0

1

غول مالی ژاپنی قصد دارد از محصول ODL ریپل برای حواله‌ها استفاده کند

طبق گزارش‌ها SBI VC Trade، شعبه صرافی ارزهای دیجیتال غول مالی ژاپنی SBI Group از برنامه خود برای استفاده از محصول نقدینگی درخواستی (ODL) ریپل در ژاپن رونمایی کرده است. این شرکت قصد دارد از توکن XRP برای پرداخت‌های برون مرزی بهره ببرد.

استفاده SBI Group از محصول ODL ریپل برای پرداخت‌های برون مرزی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق مقاله‌ای که دیروز از آلبرت براون منتشر شده اخیراً وبیناری در ۲۸ جولای ۲۰۲۳ برگزار شده که اشخاصی چون امی یوشی‌کاوا (Emi ​​Yoshikawa)، معاون استراتژی و عملیات ریپل و توموهیکو کوندو (Tomohiko Kondo) مدیر نماینده و رئیس SBI VC Trade در آن حضور داشتند. تمرکز اصلی این وبینار بر بررسی حکم اخیر دادگاه در مورد ریپل و استفاده‌های بالقوه XRP بود. این وبینار همچنین فرصت‌های پیش‌روی XRP، راه‌حل ODL ریپل و همچنین نوآوری‌های SBI Group را مورد بررسی قرار داد.

ارز دیجیتال

پس از وبینار، کوندو اسلایدی را در توییتر به اشتراک گذاشت که برنامه‌های SBI برای استفاده از XRP و ODL در ژاپن را تشریح کرد. این اسلاید نشان داد که SBI VC Trade مسئول انتقال XRP به عنوان صرافی شریک ریپل برای ODL در ژاپن خواهد بود.

طبق این طرح، مشتریان ژاپنی که مایل به انجام حواله‌های داخلی یا حواله به کشورهای دیگری مانند فیلیپین هستند، از یک شرکت پرداخت محلی مانند SBI Remit یا Asian Net برای این انتقال استفاده خواهند کرد. وجوه ارسال شده به ین ژاپن، سپس از طریق سیستم Multi-tenant تازه عرضه‌شده برای ODL به SBI VC Trade منتقل می‌شود. SBI VC Trade سپس ین را درXRP Ledger به XRP تبدیل می‌کند و آن را از XRP به ارز محلی گیرنده تغییر می‌دهد. برای گیرندگان ارز در فیلیپین، صرافی SBI VC Trade از طریق coins.ph، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در فیلیپین، XRP را به پزو فیلیپین تبدیل می‌کند تا پرداخت به گیرنده را تسهیل کند.

این توسعه روابط بین کمپانی ریپل و گروه SBI را که با هم کار می‌کنند تا XRP، XRPL و ODL را برای حواله‌ها در ژاپن به کار گیرند، تقویت می‌کند. در ژوئن ۲۰۲۳، SBI آفریقا از برنامه‌های خود برای استفاده از ODL در صورتی که ریپل در پرونده خود با SEC برنده شود، خبر داد. پس از صدور حکم به نفع ریپل، SBI جشنواره Midsummer XRP را راه‌اندازی کرد؛ کمپینی که شامل نوآوری‌های مختلفی از جمله قرعه‌کشی XRP و کمپین‌های معاملاتی اسپاتی و اهرمی برای تقویت حضور XRP در ژاپن بوده است.

منبع: کریپتو گلوب

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)