0

0

پذیرش بیت کوین برای پرداخت خدمات در امارات متحده عربی

یکی از وکلای مرکز توسعه دارایی‌های مجازی اظهار داشت که منطقه آزاد رأس ‌الخیمه (Ras Al Khaimah) که اخیراً برای شرکت‌های کریپتویی درنظر گرفته شده، به بررسی پذیرش پرداخت‌های رمزارزی از شرکت‌هایی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود در امارات هستند، خواهد پرداخت.

پذیرش بیت کوین برای پرداخت خدمات در امارات متحده عربی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ایرینا هیور (Irina Heaver)، وکیل حوزه کریپتو مستقر در دبی گفت، زمانی که RAK DAO (Ras Al Khaimah Digital Assets Oasis) بتواند مناسب بودن شرکای کریپتویی را تضمین کند، پرداخت های رمزارزی، از جمله بیت کوین (BTC) و سایر استیبل کوین‌ها، برای ثبت شرکت، اجاره دفتر و دیگر خدمات مورد بررسی قرار خواهند گرفت. او خاطرنشان کرد: «به هر حال، شهرها و کانتون‌های سوئیس سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهند.»

هیور همچنین توضیح داد که برای کارکرد این سیستم باید فناوری و زیرساخت‌های نظارتی مناسب وجود داشته باشد؛ وی تصریح کرد که «زمینه‌ها فراهم شده است». علاوه بر این، این وکیل اظهار داشت که RAK DAO عملیات کامل بیت‌کوین و گره‌های لایتنینگ را برای حمایت از طرح پرداخت کریپتویی بررسی خواهد کرد. او افزود:

انجام اقدامات لازم در این زمینه ادامه دارد و از همکاران فعال در این حوزه در پیوستن به این جریان استقبال می‌کنیم.

ارز دیجیتال

RAK DAO برای اولین بار در رویداد Blockchain Life 2023 به عموم معرفی شد، که منطقه‌ای آزاد مختص ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های دیجیتال و مجازی فعال در متاورس، بلاک چین، توکن‌های کاربردی، کیف پول‌های دیجیتال، NFTها، DAOها، dApps و سایر مشاغل مرتبط با وب۳ خواهد بود.

هیور اذعان داشت که هدف از ایجاد این منطقه آزاد جدید، تقویت فعالیت‌های قانونی و غیرقانونی است و فاش کرد که RAK DAO در حال بررسی «ایجاد پوشش قانونی مناسب برای DAOها» است.

هیور همچنین توضیح داد که از ویژگی خوب این منطقه این است که به «تمام شرکت‌های فعال در فضای دارایی‌های مجازی» سرویس می‌دهد، در حالی که سایر مناطق آزاد تنها می‌توانند بخش‌هایی از این صنعت را پشتیبانی کنند که امکان فعالیت‌های بسیار محدودی را فراهم می‌کند.» او افزود:

من باید چندین نهاد در حوزه‌های قضایی متعدد در نظر بگیرم که هم زمانبر است و هم هزینه بیشتری دارد و برای کارآفرینان مضر است. اکنون، با برپایی این منطقه اختصاصی، آن را فرصتی عالی برای بنیانگذاران می‌بینم که کسب‌وکار خود را در یک مکان پایه‌گذاری کنند.

امارات متحده عربی بیش از ۴۰ منطقه آزاد از جمله مرکز چند کالایی دبی (DMCC) و مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) دارد.

از آنجایی که هزینه‌های زندگی و کسب‌وکار در رأس الخیمه ۵۰ درصد کمتر از دبی است، هیور گفت که این منطقه آزاد محلی عالی برای شرکت‌های نوپا خواهد بود.

این وکیل در ادامه سخنانش گفت که دولت همچنین از طریق نهادها و رسانه‌های خود به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASPs) در رابطه با الزامات بانکی فعالیت‌شان اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)