0

1

اولین گام برای دریافت ایردراپ SEI پروسه تأیید چهره است!

شبکهٔ بلاک چینی Sei که قرار است در سال جاری ایردراپ خود را عرضه کند، اعلام کرده برای این پروسه از فناوری جدید ضد حمله Sybil بهره برده است.

اجرای فرآیند تأیید چهره برای دریافت ایردراپ SEI
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

 در حالی که تمام ایردراپ‌های اخیر، برای دریافت حداکثر پاداش با تاکتیک‌های فریبنده و تقبلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، شبکه Sei تصمیم گرفته تا با استفاده از ابزارهای نسل جدید از خود در برابر مهاجمان Sybil محافظت کند. آیا آنها می‌توانند با نرم افزار BotBasher جلوی چنین حملاتی را بگیرند؟

شبکهٔ Sei با ایجاد سیستم احراز هویت سطح حفاظتی را برای دریافت‌کنندگان ایردراپ بالا می‌برد

بر اساس این اطلاعیه رسمی به اشتراک گذاشته‌شده توسط تیم این شبکه، از کلیه علاقه‌مندان به دریافت جوایز ایردراپ دعوت به عمل می‌آید تا وضعیت «Verified Seilor» را دریافت کنند.  این عبارت تنها پس از تأیید بررسی‌های اثبات هویت نشان داده خواهد شد.

ارز دیجیتال

از نظر فنی، «Verified Seilor» نقش گلچین‌کننده را در سرور دیسکورد شبکهٔ Sei ایفا می‌کند. برای دریافت این نشان، کاربران Discord باید بررسی هویت را در پلتفرم BotBasher توسط Humanode انجام دهند:

نقش «Verified Seilor» چیست؟ این نشان اصالت شماست که ثابت می‌کند در دنیای مجازی اینترنت شما یک انسان واقعی هستید. تشخیص اینکه چه‌کسی واقعی است و چه کسی غیرواقعی کاری دشوار است اما در Sei، ما برای افراد واقعی ارزش قائلیم، نه ربات‌ها.

BotBasher به کاربران دیسکورد اجازه می‌دهد تا مدارک شخصی خود (مانند عکس و ویدئو برای تأیید بیومتریک) را به حساب‌های مربوطه لینک دهند.

به این ترتیب، کاربران باید سلفی‌های ویدئویی خود را به این شریکِ شبکهٔ Sei ارائه دهند تا ثابت کنند که از ربات‌ها برای به حداکثر رساندن پاداش خود استفاده نمی‌کنند.

توکن‌های SEI بین شرکت‌کنندگانی که ماموریت‌های تست استرس خاصی را انجام داده‌اند توزیع می‌شود. در مجموع ۱ درصد از عرضه خالص SEI به این ایردراپ اختصاص خواهد یافت.

ویژگی شبکه Sei (SEI) چیست؟

«شکارچیان جوایز (Rewards Hunters)» از سراسر جهان به‌شدت در انتظار ایردراپ شبکه Sei هستند. همانطور که در گزارش‌ها آمده بود سوءاستفاده‌گران قبلاً یک توکن جعلی با نام SEI را برای سرقت پول از مخاطبان شبکه Sei راه‌اندازی کرده بودند.

شبکه Sei خود را به عنوان اولین بلاک چین لایه ۱ با هدفی ویژه معرفی می‌کند. این شبکه در تلاش است تا به زمان تراکنش باورنکردنی ۵۰۰ میلی ثانیه و ۲۰۰۰۰ عملیات در ثانیه دست یابد.

در آوریل ۲۰۲۳، این بلاک چین طی دو وهله ۳۰ ​​میلیون دلار جمع کرد که ارزش شبکه را بالا برد و به بیش از ۸۰۰ میلیون دلار رساند. Jump Crypto، Distributed Global، Multicoin Capital از جمله شرکت‌هایی بودند که از این بلاک چین در تلاش‌های خود برای جذب سرمایه حمایت کردند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)