0

4

افزایش قیمت توکن HBAR با پشتیبانی FedNow از پلتفرم پرداخت هدرا

پلتفرم پرداخت هدرا، دراپ (Dropp) قصد دارد با همکاری با بانک‌هایی که از خدمات FedNow استفاده می‌کنند، خدمات پرداخت نوآورانه‌ای را به صاحبان کسب و کار ارائه دهد تا در تمام طول سال و در هر زمانی از روز بتوانند پرداخت‌های فوری خود را حتی برای تراکنش‌ها با رقم‌های بالا انجام دهند. این پلتفرم با پیوستن به سرویس FedNow، پرداخت‌های فوری در سطح خرد را نیز برای خریدهای روزمره میسر می‌سازد.

افزایش قیمت توکن HBAR با پشتیبانی FedNow از پلتفرم پرداخت دراپ هدرا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در حال حاضر، پلتفرم دراپ امکان پرداخت خرد را تنها برای تراکنش‌های رقم پایین با توکن‌های HBAR و USDC فراهم می‌کند. با این ویژگی صاحبان کسب و کار می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و کسب‌وکار خود را رشد دهند، مصرف‌کنندگان نیز می‌توانند به محصولات و خدمات موردنیاز زندگی خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، دراپ امکان ذخیره‌سازی NFT، تراکنش‌ها، نقل‌وانتقالات، مشاهده تاریخچه تراکنش‌های NFT و جزئیات و هزینه‌های مربوطه را نیز فراهم می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

دراپ یک پلتفرم تراکنش ریزپرداخت دیجیتال مقرون‌به‌صرفه است که رسماً در بلاک چین هدرا هشگراف (Hedera Hashgraph) راه‌اندازی شده است. این پلتفرم بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده با توان عملیاتی بالا و پرسرعت برای پرداخت‌های فوری ساخته شده است. دراپ در حال حاضر از توکن ACH برای تأمین مالی کیف پول‌های مصرف‌کننده و پرداخت به صاحبان کسب و کار در پایان روز استفاده می‌کند.

توکن HBAR هدرا نیز از این اخبار مثبت بهره‌مند شد و قیمت آن ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۶درصد افزایش یافت.

نمودار قیمت ۲۴ ساعته HBAR. منبع: کوین مارکت کپ

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)