0

0

حذف ۷ جفت معاملاتی در صرافی Coinbase برای افزایش نقدینگی!

صرافی کریپتویی کوین بیس برخی از جفت‌های معاملاتی خود را به دلایل نقدینگی در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۲۳ از لیست پلتفرمش حذف خواهد کرد. جفت‌های معاملاتی که قرار است حذف شوند عبارتند از: ASM-USDT، ATA -USDT، DESO-EUR، FORT-USDT، FORTH-GBP، MCO2- USDT و XYO -BTC.

حذف هفت جفت معاملاتی در صرافی کوین بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

همانطور که پیداست صرافی Coinbase توکن‌های زیادی را در پلتفرم خود لیست کرده است. سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در حال حاضر به این نتیجه رسیده که فقط بیت کوین در دسته اوراق بهادار قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل این صرافی اقدام به حذف تعدادی از توکن‌های لیست‌شده در پلتفرم خود کرده است.

این صرافی که بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکا است اعلام کرده در این هفته قرار است در واشنگتن دی سی با یک کمپین تلویزیونی جدید آینده ارزهای دیجیتال را در بحبوحه بحران مالی جهانی و بحث و منازعات خود با رگولاتورهای ایالات متحده تبلیغ کند.

خرید ارز دیجیتال

این صرافی کریپتویی در پست وبلاگی در روز دوشنبه (۲۲ مه) بیان کرد این کمپین با عنوان “Crypto: Bringing America Forward” بر تبلیغات بازرگانی تلویزیونی، رویدادها و دیگر پروموشن‌ها متمرکز خواهد بود.

بر اساس این بیانیه، چهار آگهی تبلیغاتی در برنامه‌های محبوب آخر هفته‌ها به طور متوالی از تلویزیون پخش خواهند شد و توضیح می‌دهند که چرا ارز دیجیتال مهم است و وجود آن در ایالات متحده برای طرفداران این صنعت اهمیت دارد.

علاوه‌براین، کمپین‌های دیگری از نقاشی دیواری خیابانی گرفته تا بیلبورد متحرک در اطراف منهتن و مکان‌های دیگر و مجموعه‌ای از تبلیغات در طول مسابقات حذفی NBA، تاریخچه ارز و نیاز به به‌روزرسانی سیستم مالی را به نمایش خواهند گذاشت.

صرافی کوین بیس اخطار ولز (Wells) را در ماه مارس دریافت کرده و بدین معناست که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آماده است تا کامزدهای رسمی را به کمیته پنج نفره خود پیشنهاد دهد. در حال حاضر رگولاتورها در حال کار بر طرح‌های پیشنهادی خود برای تنظیم ارزهای دیجیتال هستند، اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از این لوایح به تصویب خواهند رسید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)