0

4

رشدی 80 درصدی در انتظار اتریوم است!

افت بیت کوین و اتریوم در روز گذشته باعث ایجاد نظرات مختلف در مورد روند بیت کوین شده است در این بین مایکل ون د پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، معتقد است رشدی ۸۰ درصدی در انتظار اتریوم است. 

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارزهای دیجیتال عصر دوشنبه افت قابل توجهی را تجربه کردند و صرافی ها کمترین مقدار بیت کوین موجود را از آوریل ۲۰۱۸ گزارش کردند. نکته‌ دیگری که باید به آن توجه کرد هاوینگ BTC در آوریل ۲۰۲۴ است که می‌تواند بر قیمت بیت کوین و سایر آلتکوین‌ها تاثیر بگذارد. 

این هفته محرک‌های اقتصادی نیز می‌توانند به رشد بازار کریپتو کمک کنند. فدرال رزرو قرار است در روزهای آینده داد‌ه‌های مهمی را در مورد تورم منتشر کند که بر تصمیم سیاست نرخ بهره در ماه آینده تأثیر خواهد گذاشت. همچنین جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اول دسامبر سخنرانی دارد.

خرید ارز دیجیتال

با توجه به این موضوعات الی تارانتو (Eli Taranto) مدیر اجرایی بانک EQI معتقد است، اخبار این هفته می تواند یک اثر مثبت داشته و منجر به افزایش قیمت بیت کوین شود. در صورت تداوم روند مثبت اقتصادی ممکن است افزایش تقاضا، قیمت این رمز ارز را افزایش داده و به آستانه ۴۰ هزار دلار برساند.

در این بین مایکل ون د پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دیدگاه‌های خوش‌بینانه‌ای در مورد اتریوم دارد.

او معتقد است که اتریوم احتمالاً به حرکت صعودی خود ادامه خواهد داد. به گفته وی، اگر افت اتریوم به سمت محدوده ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ دلار برسد، می تواند به عنوان یک نقطه ورود مطلوب باشد. پس از پشت سر گذاشتن این محدوده، Van de Poppe معتقد است که اتریوم می تواند اهدافی در حدود ۳۱۰۰ الی ۳۶۰۰ دلار را ببیند.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)