0

0

همکاری پوما و یوگا لبز برای تولید کالکشن NFT

برند ورزشی «پوما Puma» و «یوگالبز Yuga Labs» برای تولید یک کالکشن NFT با نسخه‌های محدود، همکاری جدیدی را با هم آغاز کرده‌اند.

همکاری پوما و یوگا لبز برای تولید کالکشن NFT
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کمپانی «یوگا لبز Yuga Labs»، شرکت بزرگ هنری و تولیدکننده مجموعه‌های NFT بزرگی چون «بورد ایپ یات کلاب Bored Ape Yacht Club» با برند پوما همکاری تازه‌ای را آغاز کرده است. مجموعه حاصل از همکاری این دو برند «Grailed PUMA Slipstream NFTs» نام دارد و هر NFT از این مجموعه، یک جفت کتانی مشابه هم برای خریدار به همراه خواهد داشت.

ارز دیجیتال

این دو برند قصد دارند تا با این همکاری دنیای فشن و هنرهای دیجیتال را به یکدیگر پیوند بزنند. هر NFT از این مجموعه یک جفت کتانی کاملا مشابه و یک به یک هم با خود به همراه دارد که می‌تواند مشوق جذابی برای خرید NFTهای این مجموعه باشد.

تصویر تبلیغاتی پوما و یوگا لبز برای مجموعه ان اف تی Grailed PUMA Slipstream NFTs

انتشار این مجموعه برای پوما و یوگا لبز بسیار حائز اهمیت است، چرا که از این طریق، هر دو طرف در دنیای حاصل از ترکیب مد و NFT فرصت‌های جدیدتری پیدا خواهند کرد.

با رشد دنیای NFT، طبیعتا در آینده شاهد همکاری‌های بیشتری در این زمینه خواهیم بود. چرا که برندها به دنبال نسل جدیدی از مشتریان هستند که هم به دنیا فشن و هم به دنیای تکنولوژی علاقه‌مند هستند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)