0

0

نسخه آزمایشی بلاک چین شیباریوم راه‌اندازی شد

شیباریوم، راه‌حل لایه دو اتریوم برای اکوسیستم شیبا اینو، بالاخره امروز راه‌اندازی شد. راه‌اندازی فاز بتای این شبکه پس از یک دوره طولانی انتظار مداوم و وعده‌های نامعلوم شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین Shiba Inu نهایتاً اجرا شد.

نسخه آزمایشی بلاک چین شیباریوم راه‌اندازی شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کوساما امروز با ارسال توییتی رسمی از این پیشرفت خود خبر داد. انتظار می‌رود با انتشار خبر راه‌اندازی شیباریوم شور و هیجانی در جامعه شیبا اینو برپا شده باشد.

به خاطر دارید مدت کوتاهی پس از اینکه یک حساب کاربری مشکوک که به ظاهر ادعا می‌کرد توسعه‌دهنده اصلی این بلاک چین است، از سرمایه‌گذاران ناآگاه با دادن لینکی جعلی برای ثبت‌نام در شیباریوم بتا کلاهبرداری می‌کرد! کوساما در آن زمان از اعضای جامعه خواسته بود تا صبورانه منتظر اعلامیه‌های رسمی در این شبکه باشند.

خرید ارز دیجیتال

این راه‌اندازی تقریباً ۴۸ ساعت پس از تأیید رسمی توییتر شیباریوم مبنی بر انتشار نسخه بتا در این هفته انجام شد. علاوه‌براین، کوساما اگرچه تاریخ مشخصی برای لانچ شدن این شبکه جدید نداده بود اما قبل از ماه می آن را راه‌اندازی کرد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که کوساما به جامعه کریپتو هشدار داده که از خرید چیزی که در نسخه بتای شیباریوم دیده می‌شود، خودداری کنند، زیرا این کار منجر به از دست رفتن سرمایه آنها می شود. او تأکید کرد که تمام توکن‌هایی که در ورژن بتای این شبکه قرار دارند فقط برای اهداف آزمایشی در نظر گرفته شده‌اند.

مزایای استفاده از شیباریوم چیست؟

شیباریوم  راه‌حلی لایه ۲، ساخته‌شده بر شبکه اتریوم است که برای اکوسیستم شیبا اینو طراحی شده است. این پروژه توسط شایتوشی، خالق ناشناس شیبا اینو، در می ۲۰۲۱ معرفی شد.

به عنوان راه‌حلی لایه ۲، شیباریوم بسیاری از تراکنش‌های مربوط به شیبا اینو و توکن‌های اکوسیستم آن را پردازش خواهد کرد. راه‌اندازی آن بار زیادی را از شبکه اتریوم برمی‌دارد و به افزایش مقیاس‌پذیری آن کمک می‌کند. شیباریوم با مقیاس‌پذیری زیاد خود، به ارائه کارمزدهای کمتر و افزایش سرعت تراکنش‌ برای پروژه‌های اکوسیستم شیبا اینو کمک می‌کند.

یکی دیگر از مزایای مهم شیباریوم، پتانسیل آن برای سوزاندن مقدار زیادی توکن شیبا است. دو ماه پیش، شایتوشی کوساما تأیید کرد که یکی از اهداف شیباریوم سوزاندن تریلیون‌ها توکن SHIB است.

کوساما همچنین گفت که انتظار دارد این راه‌حل لایه ۲ با جذب سرمایه‌گذاری و تقویت پذیرش، میزان کاربری اکوسیستم شیبا اینو را بالا ببرد. پروژه‌هایی مانند Atomic Wallet ،Ledger و Voxel X Network قبلاً پشتیبانی خود را از این شبکه اعلام کرده‌اند.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)