0

0

تتر؛ بزرگترین خریدار اوراق خزانه ایالات متحده!

گابور گورباکس (Gabor Gurbacs)، مشاور استراتژی شرکت سرمایه‌گذاری VanEck Associates Corporation، با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر اظهار داشت که اگرچه بانک‌های مرکزی خارجی در حال فروش اوراق خزانه‌داری ایالات متحده هستند، اما تتر (Tether)؛ این استیبل کوین با پشتوانه دلار، بزرگ‌ترین خریدار این اوراق است.

تتر بزرگترین خریدار اوراق خزانه ایالات متحده
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

گورباکس افزود: «اگر تتر یک کشور بود، در بین ۳۰ دارنده‌ی اول اوراق خزانه‌داری آمریکا قرار می‌گرفت.»

بانک های مرکزی خارجی در حال فروش اوراق خزانه‌داری آمریکا هستند. تتر نیز در مقابل در حال خرید تعداد زیادی از این اوراق است.

رهبری ایالات متحده باید از تتر برای خرید و نگهداری اوراق خزانه قدردانی کند.

اگر تتر یک کشور بود، در بین ۳۰ دارنده تراز اول اوراق خزانه‌داری قرار می‌گرفت.

گابور گورباکس، ۳ آوریل ۲۰۲۳
خرید ارز دیجیتال

بر اساس گزارشی که اخیراً از بلومبرگ پخش شده، بانک‌های مرکزی خارجی در حال نقد کردن دارایی‌های خزانه‌داری خود هستند. این اقدام، کار فدرال رزرو را برای کاهش آشفتگی بانکی که این اواخر پیش آمده تسهیل می‌کند.

طبق گزارش‌ها، دارایی‌های خارجی اوراق بهادار خزانه‌داری در هفته منتهی به ۲۲ مارس (۲ فروردین) ۷۶میلیارد دلار کاهش یافته و به ۲.۸۶ تریلیون دلار رسیده است که بیشترین کاهش هفتگی از سال ۲۰۱۴ را ایجاد کرده است.

جوزف اِبیت (Joseph Abate)، مدیرعامل بانک چند ملیتیِ Barclays بریتانیا، صریحاً اظهار داشت که «وام‌گیری حرکتی محتاطانه و پیشگیرانه بود» و افزود:

بانک مرکزی می‌خواست در صورت بدتر شدن بحران بانکی، صندوقی از دلارهای موجود بسازد، اما قصد فروش اوراق خزانه‌داری خود را نداشت.

گورباکس اذعان داشت که تتر بیشترین سهم از خزانه‌داری ایالات متحده را خریداری کرده است و خاطرنشان کرد: «رهبری ایالات متحده باید از تتر برای خرید و ذخیره این اوراق قدردانی کند.» او نموداری از اوراق خزانه‌داری ایالات متحده را که توسط بانک‌های مرکزی خارجی فروخته شده بود، ارائه کرد که سرمایه‌گذار معروف ویلم میدلکو (Willem Middelkoop) ساعاتی قبل آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: توییتر

میدلکوپ اظهار داشت بانک‌های خارجی در حال فروش اوراق خزانه‌داری هستند؛ روسیه تقریباً تمام آنها را فروخت. چین نیز همچنان در حال فروش آنهاست. او پیشنهاد کرد «فدرال رزرو باید به‌زودی دوباره خریدار این اوراق شود» و افزود «پرداخت نقدی بدهی از گزینه‌های اصلی است.»

خرید تتر
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)