0

2

کسب سود قابل‌توجه مایکرواستراتژی از خرید بیت کوین

بیتکوین تحت مالکیت مایکرواستراتژی (MicroStartegy)، با عبور این ارز دیجیتال از سطح قیمتی ۳۰ هزار دلار، بار دیگر سودآور شد. دلیل این افزایش قیمت ناگهانی امید دوباره به تأییدETF  بیتکوین از سوی SEC و رد اتهامات اخیر علیه دو مدیر ریپل در پرونده XRP بوده که منجر به خوش‌بینی بازار شده است.

سود زیاد مایکرواستراتژی از بیتکوین های خود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مایکرواستراتژی اخیراً در اواخر ماه سپتامبر دوباره بیت کوین خریده و این شرکت جمعاً نزدیک به ۱۴۷.۳ میلیون دلار برای خرید ۵۴۴۵ بیت کوین با قیمت متوسط ​​۲۷۰۵۳ دلار هزینه کرده است.

از آنجایی‌که بازار ارزهای دیجیتال به‌تازگی جانی تازه گرفته، این حرکت استراتژیک مایکرو استراتژی کاری عاقلانه به نظر می‌رسد. از آن زمان تاکنون، مایکرواستراتژی به ازای هر کوین تقریباً ۳ هزار دلار سود داشته است.

با در نظر گرفتن کل دارایی بیتکوین این کمپانی، میانگین هزینه هر کوین حدود ۲۹۵۸۲ دلار برآورد شده است. با توجه به داده‌های «Saylor Tracker»، این شرکت سود چشمگیر ۱۴,۹۴۱,۴۷۹.۶۸ دلار کسب کرده است.

خرید ارز دیجیتال

با افزایش قیمت بیتکوین، سهام مایکرواستراتژی نیز افزایش می‌یابد

این احساسات مثبت بازار به طریق دیگری نیز به نفع مایکرواستراتژی بوده است. سهام این شرکت در روز جمعه افزایش خالص ۵.۶۹٪ را تجربه کرد و در نتیجه، قیمت هر سهم آن با رقم ۳۴۸.۰۴ دلار معامله شد.

مایکرواستراتژی که به سرمایه‌گذاری‌های متعدد خود در بیتکوین معروف است، در حال حاضر یک شرکت نهادی پیشرو تحت رهبری مایکل سیلر  (Michael Saylor) است که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌های اخیر، مایکرواستراتژی دارایی کریپتویی قابل‌توجهی به میزان ۱۵۸۲۴۵ بیتکوین با ارزش کل بیش از ۴.۶۹ میلیارد دلار دارد.

بر اساس داده‌های «Buy Bitcoin Worldwide»، ذخیره بیتکوین مایکرواستراتژی، آن را از سایر رقبای شرکت‌های سهامی عام مانند ماراتن دیجیتال (Marathon Digital) و گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) که به ترتیب دارای ۱۳۲۸۶ و ۱۲۵۲۵ بیتکوین هستند، جلوتر انداخته است.

افزایش علاقه شرکت‌ها

در پی افزایش ارزش بیتکوین همراه با دستاوردهای مالی چشمگیر مایکرواستراتژی، اهمیت روزافزون ارزهای دیجیتال در بین شرکت‌ها برجسته می‌شود.

علاوه‌براین، اعتماد تزلزل‌ناپذیر این شرکت به بیتکوین به عنوان اندوخته‌ای گرانبها و افزایش تعداد این دارایی با خرید پی ‌در پی آن، نه تنها رویکرد آینده‌نگرانه آنها را نشان می‌دهد، بلکه این شرکت را در چشم‌انداز مالی در حال تحول ارزهای دیجیتال به عنوان یک پیشرو و رهبر معرفی می‌کند. خبر تایید ETF بیتکوین از سوی SEC نیز می‌تواند باعث افزایش غیرمنتظره علاقه شرکت‌ها به دارایی‌های کریپتویی شود.

منبع: کوین ترک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)