0

0

اخبار امروز بیت کوین، ۲ سورپرایز در یک روز!

داده‌های مهم اقتصادی به کمک کریپتو می‌آیند! اخبار امروز بیت کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در اخبار امروز بیت کوین، داده‌های مهم اقتصادی به کمک بازار کریپتو آمده‌اند!

مقامات فدرال رزرو پیش‌تر در موضع‌گیری‌های خود اعلام کرده بودند که امکان دارد هیچ کاهش نرخ بهره‌ای در ۲۰۲۴ نداشته باشیم. ولیکن ماجرا از انتشار داده‌های اقتصاد کلان آمریکا در هفته گذشته آغاز شد. کندی رشد اقتصادی، پرهیز خانوارها از مخارج غیر ضروری و عدم توانایی در انتقال فشارهای قیمتی به مصرف‌کننده، بازارهای مالی را تحت نوسان قرار داد. تردید معامله‌گران درباره وضعیت اقتصادی در کندل هفتگی شاخص دلار هم مشهود بود. پس از این وضعیت، جهان در انتظار داده‌های مدیران خرید ایالات متحده بود. داده‌هایی که امروز منتشر شدند.

داده‌های مدیران خرید در اقتصاد کلان مطابق پیش‌بینی‌ها پیش رفت و رو به بهبود تلقی می‌شد. اما از طرف دیگر محرک‌های اصلی تقاضای مصرف‌کننده آمریکایی، قدرت خود را از دست داده‌اند. درآمد حقیقی خانوارها در یک سال گذشته اندکی افزایش پیدا کرده است؛ اما نرخ پس‌انداز به پایین‌ترین حد خود در ۱۶ ماه گذشته رسید. بسیاری از خانوارها به کارت‌های اعتباری و سایر منابع مالی برای تامین مخارجی خود روی آورده‌اند. گویا شرایط اقتصادی ایالات متحده چندان هم به سمت حفظ سطح فعلی نرخ بهره مساعد نیست! پس از انتشار این داده‌ها، بازار احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر را افزایش داد و دلار دچار ضعف شد.

خرید ارز دیجیتال

از دیگر اخبار امروز بیت کوین: کاهش نرخ بهره اروپا

به‌طور هم‌زمان، اتحادیه اروپا نیز از اولین مرحله کاهش نرخ بهره خود خبر داد. کاهش نرخ بانک مرکزی اروپا در حالی اتفاق می‌افتد که بدترین دوره تورم در تاریخ یورو تا حدی به پایان رسیده است.

یکی از مهم‌ترین اخباری که بازار کریپتو پیش از بولران به آن نیاز دارد، آغاز سیاست‌های تسهیلی ایالات متحده است. به یاد داشته باشید ریزش بازار کریپتو پس از سال ۲۰۲۱، با افزایش نرخ بهره آمریکا آغاز شده بود. کاهش نرخ بهره در ایالات متحده می‌تواند یه‌عنوان عامل تکمیل کننده هاوینگ، بیت کوین را به سمت یک رالی دیوانه‌وار هدایت کند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و خرید و فروش آن کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)