0

0

هاسکینسون به تمرکز کاردانو بر هوش مصنوعی اشاره می‌کند

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار و مدیر اجرایی کمپانی تحقیق و توسعه Input Output، و مدیرعامل و موسس بنیاد کاردانو اخیراً اشاره‌ای به هدف جدید این شبکه اثبات سهامی (PoS) داشته است. هاسکینسون در حساب رسمی توییتر خود، ویدئویی از یوتیوب‌بر Vinay Prasad که دارنده دکترای پزشکی است به اشتراک گذاشت؛ با این مضمون که ChatGPT چگونه می‌تواند دنیای پزشکی را متحول کند.

تمرکز جدید کاردانو بر هوش مصنوعی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اگرچه هاسکینسون توضیحات بیشتری در این مورد ارائه نکرد، اما یک تصور کلی وجود دارد که هوش مصنوعی (AI) که توسط چت‌بات‌هایی مانند ChatGPT روی کار آمده‌اند، چهره هر جنبه از زندگی ما را تغییر خواهد داد.

نوآوری در فضای هوش مصنوعی هیچ حد و مرزی ندارد و جای تعجب نخواهد بود اگر چارلز هاسکینسون تیم کاردانو را برای یافتن زمینه‌های مشترک در رابطه با ایجاد مشارکت‌های کاربردی رهبری کند. علاوه‌براین، هاسکینسون ممکن است به توسعه dAppهایی که می‌توانند از فناوری زیرساخت ChatGPT به نام مدل‌های زبان بسیط (LLMs) استفاده کنند نیز کمک یا از آنها حمایت کند.

خرید ارز دیجیتال

به نظر می‌رسد هاسکینسون با کسب اسم و رسم در دنیای کریپتو و بلاک چین، تمرکز خود را بر تنوع بخشیدن به نفوذ خود و همچنین پروتکل کاردانو در این فضا گذاشته باشد. با نوآوری‌های علمی‌ای که در زندگی روزمره به کمک انسان می‌آیند، شاید قدم بعدی گرایش به ایجاد نوآوری‌ در حوزه پزشکی باشد.

کاردانو و تمرکز بر هوش مصنوعی

کاردانو یک شبکه بلاک چینی بزرگ است که برنامه‌های غیرمتمرکز بسیار زیادی روی آن ساخته شده است. در حالی که ChatGPT و فناوری زیرساخت آن هنوز نسبتاً جدید است، پروژه‌های مبتنی بر کاردانو مانند SingularityNET (AGIX) در حال حاضر راه را برای توسعه نوآوری‌های این چنینی هموار می‌کنند که می‌توانند در دنیای واقعی مورد استفاده قرار گیرند.

فناوری کاردانو به‌خوبی قابلیت پشتیبانی از هر نوع نوآوری مبتنی بر فناوری ChatGPT  را دارد. اگرچه بسیاری از عملکردهای اصلی این بلاک چین هنوز در حال توسعه هستند، اما پروتکل، بنیانگذار و جامعه آن خود را متعهد به تنوع بخشیدن در فناوری‌شان می‌دانند، و با هیاهوی جدید تمرکز این شبکه بر به‌کارگیری هوش مصنوعی، احتمالاً در آینده نزدیک شاهد نوآوری‌های منحصربه‌فرد بیشتری از آن خواهیم بود.

خرید کاردانو
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)