0

2

افزایش ۲۵ درصدی ورلد کوین در آستانه برگزاری کنفرانس OpenAI

کنفرانس توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی که قرار است به‌زودی توسط کمپانی OpenAI برگزار شود، شتاب قیمت این ارز دیجیتال را تقویت کرده است. اگر روند فعلی ادامه یابد، ورلد کوین می‌تواند به سطوح مقاومتی ۱.۹۴۸ دلار و ۲.۰۴۹ دلار دست یابد.

رشد ۲۵ درصدی توکن wld
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارز دیجیتال ورلد کوین  (WLD)از تاریخ ۱۸ اکتبر شاهد افزایش قیمت قابل‌توجه ۲۵ درصدی بوده که متعاقباً بازتاب رشد ۳۰ درصدی بیتکوین (BTC) و رشد کلی بازار کریپتو بوده است. شاخص‌هایی چون شاخص RSI و AO نیز در حال حاضر از این روند صعودی حمایت می‌کنند که سیگنال مثبتی برای  چشم‌انداز بازار کریپتوکارنسی است.

کنفرانس توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی که قرار است به‌زودی توسط کمپانی OpenAI برگزار شود، بر این شتاب قیمت افزوده است. این روند فعلی باید ادامه یابد تا ورلد کوین بتواند به سطوح مقاومتی ۱.۹۴۸ دلار و ۲.۰۴۹دلار برسد.

اگر ورلد کوین از خط میانی ۲.۳۱۷ دلار فراتر رود، به طور بالقوه می‌تواند ۲۰٪ دیگر صعود کند تا به منطقه عرضه ۲.۱۸۹-۲.۴۳۰ دلار برسد که نشان‌دهنده ادامه این روند است. این مسیر می‌تواند زمینه را برای ورلد کوین فراهم کند تا سطح روانی ۲.۶۰۰ دلار را هدف قرار دهد.

از طرف دیگر اگر این مومنتوم حفظ نشود، WLD ممکن است به میانگین متحرک‌ نمایی ۵۰ روزه (EMA) خود در ۱.۶۸۸ دلار یا به کف حمایتی خود در ۱.۶۶۱ دلار بازگردد، و یا حتی تا سطح ۱.۴۵۰ دلار کاهش یابد.

افزایش قیمت اخیر WLD منعکس‌کننده عملکرد گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال با پیشتازی بیت کوین است. رالی اخیر بازار کریپتو از بازاری گاوی خبر می‌دهد، زیرا بسیاری از دارایی‌های دیجیتال در حال افزایش قیمت و حجم معاملات خود هستند.

منبع: اینوستینگ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)