تحلیل روزانه اتریوم ETH (آخرین آپدیت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

تحلیل امروز اتریوم
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

12 دقیقه
فهرست عنوان ها

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است که بیشترین حجم معامله بعد از بیت کوین را به خود اختصاص داده است. در این مطلب قصد داریم تحلیل تکنیکال اتریوم را بررسی و مسیر حرکات آتی این ارز دیجیتال را پیش بینی کنیم. در مجموعه گزارش‌های تحلیلی پول نو، می‌توانید تحلیل روزانه اتریوم را دنبال کنید. همچنین برای خرید اتریوم بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید در صرافی پول نو حساب کاربری خود را ایجاد کرده و خرید خود را تکمیل نمایید.

این مقاله در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ آپدیت شد

تحلیل ویدیویی اتریوم ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم در روزهای اخیر بعد از اخبار جنگ ریزش شدیدی را تجربه کرد، با این حال اکنون کمی حمایت شده است. اما آیا احتمال صعود مجدد این رمز ارز ناحیه فعلی وجود دارد؟ یا باید منتظر اصلاح بیشتر ETH باشیم؟ در تحلیل امروز سعی می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم.


تحلیل اتریوم امروز (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

اتریوم بعد از ریزش اخیر خود به سطح مورد نظر ما برخورد کرد و با قدرت نیز از این ناحیه حمایت شد. در حال حاضر بازار در حال پیشروی به سمت سطوح بالاتر است، اما اهداف قیمتی آینده اتریوم کدام‌اند؟

تحلیل امروز اتریوم

همانطور که در چارت ۴ ساعته اتریوم قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در حال حاضر شدیدا به یک بیس سوپلای نزدیک شده، اما هنوز به آن برخورد نداشته، با این حال به نظر می‌رسد به زودی به این ناحیه برسد.

البته این محدوده پیش از این نیز برخورد داشته و به همین دلیل تا حدی از اعتبار آن کاسته شده است. بنابراین به نظر می‌رسد بازار بتواند این محدوده را شکسته و تا تارگت اصلی خود یعنی ۳۵۰۰ دلار رشد کند.

در صورتی که این اتفاق نیفتد و بازار نزولی شود، در وهله اول قیمت می‌تواند به خط روند صعودی ۴ ساعته و سپس سطوح قیمتی پایین‌تر واکنش نشان دهد.


تحلیل اتریوم ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم در حال حاضر در کانال ۳ هزار دلاری خود معامله می‌شود و اگر به چارت آن نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اصلاح عمیقی را در روزهای گذشته تجربه کرده است. اما سطوح اصلاحی مهم اتریوم کدام‌اند؟

همانطور که در چارت مشخص است، اتریوم در محدوده فعلی به سطح ۶۱ فیبوناچی واکنش نشان داده ولی به دلیل ممنتوم شدید ریزش به نظر نمی‌رسد این لول چندان دوام بیاورد.

سطح مهم بعدی محدوده ۷۸ فیبوناچی‌ست که از قضا یک بیس دیمند نیز در این محدوده وجود دارد که می‌تواند مانع ریزش بیشتر قیمت و شروع حرکت صعودی مجدد اتریوم شود.

فعلا دو سطح مهم اتریوم این لول‌ها هستند و در صورتی که بازار این نواحی را نیز از دست دهد، احتمال اصلاح بیشتر قیمت اتر وجود و حتی شروع یک روند نزولی وجود خواهد داشت.


تحلیل اتریوم ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم روز گذشته ریزش بسیار شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن به کانال ۳۱۰۰ دلار نیز وارد شد. اما چه سرنوشتی در انتظار اتریوم است؟ آیا امکان ریزش بیشتر این رمز ارز وجود دارد؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل امروز اتریوم

برای تحلیل امروز اتریوم، به چارت روزانه این رمز ارز نگاهی می‌اندازیم و متوجه می‌شویم که بازار بعد از ریزش اخیر خود به یک حمایت مهم رسیده و در حال بازیابی از این محدوده است.

انتظاری که داریم به دلیل جو صعودی کل بازار، این است که اتریوم بار دیگر رشد کرده و خود را به مقاومت روزانه برساند، اما یک نکته مهم در ریزش اخیر به چشم می‌خورد که نمی‌توان از آن گذشت.

از آنجایی که ریزش روز گذشته ممنتوم بسیار شدیدی داشت، ممکن است بازار بتواند آهسته و کم‌ کم رشد کند، اما احتمال از دست رفتن حمایت فعلی و ریزش بیشتر اتر نیز به دلیل نوسانات شدید بازار قبل از هاوینگ وجود دارد.

در نتیجه پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال خرید کوتاه مدت اتریوم هستید، تا انتهای هفته و اتمام نوسانات هاوینگ صبر کنید تا بازار جهت خود را پیدا کند، چرا که بعد از آن می‌توان با اطمینان بیشتری وارد شد.


تحلیل اتریوم ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم کاملا مطابق با تحلیل ما پیش رفته و بعد از شکست خط روند با قدرت در حال پیشروی است. در حال حاضر چشم انداز کوتاه مدت اتریوم را صعودی‌ می‌بینیم با این حال یک مقاومت مهم سد راه قیمت است.

همانطور که در چارت مشاهده می‌کنیم، یک مقاومت استاتیک در نایحه فعلی پیش روی اتریوم قرار دارد که قیمت چندین بار در دفعات گذشته بعد از برخورد به آن ریزش کرده است.

این بار اما از آنجایی که ممنتوم حرکت بسیار قدرتمند است، می‌توانیم انتظار شکست این سطح را داشته باشیم. با این حال برای یک ورود مطمئن بهتر است صبر کنیم تا مقاومت شکسته شده و در پول بک وارد شویم.

توجه داشته باشید که حتما باید بعد از شکست وارد شد و در صورت خرید در ناحیه فعلی ممکن است بازار ریزش کرده و مجبور شویم متحمل یک ضرر ناخواسته شویم.


تحلیل اتریوم ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم امروز با قیمت ۳۳۳۵ دلار در بازار معامله می‌شود و در یکی دو روز اخیر بیشتر در حال درجا زدن بوده است. با این حال همانطور که در تحلیل قبل اشاره کردیم، فعلا ریزش این رمز ارز در بیس دیمند مورد نظر ما متوقف شده و بازار در حال کف سازی برای شروع یک حرکت صعودی دیگر است.

تحلیل اتریوم امروز

در چارت ۴ ساعته اتریوم، مشاهده می‌کنیم که قیمت بعد از برخورد به بیس دیمند خود کمی رشد کرد و سپس بار دیگر به دلیل فشار فروش سنگین برگشت و به درون بیس نفوذ کرد. با این حال همچنان این حمایت توانسته اتریوم را با قدرت نگه دارد.

در صورتی که اکنون اتریوم با قدرت حمایت شود و بتواند با یک ممنتوم قوی به خط روند نزولی رسیده و آن را به سمت بالا بشکند، می‌توانیم انتظار رشد بیشتر آن و شروع یک حرکت صعودی ادامه دار را داشته باشیم.

این در حالی‌ست که سناریو نزولی نیز همچنان پابرجاست و در صورت ریزش قیمت به زیر بیس دیمند فعلی، احتمالا شاهد اصلاح بلند مدت‌تر قیمت اتر باشیم.


تحلیل اتریوم ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم همزمان با ریزش بیت کوین در روز گذشته، سقوط شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن به ۳۲۰۰ دلار هم رسید. اما چه آینده‌ای در انتظار اتر است؟ آیا احتمال ریزش بیشتر این رمز ارز وجود دارد؟ یا از نواحی فعلی باید منتظر رشد مجدد ETH باشیم؟

تحلیل امروز اتریوم

همانطور که در چارت ۴ ساعته اتر قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در حال حاضر به یک بیس Demand مهم در این تایم فریم برخورد کرده و حمایت هم شده است. از آنجایی که این بیس اعتبار بالایی دارد، می‌توان روی آن برای توقف ریزش‌ها و برگشت قیمت حساب کرد.

با این حال نکته اصلی این است که به دلیل ممنتوم بالای ریزش فعلی، ممکن است بازار نیاز به کف سازی و جمع آوری انرژی بیشتری برای رشد داشته باشد و احتمال اینکه با قدرت از همین ناحیه روند صعودی خود را با قدرت شروع کند چندان بالا نیست.

با همه این‌ها در صورت رشد اتریوم، فعلا هدف قیمتی آن در کوتاه مدت محدوده بیس سوپلای مشخص شده در چارت خواهد بود. در این ناحیه انتظار واکنش ریزشی بازار را خواهیم داشت.


تحلیل اتریوم ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم فعلا مدتی‌ست که درگیر یک مقاومت مهم در تایم بالا است و به همین دلیل رشد چندانی را تجربه نکرده است. اما این ناحیه مقاومتی چه ماهیتی دارد؟ آیا امکان ریزش شدید اتر احساس می‌شود؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل هفتگی اتریوم

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در تایم فریم هفتگی خود یک الگوی QM ساخته و اکنون به شانه چپ الگو برخورد کرده است. بنابراین ریزش اخیر آن در دو هفته گذشته را نیز می‌توان به همین دلیل دانست.

تارگت قیمتی این الگو در تصویر با خط چین نمایش داده شده و در حوالی قیمت ۲۵۰۰ دلار است که البته چنین ریزشی با وضعیت فعلی بازار چندان محتمل نیست. اما آیا واقعا چنین ریزشی اتفاق خواهد افتاد؟

به نظر می‌رسد اتریوم هرچند به این سطح واکنش داده ولی نهایتا در بلند مدت به صعود خود ادامه دهد و این الگو را باطل نماید. این مسئله به دلیل ممنتوم فعلی قیمت و جو صعودی کل بازار است.


تحلیل اتریوم ۶ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم در حال حاضر با قیمت ۳۴۵۰ دلار در بازار معامله می‌شود و در یکی دو هفته اخیر ریزش نسبتا قابل توجهی را تجربه کرده است. این رمز ارز در رشد اخیر خود به سقف مهم ۴ هزار دلاری نیز رسیده بود، با این حال ریزش فعلی فرصت ورود دوباره‌ای را برای خریداران فراهم کرده است.

تحلیل امروز اتریوم

اگر به تایم فریم چهارساعته اتریوم نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که ریزش اخیر بعد از برخورد به یک بیس دیمند معتبر متوقف و حرکت صعودی بار دیگر آغاز شد چرا که قیمت بعد از واکنش به این بیس، خط روند نزولی خود را شکست.

حال پول بک به این خط روند نیز کامل شده و بازار در حال حرکت به سمت نواحی بالاتر است. فعلا مقاومت پیش روی اتریوم، بیس سوپلای چهارساعته‌ای است که در چارت مشخص شده و احتمال واکنش بازار به این ناحیه وجود دارد.

با این حال به نظر می‌رسد در میان مدت اتریوم بتواند بار دیگر روند صعودی اصلی‌اش را از سر بگیرد و به سمت سقف تاریخی خود یعنی محدوده ۵ هزار دلار حرکت کند.


تحلیل اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته ۷ اسفند ۱۴۰۲

اتریوم دقیقا مطابق تحلیل قبل ما پیش رفت و بعد از برخورد به کف کانال ۴ ساعته توانست بار دیگر رشد کند و اکنون این رمز ارز با قیمت ۳۰۷۵ دلار در بازار معامله می‌شود.

تحلیل امروز اتریوم

همانطور که در تایم فریم ۴ ساعته اتریوم قابل مشاهده است، این رمز ارز در حال حاضر سقف قبلی خود را شکسته و پول بک‌اش را به این ناحیه تکمیل کرده است، بنابراین آماده رشد دوباره است.

فعلا هدف قیمتی اول اتریوم سقف قبلی است و به نظر می‌رسد بتواند این ناحیه را به راحتی لمس کند. البته باید سناریو نزولی را هم به خاطر داشته باشیم.

در صورت ریزش قیمت زیر فیلیپ زون و بسته شدن آن در پایین محدوده مورد نظر، سناریو صعودی فعلی باطل خواهد شد و بازار فاز نزولی خواهد گرفت.


تحلیل اتریوم ۲ اسفند ۱۴۰۲

قیمت اتریوم دقیقا مطابق تحلیل ویدیویی روز گذشته پیش رفت و اتر بعد از رسیدن به قیمت ۳۰۰۰ دلار ریزش شدیدی را تجربه کرد و طبق انتظار ما سرمایه گذاران زیادی سیو سود خود را در این ناحیه آغاز کردند.

تحلیل تکنیکال اتریوم

البته احتمال رشد مجدد اتر وجود دارد، اما به نظر می‌رسد فعلا اصلاح آن ادامه داشته باشد. برای اینکه بتوانیم سطوح مناسب خرید اتریوم را پیدا کنیم، باید به سراغ تایم فریم‌های پایین‌تر برویم.

در چارت ۴ ساعته اتریوم، می‌بینیم که بازار درون یک کانال صعودی در حال معامله است و قیمت اکنون به میانه کانال رسیده و احتمال اصلاح قیمت تا کف کانال وجود دارد. در این ناحیه می‌توان انتظار رشد مجدد بازار را داشت، با این حال اگر ممنتوم حرکت بالا باشد، ممکن است اتریوم تا کف کانال پایین‌تر نیز ریزش کند.


تحلیل اتریوم ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم امروز با قیمت ۲۹۱۱ دلار در بازار معامله می‌شود و در یکی دو روز اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اما اهداف قیمتی این رمز ارز در کدام ناحیه قرار دارد؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل امروز اتریوم

همانطور که در چارت اتریوم قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال توانسته سقف قبلی خود را در تایم فریم ۴ ساعته به سمت بالا بشکند و به همین دلیل احتمال رشد بیشتر قیمت آن تا ناحیه ۳ هزار دلار وجود دارد.

تارگت اولیه قیمت این رمز ارز در سقف مهم ۳ هزار دلار قرار دارد. این ناحیه یک مقاومت روانی است که احتمالا سرمایه گذاران از این محدوده سیو سود خود را شروع کنند.

تحلیل شما از وضعیت فعلی اتریوم چیست؟ بنظرتان این رمز ارز می‌تواند در کوتاه مدت خود را به سه هزار دلار برساند یا باید منتظر ریزش بیشتر آن باشیم؟ منتظر خواندن نظرات شما هستیم.


تحلیل اتریوم ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم طبق تحلیل قبل پیش رفت و توانست ناحیه مقاومتی خود را با قدرت پشت سر بگذارد و دلیل آن هم تمایلات کندلی بازار بود که در تحلیل قبل بطور کامل درباره آن صحبت کردیم. اما اکنون چه سرنوشتی در انتظار اتریوم است؟ با پول نو همراه شوید.

اتریوم امروز با قیمت ۲۷۸۸ دلار در بازار معامله می‌شود و از آنجایی که اخیرا رشد زیادی را تجربه کرده، با سیو سود معامله‌گران احتمال ریزش بیشتر آن وجود دارد. اما قیمت از چه سطحی بار دیگر رشد خواهد کرد؟

همانطور که در چارت مشخص است، اتریوم یک بیس دیمند روی ناحیه مقاومتی شکسته شده تشکیل داده است. فیلیپ زون‌ها به خودی خود نواحی قدرتمندی هستند و اگر یک بیس روی آن‌ها تشکیل شود بر قدرت آن‌ها اضافه می‌کند.

بنابراین انتظار داریم بازار فعلا تا ناحیه بیس مورد نظر ما ریزش کند و بعد از آن بار دیگر روند صعودی خود را ادامه دهد و رشد کند. تحلیل شما از وضعیت اتریوم چیست؟ منتظر خواندن نظرات‌تان هستیم.


تحلیل اتریوم ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم امروز با قیمت ۲۶۴۷ دلار در بازار معامله می‌شود و در حال حاضر با یک محدوده مهم درگیر است. اما چه سرنوشتی در انتظار اتریوم خواهد بود؟ در تحلیل امروز با پول نو همراه باشید.

تحلیل امروز اتریوم

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال اکنون به بیس سوپلای روزانه خود رسیده و به همین دلیل سفارش‌های فروش زیادی در این ناحیه قرار دارد. با این حال باید به یک مسئله بسیار مهم نیز دقت کنیم و آن تمایل کندل‌ها به صعود است.

اگر با دقت بیشتری به چارت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که ممنتوم رشد قیمت شدیداً بالا است و به همین دلیل قدرت خریداران به وضوح بیشتر است. علاوه بر این ساختار بازار نیز صعودی است و در هفته‌های گذشته شاهد ثبت کف و سقف‌های بالاتر در چارت بوده‌ایم.

به همین دلیل احتمال شکست بیس سوپلای پیش رو بالا است ولی تا زمانی که این شکست اتفاق نیفتاده نباید ریسک خرید داشته باشیم. تنها در صورت شکست این سطح می‌توان با گرفتن تریگر وارد بازار شد.


تحلیل اتریوم ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم امروز با قیمت ۲۴۸۷ دلار در بازار معامله می‌شود و توانسته بیس سوپلای ۴ ساعته‌ای که در تحلیل قبل احتمال حذف شدن آن را می‌دادیم به سمت بالا بشکند. اما اکنون چه تحلیلی می‌توان از وضعیت اتریوم داشت؟ در این تحلیل با ما همراه باشید.

تحلیل اتریوم

در چارت ۴ ساعته اتریوم، همانطور که اشاره کردیم، بیس سوپلای ۴ ساعته انگلف شده و بازار اکنون بعد از یک اصلاح می‌تواند بار دیگر رشد خود را آغاز کند.

ناحیه‌ای که در تایم فریم ۴ ساعته ترسیم کرده‌‌ایم، بیس دیمند مهمی است که باعث شکسته شدن بیس‌ سوپلای مورد نظر ما شده است. در نتیجه می‌توانیم انتظار برگشت بازار را از این ناحیه داشته باشیم.

تحلیل شما از وضعیت فعلی اتریوم چیست؟ بنظرتان این رمز ارز ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد یا احتمال رشد دوباره آن وجود دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


تحلیل اتریوم ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم در روزهای اخیر روند صعودی خود را با قدرت حفظ کرده است و به نظر می رسد احتمال رشد بیشتر آن هم وجود داشته باشد. با تحلیل این ارز دیجیتال همراه پول نو باشید.

تحلیل اتریوم

همانطور که در چارت مشخص است، این ارز دیجیتال به یک بیس سوپلای ۴ ساعته رسیده، اما به دلیل ممنتوم بالای حرکت احتمال شکست این سطح وجود دارد.

در صورتی که بازار این ناحیه را با قدرت پشت سر بگذارد، می‌توانیم انتظار رشد بیشتر اتریوم تا بیس سوپلای بالاتر را که تارگت اصلی قیمت به شمار می‌رود، داشته باشیم.

البته نباید سناریو نزولی را هم فراموش کنیم. از آنجایی که اکنون بازار به مقاومت‌های خود نزدیک شده، خرید آن می‌تواند ریسک بالاتری نسبت به قبل داشته باشد.


تحلیل اتریوم ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم امروز با قیمت ۲۳۶۵ دلار در بازار معامله می‌شود و اخیرا توانسته کمی رشد کند، اما آیا رشد اخیر اتر ادامه خواهد داشت؟ در تحلیل امروز سعی می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم.

تحلیل اتریوم

اگر به تایم فریم ۴ ساعته اتریوم نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار به وضوح یک روند صعودی را در پیش گرفته و خط روند صعودی نیز از دره‌های قیمت قابل ترسیم است.

بااین حال در حال حاضر قیمت اتریوم به یک قله مقاومتی رسیده و کمی واکنش داده است. در صورتی که قیمت این ناحیه را پشت سر بگذارد، می‌توانیم انتظار رشد بیشتر اتریوم را داشته باشیم.

این در حالی است که در صورت جواب دادن این مقاومت و برگشت بازار، اولین تارگت اتریوم خط روند صعودی آن خواهد بود. در صورتی که خط روند شکسته شود، اتریوم ریزش شدیدی را تجربه خواهد کرد.

روند اتریوم را صعودی می‌بینید یا نزولی؟
صعودی
(11)
نزولی
(3)

تحلیل اتریوم ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

قیمت امروز اتریوم ۲۳۱۹ دلار است و امروز توانسته کمی رشد کند. با این حال فعلا چه تحلیلی می‌توان از وضعیت اتریوم داشت؟ آیا احتمال رشد بیشتر قیمت اتر وجود دارد؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل امروز اتریوم

همانطور که در چارت هفتگی اتریوم مشخص است، این ارز دیجیتال اکنون درون یک کانال بلند مدت در حال معامله است و در اصلاح اخیر قیمت آن به حمایت میانه کانال برخورد کرده است.

از آنجایی که بازار چندین بار به حمایت میانه کانال واکنش نشان داده است، می‌توانیم انتظار رشد ممجدد قیمت و رسیدن آن به صقف کانال را داشته باشیم.

این در حالی است که ریزش ناگهانی قیمت و بسته شدن کندل‌ها زیر ناحیه میانی کانال می‌تواند سیگنالی برای ریزش بیشتر اتریوم و رسیدن آن به کف کانال صعودی باشد.


تحلیل اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم امروز با قیمت ۲۳۳۸ دلار در بازار معامله می‌شود و اخیرا بعد از یک رشد خوب کمی در حال اصلاح است. اما چه سرنوشتی در انتظار اتریوم است؟ با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت مشخص شده است، رشد اخیر بازار باعث حذف بیس ناحیه مخالف اتریوم شده و اکنون خط روند صعودی نیز برای قیمت قابل ترسیم است. بنابراین اکنون مارکت استراکچر اتریوم صعودی هست.

به همین دلیل انتظار داریم بعد از یک پول بک بازار بار دیگر رشد کرده و به سمت سطوح قیمتی بالاتر حرکت کند. البته باید به خاطر داشته باشیم که در صورت ریزش قیمت زیر خط روند صعودی، این سناریو باطل خواهد شد.


تحلیل اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته ۹ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم در حال حاضر با قیمت ۲۲۶۵ دلار در بازار معامله می‌شود و در روزهای اخیر کمی فاز صعودی به خود گرفته است. اکنون پرسش این است که چه آینده‌ای در انتظار اتریوم است؟ در تحلیل امروز سعی می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم.

اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته به سمت خط روند نزولی خود حمله ور شده است و به نظر می‌رسد آماده شکستن این مقاومت باشد. با این حال هنوز این اتفاق نیفتاده و باید منتظر شکست بمانیم.

بعد از شکست خط روند بازار انتظار ما برای کوتاه مدت رشد بیشتر قیمت اتریوم خواهد بود. با این حال برای اطمینان از شکست باید منتظر تثبیت قیمت بالای این ناحیه باشیم.

همانطور که مشخص است بازار پیش از این به یک بیس دیمند برخورد کرده و در صورتی که شاهد ریزش قیمت و حذف این بیس باشیم، احتمال ریزش بیشتر اتریوم وجود خواهد داشت.


تحلیل اتریوم ۷ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم در روزهای اخیر ریزش شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن به حوالی ۲۱۶۷ دلار رسید. با این حال روز گذشته بازار با قدرت بازیابی شد و به نظر می‌رسد احتمال رشد مجدد آن وجود داشته باشد. در تحلیل امروز اتریوم با ما همراه باشید.

اگر به چارت روزانه اتریوم نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار یک بیس دیمند تشکیل داده که رشد اخیر اتریوم در روز گذشته نیز به دلیل برخورد به این ناحیه بوده است.

هرچند بازار ریزش قدرتمندی داشته اما به خوبی به بیس روزانه خود واکنش نشان داده است. به همین دلیل این ناحیه از اعتبار قابل قبولی برخوردار است و در صورت ادامه روند صعودی بیت کوین می‌تواند باعث رسیدن قیمت اتریوم به سطوح بالاتر قبلی شود.

تحلیل شما از وضعیت فعلی اتریوم چیست؟ بنظرتان این رمز ارز می‌تواند در روزهای پیش رو رشد بیشتری را تجربه کند؟ منتظر خواندن تحلیل‌ها و نظرات شما هستیم.


تحلیل اتریوم ۴ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم در چند روز اخیر ریزش بسیار شدیدی را تجربه کرده و حتی نسبت به بیت کوین و سایر رمز ارزهای بزرگ بازار کاهش بیشتری داشته است. حال چه سرنوشتی در انتظار اتریوم است؟ با ما همراه باشید.

همانطور که در چارت اتریوم قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال اکنون بیس دیمند خود را حذف کرده و به یک ناحیه حمایتی استاتیک رسیده است. بنابراین می‌توان از این محدوده انتظار بازیابی قیمت را داشت.

با این حال در صورتی که بازار باز هم به ریزش خود ادامه دهد و این ناحیه را هم از پیش رو بردارد، احتمال ریزش بسیار شدیدتر اتریوم وجود خواهد داشت.، هرچند این سناریو کمتر محتمل است.

تحلیل شما از وضعیت فعلی اتریوم چیست؟ بنظرتان این رمز ارز در روزهای پیش رو می‌تواند بار دیگر رشد کند؟ یا باید منتظر ریزش آن باشیم؟


تحلیل اتریوم ۲ بهمن ۱۴۰۲

اتریوم در تایم فریم روزانه خود به یک بیس دیمند معتبر رسیده که بازار می‌تواند از همین ناحیه حمایت شده و رشد کند. در صورتی که رشد مورد نظر آغاز شود، بازار می‌تواند به سمت تارگت‌های بالاتر حرکت کند.

تحلیل امروز اتر

تارگت پیش روی قیمت اتریوم در صورت رشد این ارز دیجیتال، در حوالی قیمت ۲۵۰۰ دلار قرار دارد و بازار می‌تواند در وهله اول خود را به این محدوده برساند.

این در حالی است که به دلیل ممنتوم بالای ریزش اخیر، احتمال از دست رفتن بیس دیمند فعلی هم حس می‌شود. در صورتی که این سناریوی نزولی به وقوع بپیوندد، بازار می‌تواند تا محدوده ۲۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند.

تحلیل شما از وضعیت فعلی بازار چیست؟ بنظرتان این رمز ارز می‌تواند در روزهای پیش رو بار دیگر با قدرت رشد کند؟ یا باید منتظر ریزش بیشتر اتر باشیم؟ تحلیل‌ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


صرافی ارز دیجیتال پول نو

عوامل موثر بر قیمت اتریوم (ETH)

اتریوم، بر خلاف بیت کوین، یک پروژه پلتفرمی است، به این معنی که قصد دارد چالش‌های مختلف در فناوری بلاک چین و حتی زندگی دیجیتال را حل کند. این شبکه، اولین بستر قراردادهای هوشمند در فضای بلاک چین به حساب می‌آید که منجر به ایجاد صنعت امور مالی غیر متمرکز (Defi) و توسعه اپلیکیشن‌های هوشمند و حتی NFTها شد.

اما با همه این‌ها، هنوز دامیننس بیت کوین، به عنوان برترین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی، بیشتر از اتریوم است و تا به امروز این رمز ارز نتوانسته استقلال عمل چندانی در روندهای صعودی از خود نشان دهد. بنابراین افزایش یا کاهش قیمت آن بسیار وابسته به حرکات بیت کوین است.

البته باید در نظر داشته باشیم که تحلیل فاندامنتال اتریوم، در کنار تحلیل نمودار اتریوم، یکی از عوامل موثر بر قیمت این ارز دیجیتال محبوب است و به طور مثال تغییر الگوریتم اجماع آن از اثبات کار به اثبات سهام در اتریوم ۲، قطعا می‌تواند در آینده بر قیمت این ارز دیجیتال تاثیر مثبت بگذارد.

نگاهی به قدرتمندترین اندیکاتورهای اتریوم

در اینجا سعی می‌کنیم نگاهی داشته باشیم به قدرتمندترین اندیکاتورهایی که در تعیین روند اتریوم تاثیرگذار هستند و می‌توانند سیگنال‌های خوبی برای ورود یا خروج از بازار به ما بدهند.

اندیکاتور مکدی MACD در اتریوم

اندیکاتور مکدی یکی از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال است که بسیاری از معامله‌گران از آن استفاده می‌کنند. این اندیکاتور در تحلیل اتریوم هم کاربرد دارد. مثلا زمانی که یک واگرایی در اندیکاتور MACD در چارت اتریوم شکل می‌گیرد، می‌تواند نشانه‌ای از تغییر روند این ارز دیجیتال باشد.

اندیکاتور RSI در اتریوم

اندیکاتور RSI نقاط اشباع خرید و اشباع فروش را در چارت اتریوم به ما نشان می‌دهد. زمانی که این شاخص در محدوده اشباع خرید قرار می‌گیرد یعنی احتمال ریزش قیمت وجود دارد و هنگامی که نشان دهنده اشباع فروش است نشانه‌ای از احتمال شروع یک حرکت صعودی است.

اندیکاتور میانگین متحرک MA در اتریوم

یکی دیگر از اندیکاتورهای بسیار پر استفاده در معاملات، اندیکاتور میانگین متحرک است. اندیکاتور MA با تنظیمات ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه نقاط حمایتی و مقاومتی مهمی را در روند قیمت ETH به ما نشان می‌دهد.

9
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهراب
سهراب
1 سال قبل

تحلیل‌همینه‌عزیزان.یاعقب‌گرد‌میکنه‌میگویند‌دورخیزکرده‌برای‌صعودبعدی‌اگرهم‌صعودنکردمی‌گوینداین‌بار‌
بیت‌رکب‌زد‌.حالا‌درالگوی‌جعبه‌گیر‌کرده
حدودا‌سه‌ساله‌که‌تواین‌بازار‌هستم‌این‌بازار‌عکس‌‌
تحلیل‌تکنیکال‌عمل‌‌میکنه‌اگر‌تقاضازیادشد‌سهم‌ریزش‌‌
می‌کنه‌اگر‌هم‌‌همه‌از‌ترسشان‌خارج‌شدند‌رشد‌نجومی
میکنه‌
این‌نقاشیها‌اصلا‌بدرد‌نمی‌خوره‌پرسود‌باشید

سینا
سینا
1 سال قبل

ممکنه اتر به ۲۰۰۰ دلار برسه؟

پارسا
پارسا
1 سال قبل

با سلام ، صدای ویدیوها ارسالیتان از کیفیت پایین و قابل شنیدن نمی باشد. لطفا صداها را ارتقاء دهید. ممنونم

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

9

104

نظر مخاطبان (9)