0

3

شیبا اینو با هشتگ‌زنی همکاری خود با یک شرکت AI را اعلام می‌کند!

جامعه شیبا اینو اخیراً تحت‌تأثیر اخبار جدیدی از شبکه شیباریوم با عنوان «بهترین دوست هوش مصنوعی» قرار گرفته است. در حال حاضر تعداد پروژه‌های ادغام شده در این شبکه قبل از راه‌اندازی رسمی آن در ماه آگوست از ۱۵۰ پروژه فراتر رفته است.

شراکت شیبا اینو با یک شرکت AI
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اخبار و به‌روزرسانی‌های جدید شیباریوم معمولاً با هیاهوی خود فضای کریپتو را به وجد می‌آورند. یک خبر جدید که به‌تازگی از این شبکه در روز جمعه (۸ جولای ۲۰۲۳) منتشر شده است، هشتگ «بهترین دوست هوش مصنوعی» است.

اما این «دوست هوش مصنوعی» شیبا اینو کیست؟

خرید ارز دیجیتال

به گفته منابع، تیم شیبا تا کنون بیش از ۱۵۰ پروژه را در شبکه اصلی شیباریوم ادغام کرده است. اعضای برجسته تیم مانند لوسی (Lucie) که متخصص بازاریابی این شبکه است از شراکت‌های جدیدتری که به آنها «PartnerShibs» نیز گفته می‌شود، پرده‌برداری کرده است.

لوسی اخیراً از همکاری اکوسیستم شیبا اینو با یک شرکت جدید هوش مصنوعی به نام Bad Idea AI خبر داده است. این شرکت در وب سایت رسمی شیبا فهرست شده است.

Bad Idea AI یک پلتفرم تقویت‌شده با هوش مصنوعی با محوریت حریم خصوصی است که خود را جایگزین غیرمتمرکز Google Cloud معرفی می‌کند. نام این پلتفرم «BAD» سرواژه‌ای است که از ترکیب سه اصطلاح بلاک چین، هوش مصنوعی و دائو تشکیل شده است.

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو در یکی از توییت‌های خود در اواخر ماه ژوئن به نام این شرکت هوش مصنوعی اشاره کرد که گویا محل راه‌اندازی راه‌حل لایه دو شیباریوم خواهد بود. این اشاره در هشتگ‌های آن توییت ذکر شده است. او همچنین از این پروژه برای کمک به یک مورد استفاده از شیبوشی‌ها؛ NFT‌های انحصاری مبتنی بر شیبا اینو، تقدیر کرد.

خرید شیبا

اکوسیستم شیبا اینو با پارتنر شیب‌های متعددی از جمله Shibacals ،Shiboshis NFTs ،Bad Idea AI و Unification مشارکت دارد. علاوه بر این، این جامعه قرار است ماه آگوست را به ماه جشن شیباریوم تبدیل کند.

منبع: د نیوز کریپتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)