0

2

پیش‌بینی قیمت نات کوین پس از توکن‌سوزی

پیش‌بینی قیمت نات کوین پس از توکن سوزی
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

نات کوین میم کوین محبوب تلگرامی در شبکه TON، شاخص‌های فنی قوی را برای رشد در هفته‌های آتی نشان می‌دهد. پیش‌بینی قیمت نات کوین از نگاه تحلیلگران این است که یک موج صعودی می‌تواند به دو دلیل صورت بگیرد:

  • افزایش تقاضا با ابتکار بیشتر
  • توکن‌سوزی نات‌کوین

توکن‌سوزی نات‌کوین و ایجاد تقاضا

در ۲۵ ژوئن، تیم نات کوین اعلام کرد که ۲۱۰ میلیون توکن NOT به ارزش ۳ میلیون دلار را سوزانده است. این حرکت توجه معامله‌گران را به خود جلب کرد و به افزایش قیمت NOT تا ۰.۰۱۶۴ دلار منجر شد. توکن‌سوزی بخشی از عرضه در گردش یک توکن را حذف می‌کند و در صورت افزایش تقاضا، تئوری صعودی را تقویت می‌کند. توسعه‌دهندگان این میم کوین محبوب تلگرامی، برای افزایش تقاضا نیز برنامه‌های مشخصی چیده‌اند. در برنامه‌های جدید، نات کوین به کاربران اجازه می‌دهد تا با بازی‌های جدید تلگرام، نات کوین کسب کنند. هدف این است که افزایش تقاضای مورد نیاز برای فعال شدن سناریوی صعودی ایجاد شود.

پیش‌بینی قیمت نات کوین

به گزارش کوین تلگراف، نمودار قیمت نات کوین نشان می‌دهد که افزایش قیمت اخیر، یک بازگشت قیمت پس از تست کردن خط روند پایین‌تر است. الگوی برگشتی کنج نزولی در ریزش اخیر دیده شده که معمولا با تراکم قیمت، بین دو خط روند همگرا ایجاد می‌شود. از نظر تکنیکالی شکست این الگو از بالا، یک تارگت قیمتی به اندازه فاصله بین دو خط روند (ارتفاع) به همراه دارد. با محاسبه این تارگت می‌توانیم احتمال روند صعودی با افزایش قیمت ۱۰۰% را ببینیم.

نمودار قیمت نات کوین 7 تیر

در مقابل، سناریوی نزولی این است که شکستن خط روند پایین‌تر کنج نزولی، الگو را بی اعتبار می‌کند. این ممکن است قیمت NOT را به ۰.۰۱۱ دلار برساند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای نات کوین و خرید و فروش نات کوین وارد شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)