0

0

بیشترین میزان رشد قیمت برای لایت کوین (LTC) در ۱۲ سال گذشته!

لایت کوین (Litecoin)، یک ارز دیجیتال قدیمی و باثبات است که به‌تازگی بیشترین میزان رشد قیمت خود را در تاریخ تقریباً ۱۲ ساله‌اش به نمایش گذاشته است. دلیل این جهش قیمت در درجه اول معرفی استاندارد LTC-20 این شبکه و رویداد هاوینگ آن است که قرار است به‌زودی رخ دهد.

افزایش قیمت لایت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلاک چین لایت کوین اخیراً درصد فعالیت بالایی را به ثبت رسانده است. بر اساس داده‌های آنچینی، تعداد تراکنش‌های این شبکه در مدت زمانی کوتاه ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. این درصد تعداد کاربران رو به رشد و اپلیکیشن‌هایی را نشان می‌دهد که از بلاک چین لایت‌کوین استقبال کرده‌اند. دلیل آن هم می‌تواند دستاوردهای موفقیت‌آمیز این شبکه باشد.

خرید ارز دیجیتال

پذیرش استاندارد LTC-20 نقش مهمی در رشد قیمت توکن LTC داشته است. این استاندارد مشابه استاندارد ERC-20 در شبکهٔ اتریوم، امکان ایجاد و صدور دارایی‌های توکن‌شده را در شبکه لایت کوین فراهم می‌کند. ظهور توکن‌های LTC-20 راه‌های جدیدی را برای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر دارایی‌های دیجیتال باز کرده که منجر به افزایش قابل‌توجه استفاده از این شبکه شده است.

همزمان با این تحولات، رویداد هاوینگ لایت کوین نیز نزدیک است. هاوینگ، یک مکانیسم کاهش تورم در بلاک چین‌ها است که پاداشِ استخراجِ بلاک‌های جدید را به نصف کاهش می‌دهد.

نکته قابل توجه در مورد رشد لایت کوین، توزیع دارندگان آن است. سرمایه گذاران خرد تا متوسط ​​۵۰ درصد از عرضهٔ این توکن را در اختیار دارند که نشان‌دهنده پراکندگی سالم این دارایی دیجیتال است و از آن اکوسیستمی متعادل‌تر و عادلانه‌تر می‌سازد. علاوه‌براین، آدرس‌های قدیمی این شبکه دارای چهار میلیون توکن LTC هستند که نشان‌دهنده وفاداری و باور بلندمدت آنها به ارزش اصلی لایت کوین است.

در حال حاضر، ۶۰ درصد از دارندگان لایت کوین در سود هستند؛ سودی که افزایش قیمت اخیر آن برای اعضای جامعه‌اش به ارمغان آورده است. در همین حین، هش ریت لایت کوین نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است که نشان دهنده امنیت بالا و اطمینان ماینرها در این شبکه است.

لایت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)