0

1

ویتالیک بوترین اترهای خود را می‌فروشد!

به گفته شرکت امنیتی بلاک چین PeckShieldAlert، ویتالیک بوترین خالق اتریوم، اخیراً ۲۰۰ اتر (ETH) را به صرافی کراکن (Kraken) انتقال داده است.

ویتالیک بوترین اترهای خود را می‌فروشد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

سرمایه‌گذاران اغلب وقتی قصد فروش رمزارز خود را داشته باشند آن را به صرافی‌های کریپتویی منتقل می‌کنند که هزینه تراکنش را نیز در بر دارد و ممکن است با این فروش قصد انجام کاری را داشته باشند.

vitalik.eth در ۱ ساعت گذشته ۲۰۰ دلار اتر را به صرافی کراکن منتقل کرده است.

PeckShieldAlertدر ۱۳ مارس ۲۰۲۳

با این حال، خالق اتریوم احتمالاً برای هدفی خاص، مانند تأمین مالی پروژه‌ای جدید یا پوشش مخارج، به این بودجه نیاز داشته است، اگرچه علت دقیق این تراکنش معلوم نیست.

در زمان انتشار این خبر، قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت با ۱۳ درصد افزایش به ۱۶۵۶ دلار رسیده است.

طبق PeckShieldAlertء پلتفرم Reflexer در آخر هفته ۵۰۰ اتر از آدرس اختصاصی ویتالیک بوترین دریافت کرد. سپس بوترین ۱۵۰ هزار RAI در آن ضرب کرد.

این آدرس متعاقباً ۱۷۵۰۰ RAI را با ۵۰۰۰۰ DAI و سپس ۱۳۲۵۰۰ RAI را با ۳۷۸۵۰۰ USDC مبادله کرد.

در هفته گذشته، بوترین برخی از دارایی‌های آلتکوینی خود را فروخت و بعد اعلام کرد که این کوین‌ها «هیچ ارزش فرهنگی یا اخلاقی» ندارند.

به ازای ۵۸ اتر، بوترین ۹.۹ میلیارد توکن CULT، توکن بومی CultDAO را فروخت. علاوه‌براین، او سهام BITE و MOPS خود را نیز فروخت. مجموع فروش‌های او به ۲۲۰ اتر رسید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)