1

0

تاریخ احتمالی انتشار شیباریوم مشخص شد

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو اخیراً به‌طور غیرمستقیم به تاریخ راه‌اندازی شبکه لایه دو خود یعنی شیباریوم اشاره کرده است.

گمانه‌زنی جامعه شیبا اینو در رابطه با تاریخ انتشار شیباریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کوساما در پیام توییتری خود نوشت:

در حال مراقبت از درخت کاج (اشاره ضمنی به غلبه بر مشکلات و پیروزی پایدار) زندگی هستم. قبل از اینکه شیباریوم را در جعبه‌ای به شکل قلب با کمان قرار دهم، به‌سرعت دارم فلوت زدن را یاد می‌گیرم.

این بیانیه گمانه‌زنی‌هایی را در میان جامعه شیبا اینو برانگیخته است مبنی بر اینکه راه‌اندازی شیباریوم ممکن است در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)، روز ولنتاین، به دلیل ذکر “جعبه‌ای قلبی شکل” انجام شود.

اگرچه کوساما صحت این شایعات را تأیید یا رد نکرد، اما ارتش شیبا مشتاقانه منتظر اعلان تاریخ راه‌اندازی شیباریوم  از سوی تیم سازنده‌ است.

ارز دیجیتال

شیباریوم یک شبکه لایه دو است که هدف آن حل مسائل مقیاس‌پذیری، سرعت و هزینه تراکنش‌ها در بلاک چین اتریوم است. انتظار می‌رود هزینه‌های گس این شبکه کمتر از هزینه‌های فعلی در شبکه اصلی اتریوم باشد.

این پروژه قصد دارد بر برنامه‌های کاربردی متاورس و بازی تمرکز کند و راهکاری مقرون‌به‌صرفه برای برنامه‌های غیرمتمرکز باشد. راه‌اندازی شیباریوم می‌تواند به رشد اکوسیستم شیبا اینو کمک کند، که در حال حاضر دارای سه توکن با مجموع ارزش بازار بیش از ۵ میلیارد دلار است.

اعتبارسنج‌ها در شیباریوم به ۱۰۰ اسلات محدود می‌شوند و باید حداقل ۱۰۰۰۰ توکن BONE را به اشتراک بگذارند. یک توکن به نام TREAT نیز برای ایجاد انگیزه در استخرهای نقدینگی در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap راه‌اندازی خواهد شد.

با نزدیک شدن به تاریخ راه‌اندازی، جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر از سوی تیم توسعه‌‌دهنده است.

گمانه‌زنی‌ها در مورد تاریخ عرضه شیباریوم در روز ولنتاین، هیجان لانچ شدن این شبکه را بیشتر کرده است، و جامعه مشتاقانه منتظر است ببیند کوساما و تیمش چه تدارکی برای آن دیده‌اند.

خرید شیبا
1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوسترآداموس دوم
نوسترآداموس دوم
1 سال قبل

ان شاالله به یاری خداوند متعال ،انتظار می‌رود شیبا از خانواده بزرگ بیت کوین، در اواسط سال ۲۰۲۳ به مرز ۱۰۰۰تومان برسد ،ترغیب و تشویق به خرید نمیکنم ،ولی آینده این ارز عالی و صعودی است

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)