0

0

سقوط نظام پولی و روی آوردن به ارزهای دیجیتال؛ پیش‌بینی رئیس جمهور سابق روسیه

دیمیتری مدودف (Dmitry Medvedev) سیاستمدار روسی که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رئیس‌جمهور این کشور بود، فکر می‌کند سال ۲۰۲۳ ممکن است شاهد سقوط صندوق بین‌المللی پول (IMF) و بانک جهانی باشد. به عقیده‌ی وی چنین رویدادی می‌تواند قدرت یورو و دلار را کاهش دهد و استفاده از ارزهای دیجیتال را تقویت کند.

سقوط نظام پولی و روی آوردن به ارزهای دیجیتال؛ پیش‌بینی رئیس جمهور سابق روسیه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

بسیاری از افراد برجسته و شخصیت‌های سیاسی روزهای آخر سال ۲۰۲۲ را فرصتی دیده‌اند تا پیش‌بینی‌های خود در مورد آنچه در سال بعد انتظار می رود را با بقیه به اشتراک بگذارند. آخرین نفر دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و نخست وزیر سابق این کشور بود.

به عقیده‌ی مدودف احتمال دارد سیستم برتون وودز (یک قرارداد پولی بین‌المللی که نرخ‌های مبادله ارز را استاندارد می‌کند) از هم بپاشد و باعث فروپاشی موسسات مالی پیشرو مانند صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی شود. در نتیجه، دو ارز فیات پیشرو در جهان یعنی یورو و دلار ممکن است تسلط خود را به عنوان ارزهای ذخیره جهانی از دست بدهند و باعث پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال شود.

سیستم مدیریت پولی برتون وودز سقوط خواهد کرد و منجر به سقوط صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی خواهد شد. گردش یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی متوقف خواهد شد. در عوض، ارزهای دیجیتال فیات به‌طورفعال استفاده خواهند شد.

دیمیتری مدودف، ۲۶ دسامبر ۲۰۲۲

جاستین سان (Justin sun) از ترون، بر تز این سیاستمدار تأکید کرد و افزود که کریپتو پتانسیل «منقلب کردن ارز ذخیره جهانی» را دارد. این بنیانگذار چینی همچنین اذعان داشت که پذیرش کریپتو در کشورش رو به افزایش است و بازگشایی مرزها پس از موج کووید-۱۹ و قوت گرفتن اقتصاد نشانه‌های مثبتی برای آینده سیستم پولی این کشور است.

لیست پیش‌بینی‌های مدودف شامل سناریوهای عجیب‌وغریبی مانند پیوستن بریتانیا به اتحادیه اروپا (EU)، تشکیل «رایش چهارم» و جنگ متوالی بین فرانسه و «رایش چهارم» است.

این سیاستمدار ۵۷ ساله همچنین از احتمال انتقال بزرگترین بازارهای سهام و فعالیت‌های مهم اقتصادی از ایالات متحده آمریکا و اروپا به آسیا سخن گفت.

علاوه‌براین، او معتقد است جنگی داخلی در ایالات متحده آغاز خواهد شد و به دنبال آن تگزاس و مکزیک یک ایالت واحد خواهند شد. او نتیجه گرفت که پس از پایان این درگیری نظامی، ایلان ماسک می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری از ایالت ها پیروز شود.

مدیرعامل تسلا به‌سرعت به این فرضیات پاسخ داد و گفت اینها “قطعاً بی‌پایه و اساسی‌ترین پیش‌بینی‌هایی” هستند که تا به حال شنیده است. او همچنین استدلال کرد که مدودف از پیشرفت هوش مصنوعی و انرژی پایدار کاملاً بی‌اطلاع است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)