0

1

آیا هاردفورک کاردانو باعث پامپ این ارز خواهد شد؟

آیا هاردفورک کاردانو باعث پامپ این ارز خواهد شد؟
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

چارلز هاسکینسون از پیاده‌سازی هاردفورک کاردانو در ماه ژوئن خبر داد.

چارلز هاسکینسون “بنیانگذار شبکه کاردانو “، از برنامه‌ی ارتقای قابل توجه و حائز اهمیتی روی بلاک‌چین کاردانو رونمایی کرد. تیم کاردانو در حال چیدن تدارکات لازم برای عملیاتی کردن گام بعدی نقشه راه بلاکچین “The Volatire Era” هستند. تیم کاردانو هدف طرح پیشنهادی CIP-1694 را این‌طور عنوان کردند:

هدف اصلی این است که کاردانو به عنوان یک بلاک‌چین مبتنی بر مکانیزم اثبات سهام یا PoS، به یک شبکه کاملاً غیرمتمرکز تبدیل شود که به صورت کاملا خودگردان پیش می‌رود. به محض آغاز راه اندازی هاردفورک کاردانو، شبکه وارد اولین مرحله از Chang Update خواهد شد‌. این اقدام امکان مشارکت‌های حاکمیتی بر بستر شبکه را در دسترس قرار می‌دهد. یعنی به دنبال عملیاتی شدن برنامه CIP-1694، سیستم رأی‌دهی (Voting) غیرمتمرکز بهبود چشم‌گیری در زمینه مشارکت‌های حاکمیتی خواهد داشت. بنابراین، هولدرهای توکن کاردانو “ADA” مشارکت بیشتری در تصمیم‌گیری‌های شبکه و مدیریت صندوق های دارایی خواهند داشت.

هاسکینسون همچنین به یک به‌روزرسانی دیگر تحت عنوان Ouroboros Leios اشاره کرد که در صورت اجرا به بهبود مقیاس‌پذیری شبکه، کمک شایانی خواهد کرد. چارلز هاسکینسون در این راستا پستی را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و گفت:

 راه‌اندازی قریب‌الوقوع Cardano Node Version 9.0 در ماه جاری اتفاق می‌افتد. ارتقای Node Version 9.0 در هاردفورک کاردانو، نقطه عطفی برای آخرین بخش از نقشه راه کاردانو خواهد بود.

آیا این به‌روزرسانی باعث پامپ قیمت کاردانو خواهد شد؟ برای پاسخ به این سوال باید تا زمان هاردفورک مورد نظر صبر کنید و اخبار پیرامون این شبکه بلاک‌چینی محبوب را دنبال کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)