0

5

ویزا (Visa) پرداخت گس فی شبکه با کارت را فعال می‌کند

این غول پرداخت روز پنجشنبه (10 اوت ۲۰۲۳) اعلام کرد به‌تازگی آزمایشی را به پایان رسانده که در آن کاربران با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی خود می‌توانند کارمزدهای آنچینی را مستقیماً با ارز فیات پرداخت کنند.

پرداخت گس فی شبکه های بلاک چینی با استفاده از کارت های اعتباری و نقدی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس این بیانیه، این آزمایش که در شبکه آزمایشی گورلی اتریوم انجام شده است، از یک قرارداد پرداخت برای حمایت از هزینه‌های گس از طرف کاربران استفاده می‌کند.

این بدان معناست که کاربران می توانند تراکنش های بلاک چین را بدون نگرانی در مورد حفظ موجودی اتر (ETH) ارسال کنند. ویزا معتقد است این قرارداد می‌تواند تراکنش‌ها را برای طیف وسیع‌تری از کاربران قابل دسترسی‌تر کند.

خرید ارز دیجیتال

قرارداد پرداخت یک نوع تخصصی از قرارداد هوشمند در اکوسیستم بلاک چین است که برای مدیریت پرداخت هزینه‌های گس طراحی شده است.

این شرکت بیان کرد بازرگانان یا برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) می‌توانند با استفاده از این پروتکل، راه‌حل پرداختی خود را اجرا کنند. ارائه‌دهندگان خدمات کیف پول و راه‌حل‌های پرداختی موجود نیز می‌توانند گزینه پرداخت هزینه گس مبتنی بر کارت را در کنار سایر پیشنهادات پرداختی خود ارائه دهند.

این آزمایش بخشی از توسعه مداوم ویزا در صنعت کریپتو است. این شرکت بر روش‌هایی کار می‌کند که بتواند پرداخت‌های بلاک چینی را کاربرپسندتر و در دسترس‌تر کند.

طبق گزارش‌ها، ویزا اوایل سال جاری اقدام به آزمایش تبدیل دارایی‌های دیجیتال به پرداخت‌های فیات در بلاک چین اتریوم کرد. قصد ویزا از این کار بهبود تسویه حساب‌های بین‌المللی در فرآیندهای کنونی مبادله ارز خارجی است.

منبع: بلاک ورکز

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)