0

0

انباشت سنگین توکن لینک (LINK) پیش از آغاز عملیات استیکینگ آن!

بر اساس داده‌های Lookonchain کسانی که در مقیاس بسیار زیاد مالک ارز دیجیتال لینک (LINK) متعلق به بلاک چین چین لینک (Chainlink) هستند، در حال افزایش موجودی خود می‌باشند.

انباشت سنگین توکن لینک (LINK) پیش از آغاز عملیات استیکینگ
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تیم تحلیلی Lookonchain که تراکنش‌های پول هوشمند (Smart Money) در کیف پول‌های دیجیتال را ردیابی می‌کند، الگوی معاملات غیرعادی را در میان حساب‌های بزرگ دارنده توکن LINK نشان می‌دهد.

طبق آمار به اشتراک گذاشته‌شده توسط Lookonchain در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) ۲۰۲۲، تعدادی از دارندگان اصلی توکن LINK که به عنوان دارایی اصلی ERC-20 شبکه اوراکل غیرمتمرکز  Chainlink شناخته می‌شود، مرحله دیگری از انباشت این رمزارز را آغاز کردند. در توییت منتشرشده از حساب کاربری آن‌ها (@lookonchain) آمده که:

نهنگ‌ها اخیراً در حال انباشت رمزارز LINK هستند.

یک نهنگ (حقوقی) ۱۴.۳ میلیون LINK به ارزش ۱۰۷.۶ میلیون دلار را از صرافی بایننس (Binance) در ۲ هفته گذشته جمع‌آوری کرده است.

آدرس 0xd51b تعداد ۲۸۴،۴۹۶ توکن LINK را از صرافی یونی سواپ (Uniswap) در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) خریداری کرد.

آدرس 0xe6a5 تعداد ۶۶،۷۲۳ توکن LINK را از صرافی وان اینچ (1INCH) در تاریخ ۳۰ نوامبر خریداری کرد.

خریدهای سنگین و قابل‌توجه توسط نهنگ‌ها در ۱۴ روز گذشته سرعت گرفته است و در روزهای پایانی ماه نوامبر، نهنگ‌ها در مبادلات متمرکز و غیرمتمرکز خود در حال انباشت این رمزارز بوده‌اند. در مجموعه‌ای از تراکنش‌ها، یک مؤسسه ناشناس ۱۰۷,۶۰۰,۰۰۰ دلار را در طول مدت ۱۴ روز به خرید رمزارز LINK با میانگین قیمت ۷.۲ دلار برای هر کوین، اختصاص داد. همچنین برخی دیگر از دارندگان بزرگ دارایی‌های دیجیتال بیش از ۳ میلیون دلار را در دو صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (UNI) و وان اینچ (1INCH) به خرید این توکن اختصاص دادند.

کارشناسان Lookonchain تأکید کردند که افزایش تعداد خریدهای نهنگ‌ها با افزایش سریع قیمت LINK همزمان است. این توکن در دو هفته گذشته بیش از ۳۲ درصد ارزش افزوده ایجاد کرده است.

تا حدودی علاقه نهنگ‌ها به خرید این رمزارز را می‌توان به راه‌اندازی سیستم استیک کردن چین لینک (LINK) نسبت داد. در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۲، نسخه اولیه استیکینگ چین لینک در شبکه اصلی اتریوم عرضه خواهد شد.

به گفته تحلیلگران، استیک کردن LINK در شبکه اتریوم که اخیراً الگوریتم خود را به اثبات سهام‌ (PoS) تغییر داده است، فرصت مناسبی برای این شبکه خواهد بود.

چین لینک چیست؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)