0

0

حذف توییت همکاری با ستاره هالیوود «دواین جانسون» توسط پلتفرم Gala Games

میلاد قربانی

زمان مطالعه :

2 دقیقه

پلتفرم بازی‌های بلاک چینی یعنی گالا گیمز (Gala Games)، در توییتر خود اعلام کرد که به زودی با پول‌سازترین بازیگر هالیوود یعنی دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به The Rock، همکاری خواهد داشت. امّا پس از مدتی، این توییت را حذف کرد که ریزش توکن GALA را در پی داشت.

البته این همکاری به دواین جانسون محدود نبود. طبق اطلاعیه گالا گیمز در روز دوشنبه، این پلتفرم تصمیم داشت تا علاوه بر The Rock، با دیگر بازیگر مطرح هالیوود یعنی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) هم قراردادی را منعقد کند.

ریزش ناگهانی توکن GALA

خبر قرارداد با بازیگران مشهور هالیوود که در فیلم Pain&Gain با یکدیگر همکاری داشته‌اند، موجب شد تا رمزارز GALA رشدی ۷۰ درصدی را تجربه کند. با این افزایش قیمت، ارزش آن به محدوده ۵ سنت افزایش یافت.

از تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲ تا کنون، این بالاترین قیمتی بود که گالا گیمز به خود دیده است.

اگرچه که این روند صعودی هم پایدار نبود. پس از حذف توییت مربوطه توسط توییتر Gala، قیمت توکن GALA بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته و اکنون در محدوده قیمتی ۰.۰۴ دلار خرید و فروش می‌شود. آشنایی با پلتفرم Gala Games

با توجه به تصاویر منتشر شده از این توییت در دیسکورد، می‌توان دید که در بخشی از متن آن به موارد زیر اشاره شده است:

در حالی که شما در حال خواندن این مطلب هستید، ما مشغول ساخت دو فیلم با راک (معروف به دواین جانسون) و مارک والبرگ هستیم! دو بازیگر بزرگ در بزرگترین صنعت سرگرمی دنیا. شما کارهای آنها را روی پرده دیده‌اید، اما من فکر می‌کنم حضور آنها در پشت صحنه این فیلم ممکن است حتی قدرتمند‌تر از آنچه در صفحه سینما می‌بینید، باشد. ما بسیار خوشحالیم که افتخار همکاری با آن‌ها را داریم.

بخشی از اطلاعیه مربوط به همکاری گالا با ستارگان هالیوود

طبق این توییت، کاربران اکوسیستم Gala می‌توانند با اسکن یک QR کد، بلیت فیلم‌های The Rock را خریداری کنند و برنده برخی جوایز دیجیتالی در نتفلیکس شوند.

نماینده گالا گیمز در جواب سوالات خبرگزاری‌ها با ارسال یک ایمیل خاطرنشان کرد که مدیر عامل Gala مواردی از جمله برنامه‌های آتی شرکت را، به اشتراک خواهد گذاشت.

به نقل از نمایندگان این اکوسیستم، مرتبط دانستن رشد توکن بومی گالا (GALA) در هفته‌های اخیر با انتشار نام برخی از بازیگران هالیوود و همکاری آن ها با Gala، امر چندان قابل استنادی نیست.

خرید ارز دیجیتال

اظهارات نماینده گالا

طبق متن اعلامیه، این خبر نخست قرار بود به صورت یک پست خصوصی فقط برای جامعه Discord ما منتشر بشود و بنا به انشار عمومی آن نبود. این خبر همچنین بخشی از یک گفتگوی کلی‌تر در دیسکورد در مورد اینکه بخش مرتبط با سینما در اکوسیستم گالا به کدام سمت خواهد رفت، بود. گالا این توییت را به احترام همه شرکای درگیر حذف کرد، اما ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری بیشتر در مورد این پروژه‌ها در آینده نزدیک هستیم.

با این وجود، این موضوع به سرعت توجه علاقه مندان به رمزارزها را در توییتر به خود جلب کرد. در چندین توییت جداگانه، صحت اطلاعیه اولیه را زیر سوال بردند. برخی سرمایه گذاران نیز با اتخاذ پوزیشن‌های شورت (Short Position)، پول خود را بر روی کاهش قیمت این رمزارز سرمایه گذاری کردند.

نرخ‌های تامین مالی در بازار آتی (Futures)مرتبط با توکن گالا در اوایل روز چهارشنبه منفی بود. این موضوع نشان دهنده یک سوگیری نزولی در بازار این ارز دیجیتال است. معاملات فیوچرز چیست؟

نرخ‌های تامین مالی هر ۸ ساعت یک بار پرداخت می‌شود و اشاره به هزینه نگهداری پوزیشن‌های خرید لانگ (bullish long positions) یا نزولی شورت (bearish short positions) دارد.

نرخ تامین مالی منفی نشان می‌دهد که پوزیشن‌های شورت برای باز نگه‌داشتن پوزیشن خود به لانگ‌ها پول می‌دهند و در این حالت اهرم به سمت نزولی منحرف می‌شود.

نرخ تامین مالی کلی گالا به شدت منفی است، نشانه‌ای از این که برخی معامله‌گران انتظار دارند قیمت‌ها در آینده نزدیک کاهش پیدا بکنند. اگر اوضاع بدین شکل پیش نرود، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت‌ها در کوتاه مدت باشیم، زیرا سود باز افزایش یافته است.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)؛ رئیس تحقیقات ماتریکسپورت (Matrixport)

پیشتازی گالا ادامه دارد!

علی رغم افت قیمت اخیر، همچنان افزایش قیمت GALA در یک ماه اخیر از ۱۳۰ درصد فراتر می‌رود.

ارزش بازار سندباکس(SAND) و دیسنترالند (MANA) به ترتیب۳۰ و۲۲ درصد رشد کرده‌اند. دیگر کوین‌های قابل توجه مرتبط با بازی‌های کامپیوتری که توانسته‌اند رشد دو رقمی را تجربه کنند. AXS،YGG و ILV از جمله این ارزها هستند.

به طور کلی، در گیم فای(GameFi) شاهد عملکرد قابل قبولی از سوی گالا گیمز بوده‌ایم. رشد سه رقمی آن و پیشی گرفتن از افزایش قیمت ۸۰ درصدی توکن حاکمیتی پلتفرم لایدو فایننس (LDO)، می‌تواند گواهی باشد بر این موضوع. چرا که از لایدو با عنوان غول تامین نقدینگی و استیکینگ یاد می‌شود!

توکن LDO در صدر فهرست ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد (بیشترین رشد در بازه‌ای مشخص) قرار دارد. درحال حاضر، ارزش بازار آن به بیش از ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

در همین حال، افزایش قیمت سکانداران اصلی بازار یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، در یک هفته اخیر اخیر از ۸ و ۱۱ درصد فراتر نمی‌رود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)