0

3

افزایش انباشت نهنگ‌‌های بیت‌کوین، پامپ بیت‌کوین نزدیک است؟

تحلیل آنچین بیت کوین. پامپپ بیت کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

نهنگ‌های بیت‌کوین در طی ۲۴ ساعت و در بحبوحه اصلاحات بازار، ۱.۴ میلیارد دلار بیت‌کوین جمع‌آوری کردند. آن‌ها از رکود قیمت بیت‌کوین در ۱۱ ژوئن نهایت استفاده را بردند و مجموعاً ۲۰/۶۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۱.۳۸ میلیارد دلار جمع کردند. به گفته شرکت تحلیلی بلاک چین کریپتو کوانت، این بزرگ‌ترین روز ورود نهنگ‌های بیت کوین از ۲۸ فوریه بود. انباشت نهنگ‌‌های بیت کوین معمولا سیگنالی از صعود بازار تلقی می‌شود.

وقتی بیت‌کوین از ۷۱۶۵۰ دلار به حدود ۶۹۰۰۰ دلار اصلاح کرد، جریان ورودی به حساب‌های نهنگ بیت‌کوین بین ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ بیت کوین در روز بود. قیمت چند روز بعد دوباره سقوط کرد و ورودی عظیم ۲۰/۶۰۰ بیت کوین، در ۱۱ ژوئن به آدرس‌های انباشت نهنگ‌ها سرازیر شد.

طبق پلتفرم اطلاعاتی Santiment، عرضه بیت‌کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال به ۹۴۲/۰۰۰ کاهش یافت که پایین‌ترین سطح آن از ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ است. انباشت نهنگ‌‌های بیت‌کوین و کاهش ذخایر بیت‌کوین اغلب نشان‌دهنده تقویت بازار است و سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند قیمت در میان‌مدت تا بلندمدت افزایش یابد.

نهنگ‌های اتریوم هم هوشیار هستند و اخیراً بیش از ۲۴۰۰۰۰ اتر خریداری کرده‌اند.

برای اطلاع از آپدیت تحلیل روزانه بیت کوین و تحلیل روزانه اتریوم، کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)