0

3

شمارش معکوس ETF بیت کوین؛ SEC مهلت نهایی را مشخص کرد!

در حالی که به آخرین روزهای سال میلادی نزدیک می‌شویم، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز تاریخ نهایی برای کمپانی‌های درخواست دهنده مشخص کرده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در حال تکمیل آخرین بازبینی خود بر درخواست‌های ETF بیت کوین است. این کمیسیون یک مهلت نهایی برای کمپانی‌های درخواست دهنده تعیین کرده و بعد از آن این شرکت‌ها نمی‌توانند تغییراتی در درخواست خود اعمال کنند.

خرید ارز دیجیتال

تایید ای تی اف بیت کوین یک لحظه تاریخ ساز نه تنها در بازار کریپتو بلکه کل بازارهای مالی خواهد بود. طبق آخرین گزارش‌ها، کمیسیون SEC قصد دارد ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴، تصمیم سرنوشت ساز خود را برای تایید یا رد ETF بیت کوین مشخص کند.

تاکنون ۷ شرکت درخواست‌های صندوق‌ قابل معامله بیت کوین (ETF) خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فرستاده‌اند و اکنون منتظر پاسخ نهایی این نهاد نظارتی هستند. SEC به کمپانی‌هایی که هنوز قصد اعمال تغییرات در درخواست‌های خود را دارند، تا پایان هفته کاری یعنی ۲۹ دسامبر فرصت داده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)