0

0

فعالسازی ضرب فوری NFT توسط مرورگر اپرا کریپتو (Opera Crypto)

سوزی بت (Susie Batt) مدیر اجرایی کمپانی اپرا گفت که استفاده از این ابزار نه تنها هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهد داشت، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد تا آزادانه به اکتشاف در صنعت NFT بپردازند.

فعالسازی ضرب فوری NFT توسط مرورگر اپرا کریپتو
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در اطلاعیه‌ای که برای خبرگزاری‌ها ارسال شد، این شرکت اعلام کرد که با Alteon LaunchPad همکاری کرده است تا به مبتدیان حوزه‌ی Web3  یا فضای NFT این امکان را بدهد تا آزادانه به ضرب NFT بپردازند. با شروع این همکاری، کاربران می‌توانند با دسترسی و استفاده از ویژگی‌های جدید و فقط با درگ اند دراپ (Drag and Drop) فایل‌های مدیا را به فضای مرورگر خود وارد کنند. در ادامه این ابزار یک قرارداد هوشمند می‌نویسد و فایل ورودی کاربر را در یک بلاک چین آپلود می‌کند و در نهایت آن فایل تبدیل به NFT می‌شود.

به گفته سوزی بت، این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا وب ۳ را کشف کرده و به رشد این اکوسیستم کمک کنند. او در ادامه توضیح داد:

اکنون کاربران ما می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای استفاده از پلتفرم اپرا، فوراً و به‌سادگی به تولید NFT بپردازند و افراد بیشتری را تشویق به ماجراجویی در صنعت رو‌ به رشد NFT کنند.

با وجود این ابزار، تیم اپرا بر این باور است که کاربران بدون داشتن تجربه و دانش در حوزه وب ۳ نیز می‌توانند به اقتصاد وب ۳ دسترسی داشته باشند. این بدان معنی است که هنرمندان با پیشینه‌ و مهارت‌های مختلف قادر خواهند بود NFTهای خودشان را به روشی ساده‌تر و با پیچیدگی کمتر ایجاد کنند.

ابزار ضرب NFT توسط شرکتی به نام Alteon ارائه شده است؛ پروژه‌ای که بر ساده‌سازی روند انجام کار‌ها متمرکز است. مت کیماگلیا (Cimaglia) یکی از بنیانگذاران شرکت Alteon، گفت که هدف از آغاز این همکاری هموار کردن مسیر پیشرفت برای سازندگان محتوا در زمینه‌های مختلف است. او افزود:

همکاری ما با اپرا شکاف فناوری موجود بین خلاقان سنتی و اقتصاد نوظهور و رو به رشد وب ۳ را پر می‌کند، بنابراین هرکسی می‌تواند از فرصت‌هایی که فناوری‌های بلاک چین ارائه می‌دهد بهره‌مند شود.

در ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) ۲۰۲۲، اپرا نسخه بتای مرورگر وب ۳ را برای ویندوز، مک و اندروید منتشر کرد تا کاربران بتوانند به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس (Metaverse) دسترسی داشته باشند. در ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) این پروژه توانست به آیفون و آیپد نیز راه پیدا کند.

مرورگر وب ۳ اختصاصی اپرا به نام مرورگر کریپتو  اپرا (Opera Crypto Browser) با آخرین ادغام خود با یک لانچ پد، وارد حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شده است.

همه چیز در مورد مفهوم NFT | NFT چیست و چرا ارزشمند است؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)