولا، ردیت، استارباکس، متا از طریق این شبکه وارد فضای Web3 شده‌اند.

پرایس اکشن پالیگان (MATIC)

پرایس اکشن متیک (MATIC) توکن بومی شبکه پالیگان، این استدلال‌ها را تا حدودی تأیید و منعکس می‌کند. از ابتدای سال، قیمت آن بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ یک پنجم این افزایش قیمت که حدود حدود ۱۲ درصد می‌شود، در ماه فوریه رخ داده است. این توکن همچنین نسبت به اتریوم از ابتدای سال ۲۰۲۳ تقریباً ۱۵ درصد رشد داشته است.

خرید ماتیک
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)