0

4

گفت‌و‌گوی ترامپ و ایلان‌ماسک؛ آیا پای کریپتو در میان است؟

گفت‌و‌گوی ترامپ و ایلان‌ماسک
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

دونالد ترامپ امشب در یک مصاحبه بزرگ با ایلان ماسک شرکت خواهد کرد.

اطلاعیه گفت‌و‌گوی ترامپ و ایلان ماسک در شبکه اجماعی X، باعث گمانه‌زنی‌هایی در مورد بازار کریپتو شد. موضع ترامپ در حمایت از ارزهای دیجیتال و سوابق فعالیت و حمایت ایلان ماسک، انتظاراتی را در بازار ایجاد کرده است. سرمایه‌گذاران و تحلیلگران حوزه کریپتو انتظار دارند که در صحبت‌های امشب، به ارزهای دیجیتال نیز اشاره شود. تعامل بین این دو شخصیت برجسته، احتمالاً به موضوعات مهم فناوری، مالی، اقتصاد کلان و همچنین مسائل ژئوپلیتیکی می‌پردازد.

حمایت ایلان ماسک و ترامپ از یکدیگر

تبادل حمایت اخیر بین مدیرعامل تسلا و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده به بحث‌ها دامن زده است. به عنوان مثال، پس از سوء قصد در ماه جولای، ماسک گفت:

من کاملاً از رئیس جمهور ترامپ حمایت می‌کنم.

از سوی دیگر، هفته گذشته، ترامپ در گردهمایی اخیر جورجیا به حامیان خود گفت:

من طرفدار خودروهای برقی هستم، باید باشم! زیرا ایلان به شدت از من حمایت کرد.

تاثیر گفت‌و‌گوی ترامپ و ایلان ماسک بر کریپتو

صحبت‌های اخیر دونالد ترامپ درباره بیت کوین به عنوان یک ذخیره استراتژیک و پیشنهاد بیت کوین برای راه حل بدهی ملی، حواشی زیادی داشت. به طور هم‌زمان، مدیرعامل تسلا پیش‌بینی کرده است که ایالات متحده به سمت ورشکستگی پیش می‌رود، با توجه به اینکه بدهی ملی به بالاترین حد خود رسیده است.

اگر ترامپ و ماسک به این موضوعات بپردازند، می‌تواند اعتبار بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال دهد. بنابراین ممکن است در طول این مصاحبه، قیمت بیت کوین با نوسان‌هایی همراه باشد. برخی از کارشناسان بازار با توجه به کار پیشگام ماسک با تسلا و اسپیس ایکس، هدف مصاحبه را بررسی پیامدهای گسترده‌تر فناوری و نوآوری بر اقتصاد پیش‌بینی می‌کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)