0

4

کاهش TVL صرافی هوبی در پی شایعهٔ ورشکستگی آن!

صرافی کریپتویی هوبی (Huobi) در حال حاضر با شایعاتی در مورد ذخایر استیبل کوین‌های خود و تحقیقات مقامات چینی از مدیران آن برای شفاف سازی موقعیت پیش‌آمده مواجه است.

شایعه ورشکستگی صرافی هوبی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این صرافی از تاریخ ۵ تا ۶ اوت به دلیل شایعه در مورد پرداخت بدهی‌اش و بازجویی مقامات چینی از مدیران آن، شاهد خروجی‌هایی به ارزش ۶۴ میلیون دلار بوده است. جریان خروجی در این آخر هفته منجر به کاهش ارزش کل قفل شده (TVL) صرافی هوبی از ۳.۰۹ میلیارد دلار در ۶ جولای به ۲.۵ میلیارد دلار در زمان نگارش این خبر شده است.

شایعه دستگیری رهبران صرافی هوبی در چین برای اولین بار در تاریخ ۴ اوت به دلیل تحقیقات در مورد معاملات این صرافی با پلتفرم‌های قمار پخش شد. سخنگوی Huobi در مصاحبه خود این اخبار را تکذیب کرد. طبق گزارش‌ها این شایعات در حالی منتشر می‌شوند که مقامات چین در حال تشدید نظارت خود بر مبادلات ارزهای دیجیتال در این کشور هستند.

خرید ارز دیجیتال

طیق اخبار دریافتی، یکی از مدیران سطح C صرافی هوبی طی چند هفته گذشته این صرافی را ترک کرده است؛ حال معلوم نیست که این خروج به دلایلی که ذکرشد صورت گرفته یا خیر. سرپرست سوشال مدیای هوبی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اظهار کرده که این شایعات دروغ است و مبادلات در پلتفرم این صرافی «به‌خوبی در حال انجام است».

ظاهراً این صرافی کریپتویی با مشکلات پرداخت بدهی نیز مواجه است. آدام کوکران (Adam Cochran)، مدیر اجرایی حوزه فین‌تک و سرمایه‌گذار الهام‌بخش، در پست‌های خود به این موضوع اشاره کرده که این شرکت ممکن است به دلیل مغایرت در میزان دارایی‌های تتر (USDT) خود ورشکسته باشد.

با استفاده از داده‌های آنچینی موجود در DeFiLlama، کوکران یادآور شد که که در تاریخ ۵ اوت در مجموع فقط ۹۰ میلیون دلار استیبل کوین USDT و USDC در این صرافی وجود داشت، در حالی که ادعا می‌شد ۶۳۱ میلیون دلار تتر کاربران را در اختیار دارد .به گفته کوکران، «هوبی کاملاً ورشکست شده است.»

بر اساس داده‌های DefiLlama در ۶ اوت، کیف پول‌های صرافی هوبی در مجموع فقط ۷۲ میلیون دلار USDT و USDC در خود ذخیره دارند.

هوبی هنوز به درخواست خبرنگاران برای شفاف‌سازی شایعات مربوط به ورشکستگی و اختلاف بین داده‌های آنچینی و گزارش حسابرسی خود پاسخ نداده است.

صرافی کریپتویی هوبی در دیگر حوزه‌های قضایی نیز با چالش‌هایی روبه‌رو است. در ماه مه اقدامی اجرایی علیه این صرافی از سوی رگولاتور اوراق بهادار مالزی صورت گرفت که باعث شد این صرافی فعالیت خود را در این کشور قطع کند.

خرید تتر

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)