0

0

توکن سوزی شیبا کم شده است! علی رغم تلاش‌های اجتماع شیبا اینو

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

با وجود تلاش‌های فراوان اعضای اکوسیستم شیبا اینو (SHIB)، میزان توکن سوزی (Token Burn) به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.. پلتفرم ردیابی Shibburn که میزان توکن‌های سوزانده شده را بررسی می‌کند، از ریزش ۶۳.۸درصدی نرخ توکن سوزی شیبا خبر داد.

کاهش توکن سوزی پس از سیر صعودی

طبق داده‌های مرجع Shibburn، در ۲۴ساعت گذشته، بالغ بر ۱۰.۳ میلیون واحد SHIB به آدرس‌های نامشخصی ارسال شده و نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۶۳.۸۵درصد کاهش یافته است. آشنایی با میم کوین شیبا و خرید ارز SHIB

این درحالی است که همزمان با اشتیاق اعضای اکوسیستم شیبا به عرضه پروژه شیباریوم (Shibarium)، اجتماع این میم کوین اعلام کرده بودند که به زودی چندین تریلیون SHIB را از چرخه خارج خواهند کرد.

توکن سوزی شیبا

کارشناسان دلیل احتمالی این امر را کاهش تمایل خریداران و هولدرهای میان مدت SHIB عنوان کردند. چرا که قیمت فعلی SHIB، برای آ‌ن‌ها سود چندانی را به همراه نخواهد داشت.

ارز دیجیتال

با این حال هولدرهای بلندمدت (LTH) و نهنگ‌های برتر شبکه اتریوم، همچنان به رشد قیمت شیبا اینو امیدوار‌اند و آن را در لیست دارایی‌های برتر خود گنجانده‌اند. در واقع در لیست ۱۰ دارایی برتر هولد شده توسط نهنگ‌های اتریوم، پس از ETH و USDT، شیبا (SHIB) در جایگاه سوم قرار دارد.

در زمان انتشار این خبر، ارزش مجموع SHIB نگهداری شده در آدرس‌های برتر اتریوم، به بیش از ۶۰۳ میلیون دلار می‌رسد. به گزارش پلتفرم آماری WhaleStats، حدود ۱۶ درصد از پورتفولیوی نهنگ‌های اتریوم به شیبا اینو اختصاص دارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)