0

1

ویتالیک بوترین رودمپ اتریوم در سال ۲۰۲۴ را به اشتراک گذاشت!

اتریوم شاید فعال‌ترین شبکه در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین باشد. اکنون بنیان‌گذار این شبکه رودمپ اتریوم در سال ۲۰۲۴ را با مخاطبان خود در پلتفرم X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، رودمپ سال ۲۰۲۴ این شبکه را در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ با مخاطبان خود در پلتفرم X به اشتراک گذاشت. اما آیا اتریوم به اهداف سال جدید خود خواهد رسید؟

ویتالیک در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۳ رودمپ سال جدید شبکه اتریوم را به اشتراک گذاشت و کمی هم درباره آینده آن توضیح داد. وی با اشاره به تغییرات جزئی رودمپ امسال نسبت به سال گذشته، درباره رسیدن این شبکه به اهداف خود در سال جدید میلادی ابراز امیدواری کرد.

ارز دیجیتال

تیم اتریوم یکی از فعالیت‌ترین تیم‌های اکوسیستم ارزهای دیجیتال است و به نظر می رسد این شبکه همچنان با قدرت در حال پیگیری اهداف خود است. پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه بیشتر درباره جزئیات کامل رودمپ اتریوم در سال ۲۰۲۴ به لینک مقاله آن مراجعه کنید.

خرید اتریوم
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)