1

0

توسعه‌دهنده اصلی شیبا می‌گوید Shibarium بتا آماده است

شایتوشی کوساما توسعه‌دهنده اصلی شیبا خبر داد که اگرچه پروژه شیباریوم آماده راه‌اندازی است، اما تا زمانی که کال زائریا (Kaal Dhairya) در سوگ پدر مرحومش نشسته، آن را منتشر نخواهد کرد.

توسعه‌دهنده اصلی شیبا می‌گوید Shibarium بتا آماده است
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کوساما اخیراً فاش کرد که شیباریوم، شبکه لایه دو شیبا اینو که مدتهاست انتظار لانچ شدنش را داشتیم بالاخره آماده شده و امروز قرار است چندین مقاله رسانه‌ای برای معرفی جهانی این راه‌حل لایه دو منتشر ‌شود.

با این حال کوساما اعلام کرده که تا زمانی که کال زائریا، یکی از توسعه‌دهندگان شیبا اینو، در سوگ پدر مرحومش است، نسخه بتا شیباریوم را منتشر نخواهد کرد.

کوساما این خبر را دیروز از طریق توئیتر رسمی خود اعلام کرد. او در توییتی خاطرنشان کرد: «فردا اولین مقاله رسانه‌ای من از سری مقاله‌های معرفی جهانی شیباریوم منتشر خواهد شد. سر تعظیم فرود می‌آورم، اما تا زمانی‌که کال زائریا عزادار است، چیز دیگری منتشر نمی‌کنم.»

خرید ارز دیجیتال

این توسعه‌دهنده ناشناس، این اطلاعات را در پیامی مفصل‌تر در کانال تلگرامی جامعه شیبا به اشتراک گذاشت. وی در پست تلگرامی خود اعلام کرد که شیباریوم بالاخره آماده شد و مشتاقانه منتظر انتشار آن هستیم. با این حال، وی خاطرنشان کرد که تا زمانی که عزاداری زائریا تمام نشود، چیزی منتشر نخواهد شد.

او تصریح کرد که مجموعه مقالاتی که از امروز منتشر خواهد شد نیز با هدف رفع برخی تصورات غلط رایج پیرامون این راه حل لایه دو است.

هشدار کوساما درباره FUD تفرقه‌انگیز

کوساما همچنین فاش کرد که یک کمپین هماهنگ‌شده FUD در حال حاضر او را هدف قرار داده است، و در حالی که او مدرکی دال بر طرف پشت کل ماجرا دارد، اما آن را علنی نمی‌کند، زیرا آن را درخور خود نمی‌‌بیند. با این وجود، او تصریح کرد که احزاب پشت این کمپین FUD در تلاش برای تخریب جامعه شیبا هستند، اما او این اجازه را نمی‌دهد.

این افشاگری‌ها چند ساعت پس از اینکه او فاش کرد شیباریوم قبل از ماه مه راه‌اندازی می‌شود، منتشر شد، اما در این زمان لازم است که جامعه شیبا با زائریا به خاطر از دست دادن پدرش همدردی کند. اگرچه کوساما بیان کرده که راه حل لایه ۲ شیبا آماده است، اما هنوز تاریخ مشخصی را برای راه‌اندازی نهایی آن اعلام نکرده است.

خرید شیبا
1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
1 سال قبل

سلام یعنی به جای اتریوم شیبا ماین میشه

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط علی

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)