0

1

مدیرعامل ریپل در خلال توسعه جهانی ریپل بر وضوح نظارتی تأکید دارد

امروز (۹ نوامبر ۲۰۲۳) در کنفرانس هفته فین‌تک در واشنگتن دی سی، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، نگرانی‌های خود را در مورد موانع نظارتی که صنعت ارزهای دیجیتال ایالات متحده را درگیر خود کرده، ابراز کرد. علیرغم پیروزی حقوقی اخیر ریپل در برابر SEC، گارلینگهاوس تأکید کرد بانک‌های ایالات متحده به دلیل بلاتکلیفی‌های نظارتی پیرامون دارایی‌های دیجیتال مانند XRP، در تعامل با ارزهای دیجیتال مردد هستند.

نگرانی مدیرعامل ریپل در مورد موانع نظارتی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

گارلینگهاوس از گری گنسلر، رئیس SEC، از اینکه بازار ارزهای دیجیتال را به «غرب وحشی» تشبیه کرد، انتقاد کرد. او هشدار داد ایالات متحده بدون داشتن قوانینی واضح همانند قوانین کشورهای دوستدار کریپتو، در خطر از دست دادن سهم بازار خود در صنعت رو به رشد کریپتو است. این مدیر وضعیت ایالات متحده را با سایر کشورهایی که سیاست‌های روشنی دارند و از سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با کریپتو استقبال می‌کنند، مقایسه کرد.

او در ادامه گنسلر را به ترویج دستور کاری سیاسی که مانع رشد صنعت کریپتو می‌شود، متهم کرد. به نظر وی حکم دادگاه مبنی بر اینکه توکن ریپل همیشه در دسته اوراق بهادار قرار نمی‌گیرد، این احساس ناخوشایند را کاهش نداده است.

خرید ارز دیجیتال

برای مقابله با این چالش‌ها، ریپل بر توسعه جهانی تمرکز دارد و ۸۰ درصد از استخدام‌های جدید خود در سال جاری را از خارج از ایالات متحده انجام است. این اقدام استراتژیک واکنشی است به آنچه گارلینگهاوس آن را جو نظارتی خصمانه در کشور توصیف می‌کند

علی‌رغم پیروزی‌های دادگاه، ریپل همچنان به دلیل سختگیری‌ها و سیاست‌های نامشخص با موانعی مواجه است. گارلینگهاوس تمایل خود را به تشدید نبرد حقوقی ریپل با SEC در دادگاه عالی در صورت لزوم ابراز کرد و بر تعهدش بر حل این ابهامات تأکید کرد.

مدیرعامل ریپل امیدوار است در آینده نزدیک محیط نظارتی‌‌ای در ایالات متحده ایجاد شود که بیشتر حامی صنعت کریپتو باشد. تا زمانیکه چنین فضایی فراهم نشود، ریپل به ایجاد محیطی مساعد برای نوآوری و رشد در سطح بین‌المللی متعهد باقی می‌ماند.

خرید ریپل

منبع: اینوستینگ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)