معرفی ایردراپ و بازی تلگرامی بلوم (Blum) + آموزش ویدیویی اتصال کیف پول TonKeeper

معرفی ایردراپ بازی تلگرامی بلوم
علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

14 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بازی‌های تلگرامی این روزها در صدر اخبار ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اند. بازی تلگرامی بلوم هم یکی از این ربات‌های تلگرامی مثل همستر کامبت است که تلاش می‌کند راه نات کوین را ادامه دهد.

البته که بلوم پا را فراتر گذاشته و دنیای خود را به بازی‌های کلیکی محدود نکرده است. Blum که با پشتوانه توسعه‌دهندگان سابق بایننس راه‌اندازی شده، تصمیم دارد تا به یک صرافی ترکیبی (Hybrid Exchange) تبدیل شود که ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز (CEX) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) را ادغام می‌کند.

به تازگی، بلوم امکان اتصال کیف پول را فراهم کرده است. در انتهای این مقاله، ما آموزش ویدیویی اتصال کیف پول Tonkeeper به ربات بلوم را برای شما قرار داده‌ایم.

بسیاری از کاربران این بازی امیدوارند که مثل نات کوین ایردراپ بزرگی داشته باشد. شایان ذکر است که در ایردراپ نات کوین هر کاربر به طور میانگین ۲۵۰ دلار دریافت کرده بود!

بازی تلگرامی بلوم (Blum) چیست؟

ایردراپ بلوم (Blum Airdrop) یک ربات تلگرامی است که برای تخصیص توکن‌های بلوم به مشارکت‌کنندگان واجد شرایط (Eligible Participants) فعالیت دارد. این ایردراپ متعلق به پروژه بلاک‌چین صرافی بلوم است و با هدف جذب کاربران جدید و عرضه توکن بلوم در دنیای رمزارزها به وجود آمد.

پاداش (Reward) بازیکن‌ها قرار است به صورت توکن‌های بلوم اهدا شود که به کیف پول ارز دیجیتال (Cryptocurrency Wallet) پلیِرها واریز خواهد شد. بلوم پس از عرضه اولیه در پلتفرم‌های معاملاتی (Trading Platforms) قابل معامله است. در آن زمان، سایر معامله‌گران کریپتویی نیز فرصت‌ سرمایه‌گذاری و خرید و فروش آن را پیدا خواهند کرد.

این پروژه از دید جامعه طرفداران معتبر محسوب می‌شود، اما نظارت بر قوانین و مقررات و روند ایردراپ در آینده ضروری است. جامعه بلوم (Blum Community) با حساب‌های اجتماعی خود در تلگرام، وارد بات مینی اپلیکیشن بازی می‌شوند.

داده‌های موجود در وب سایت بلوم نشان می‌دهد که این پلتفرم در اصل یک صرافی ارز دیجیتال است، از بیش از ۳۰ شبکه بلاک چینی پشتیبانی می‌کند و بازی بلوم را در تلگرام ایجاد کرده است.

در این بازی، کاربران برای دریافت پاداش روی صفحه تلفن همراه ضربه می‌زنند. این مدل از روی بازی‌های کلیک برای کسب درآمد (Tap-to-Earn Games) مثل نات کوین گرفته شده و شرکت بلوم لبز (Blum Labs) آن را راه‌اندازی کرده است.

بازی تلگرامی بلوم چیست؟

همانطور که گفتیم، بلوم تصمیم دارد تا کار خود را به عنوان یک صرافی Hybrid ادامه دهد. در واقع این صرافی از قابلیت‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز پشتیبانی کند.

آشنایی با سازندگان بازی تلگرامی بلوم

شرکت بلوم لبز در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) در پاناما به ثبت رسیده‌ و ربات بلوم را اداره می‌کند. بنیانگذاران اصلی بلوم ۳ فرد هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

گلب کوستارف (Gleb Kostarev)

کوستارف پیش از بلوم در بایننس کار می‌کرد و هم‌اکنون مدیرعامل بلوم محسوب می‌شود. او نه تنها در بایننس پست معاونت داشته؛ بلکه به عنوان رییس بخش اروپای شرقی هم فعالیت می‌کرده است. البته او در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند.

ولادیمیر ماسلیاکوف (Vlad Maslyakov)

توسعه‌دهنده پیشرو بلوم ولادیمیر ماسلیاکوف است. او به عنوان مدیر ارشد فناوری بلوم فعالیت می‌کند اما در گذشته هیچ ارتباطی با بایننس نداشته است. با این حال پروفایل ماسلیاکوف در لینکدین نشان می‌دهد که او تجربه زیادی در فناوری بلاک چین و امور مالی دارد و در چند پروژه به عنوان مدیر ارشد فناوری کار کرده است.

ولادیمیر اسمرکیس (Vladimir Smerkis)

اسمرکیس در پروژه‌های بحث‌برانگیز مانند Tokenbox.io شرکت داشت. پروفایل او در لینکدین نشان می‌دهد که او اهل روسیه است و در حال حاضر مثل بقیه بنیانگذاران بلوم در دبی زندگی می‌کند. اسمرکیس در دانشگاه اقتصاد روسیه پلخانوف تحصیل کرد و قبل از بلوم، در صرافی بایننس به عنوان مدیرکل بخش روسیه و مدیرکل CIS کار می‌کرد. علاوه بر این، او سمت معاونت توسعه بین‌المللی را در شرکت بزرگ Mail.Ru برعهده داشت.

تیم سازنده بلوم

اسمرکیس در کنفرانس‌های زیادی در روسیه سخنرانی کرده است. به عنوان مثال، او در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در موسسه روابط بین‌الملل دولتی مسکو سخنرانی کرد. او همچنین نویسنده کتاب روزهای سیلیکون (Silicon Days) و پادکستی به همین نام است که مخاطبان اصلی آن مردم روسیه و گرجستان هستند. او در صنعت IT فعالیت می‌کند و یکی از بنیان‌گذاران شرکت Hello Bot LLC است. 

ویژگی‌های برجسته بازی بلوم

از بین مهم‌ترین ویژگی‌های بلوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از فناوری بلاک چین: بلوم قصد دارد از فناوری بلاک چین برای ارائه یک تجربه بازی منحصر‌به‌فرد و جذاب استفاده کند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد مالکیت دارایی‌های درون بازی خود را داشته باشند و از آن‌ها کسب درآمد کنند.
  • گیم پلی جذاب: بلوم گیم پلی جذابی دارد و انگیزه لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به آن ادامه داده و لذت ببرند.
  • مدل اقتصادی پایدار: بلوم یک مدل اقتصاد پایدار دارد و با توسعه صرافی خود می‌تواند کاربرد واقعی برای توکن احتمالی‌اش ایجاد کند.
  • جامعه قوی: بلوم جامعه قوی و فعالی دارد که از یکدیگر حمایت کرده و به توسعه آن کمک می‌کنند.

مروری بر نقشه راه بلوم در سال ۲۰۲۴

نقشه راه بلوم نشان می‌دهد که این پلتفرم ابتدا نسخه بتای خود راه‌اندازی کرده و به مرور از بازی اصلی خود رونمایی می‌کند. مشارکت با پلتفرم‌های بزرگی مثل بایننس (Binance)، تقویت جامعه و بهبود زیرساخت‌ها و امنیت از دیگر اهداف مهم بلوم برای سال ۲۰۲۴ است.

نقشه راه بلوم

صرافی بلوم حتی قصد دارد تا پایان ۲۰۲۴ اپلیکیشن موبایل، کیف پول و نسخه وب خود را راه‌اندازی کند. در جدول زیر نقشه راه بلوم با جزئیات بیشتری گفته شده‌ است.

تاریخبرنامه
سه ماهه دوم ۲۰۲۴اتصال کیف پول‌های امانی، راه‌اندازی رسمی، اضافه کردن قابلیت سواپ
سه ماهه سوم ۲۰۲۴راه‌اندازی کیف پول چندامضایی، اضافه کردن معاملات بازار مشتقات، عرضه اپلیکیشن مخصوص اندروید و iOS 
سه ماهه چهارم ۲۰۲۴راه‌اندازی نسخه وب

مزایا و معایب ایردراپ بلوم چیست؟

ایردراپ بلوم هم مانند تمام بازی‌های کریپتویی دیگر مزایا و معایب خاص خودش را دارد. مهم‌ترین مزیت ایردراپ بلوم این است که فرصتی برای دریافت توکن‌های رایگان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و در صورت موفق شدن‌، ارزش توکن آن رشد می‌کند. با این حال هیچ تضمینی برای موفقیت ایردراپ بلوم وجود ندارد و ارزش توکن آن ممکن است در طول زمان کاهش یابد. 

مقایسه بازی بلوم تلگرام با نات کوین و همستر کمبات

در جدول زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بلوم، نات کوین و همستر کامبت را با هم مقایسه کرده‌ایم.

ویژگیبلومهمستر کامبتنات کوین
نوع بازیمبتنی بر بلاک چینمبتنی بر بلاک چینمبتنی بر بلاک چین
گیم پلیبازی
کلیک برای استخراج توکنکلیک برای استخراج توکن
مدل اقتصادیعرضه و تقاضاتوکنومیکستوکنومیکس
جامعهقوی و فعالبه شدت قوی و فعالقوی و فعال
تعداد حدودی کاربران (تا تیر ۱۴۰۳)۳۰ میلیون نفر۲۵۰ میلیون نفر۳۴ میلیون نفر

آموزش بازی Blum

بازی بلوم مثل بقیه بازی‌های تلگرامی آسان است. بلوم نرم‌افزار پیچیده‌ای ندارد و تمام کاربران تلگرام می‌توانند به راحتی با استفاده از یک ربات مینی‌اپ، به فعالیت در آن بپردازند.

آموزش دانلود بازی بلوم تلگرام 

بلوم یک اپلیکیشن نیست و نیاز به دانلود هیچ برنامه‌ای ندارد. برای انجام بازی بلوم کافی است وارد لینک «https://t.me/BlumCryptoBot» در تلگرام خود شوید. سپس به ترتیب روی منو، استارت و لانچ بلوم (Launch Blum) کلیک کنید تا بعد از تایید، بازی را شروع کنید.

سیستم امتیازدهی و گیم‌پلی منحصر به فرد بازی بلوم

بازی بلوم از سیستم امتیازدهی و گیم‌پلی منحصربه‌فردی برای جذب کاربران استفاده می‌کند. در این بازی امتیاز BP یا همان بتل پوینتس (Battle Points) نقش کلیدی در پیشرفت شما ایفا می‌کند.

شما می‌توانید با انجام تسک‌ها و تکمیل چالش‌ها BP کسب کنید. هر چه امتیاز BP بیشتری داشته باشید، سطح شما بالاتر می‌رود و به امکانات و پاداش‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت.

آشنایی با بخش‌های مختلف ربات بلوم تلگرام

بخش اصلی بلوم این است که روی برگ‌هایی که از بالای صفحه به پایین می‌آیند، کلیک کنید. البته در این بازی آیتم‌های دیگری هم وجود دارد. مثلاً اگر روی بمب کلیک کنید، تمام امتیازات شما حذف می‌شود و باید مجدداً از صفر شروع کنید.

علاوه بر این اگر روی برگ‌های یخی کلیک کنید، زمان متوقف می‌شود تا بتوانید راحت‌تر برگ‌های دیگر را جمع‌آوری و امتیاز بیشتری کسب کنید. البته یک سری تسک دیگر هم در بلوم وجود دارد که در بخش‌های بعدی آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

معرفی فیچرها و بخش‌های مختلف بازی بلوم (Blum)

در بازی بلوم ۳ بخش یا تب وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. شایان ذکر است که بخش Home صفحه اصلی بلوم محسوب می‌شود و قسمت‌هایی مثل فارمر و Drop game در آن قرار دارد. اطلاعات عمومی بازیکنان مثل تعداد سکه‌های آن‌ها هم در این بخش قرار دارد.

تب Tasks

در تب Tasks، تسک‌ها یا ماموریت‌های مختلفی وجود دارد که بازیکنان بلوم در ازای تکمیل آن‌ها می‌توانند امتیاز بیشتری در قالب BP بگیرند.

تب Frens

در تب Frens تعداد افرادی که با لینک یک بازیکن به بلوم آمده‌اند و پاداشی که به خاطر آن‌ها به بازیکن داده شده، نشان داده می‌شود.

فعال کردن نوتیفیکیشن های بازی بلوم تلگرام

برای فعال کردن نوتیفیکیشن‌های بازی بلوم در تلگرام، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به ربات Blum در تلگرام بروید.
  • روی دکمه Settings کلیک کنید.
  • روی گزینه Notifications کلیک کنید.
  • نوتیفیکیشن‌هایی را که می‌خواهید دریافت کنید، فعال کنید.

نحوه کسب امتیاز BP

همانطور که گفتیم، راحت‌ترین راه کسب BP این است که روی برگ‌ها کلیک کنید. با این حال در بخش Tasks یک سری ماموریت و تسک وجود دارد که امتیاز بیشتری به شما می‌دهد. برای مثال همانطور که در تصویر زیر مشخص شده، اگر حساب کاربری بلوم در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، تلگرام و توییتر را دنبال کنید؛ به ازای هر کدام ۹۰ BP دریافت خواهید کرد.

پاداش‌های روزانه و سیستم Play Pass در بازی بلوم

علاوه بر پاداش‌های روزانه که در بخش Tasks قرار دارد، در بلوم بخشی به اسم پلی پس (Play Pass) وجود دارد. کاربران برای اجرای هر Drop game به یک پلی پس نیاز دارند. با استفاده از پلی پس آن‌ها ۳۰ ثانیه فرصت دارند تا BP کسب کنند. این بخش به شکل الماس در پایین عبارت Drop game نشان داده می‌شود. 

هر روز بلوم به کاربران ۵ پلی پس می‌دهد تا Drop game را اجرا کنند. منتهی اگر کاربران به طور مدام در یک هفته و هر روز این بازی را انجام دهند، بلوم پاداش بیشتری (در قالب BP و پلی پس) برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. این پاداش در طول یک هفته عبارت است از:

  • روز اول: ده BP + یک پلی پس
  • روز دوم: بیست BP + دو پلی پس
  • روز سوم: سی BP + سه پلی پس
  • روز چهارم: چهل BP + چهار پلی پس
  • روز پنجم: پنجاه BP + پنج پلی پس
  • روز ششم: شصت BP + شش پلی پس
  • روز هفتم: هفتاد BP + هفت پلی پس

مزایای سیستم امتیازدهی بلوم

سیستم امتیازدهی بازی بلوم که بر اساس امتیازهای BP بنا شده، مزایای متعددی دارد. برای مثال این سیستم امتیازدهی بازیکنان را به انجام فعالیت‌های مختلف و تکمیل تسک‌های روزانه تشویق کرده و حس رقابت بین آن‌ها را تقویت می‌کند. این سیستم سعی می‌کند به بازیکنان فعال پاداش بیشتری بدهد و توزیع عادلانه‌تری داشته باشد. این مسئله انگیزه بازیکنان را هم بیش از پیش تقویت می‌کند.

در مجموع سیستم امتیازدهی بلوم ابزاری کارآمد برای تشویق بازیکنان است. این سیستم به طور موثر تعامل کاربران با بازی را افزایش داده و به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا به بازی ادامه دهند و در آن پیشرفت کنند.

راهنمای گام به گام استخراج بلوم

همانطور که گفتیم بازی و استخراج بلوم کار چندان سختی نیست و به راحتی می‌توان شانس مشارکت در ایردراپ احتمالی آن را افزایش داد.

مرحله یک: به ربات تلگرام بلوم بپیوندید

برای انجام بازی بلوم کافی است وارد ربات تگرامی بلوم شوید. سپس به ترتیب روی منو، استارت و لانچ بلوم کلیک کنید.

سپس باید در صف بمانید. در نتیجه بعد از وارد کردن بعضی از وارد کردن ایمیل خود، روی گزینه «Join the waitlist» کلیک کنید.

بعد از اینکه درخواستتان تایید شد، دوباره وارد بازی شوید و روی گزینه «Create account» کلیک کنید.

اسم‌تان را وارد و گزینه «Continue» را انتخاب کنید.

مرحله دو: بازی Drop game بلوم را اجرا کنید

برای اینکه امتیاز بیشتری بگیرید، کافی است در پایین صفحه سمت راست روی پلی (Play) در کنار Drop Game کلیک کنید.

سپس با تصویری مثل تصویر پایین مواجه می‌شوید. تا جای ممکن روی برگ‌ها کلیک کرده تا امتیاز بیشتری دریافت کنید.

مرحله سه: تسک‌ها را کامل کنید

همان طور که گفتیم، در بخش Tasks ماموریت‌های مختلف قرار داده می‌شود تا کاربران با تکمیل آن‌ها امتیاز بیشتری کسب کنند. نکته جالب این است که بعضی از این تسک‌ها حتی نیاز به تکمیل ندارد. برای مثال کاربران متوجه شده‌اند که اگر روی دکمه مربوط به باز کردن حساب کاربری در بایننس کلیک کنند، بدون تکمیل این کار هم پاداش می‌گیرند.

مرحله چهار: روی Start Farming کلیک کنید

اگر هر هشت ساعت یک بار روی دکمه «Start Farming» کلیک کند، فارمر خودکار بلوم به شما سکه می‌دهد. 

مرحله پنج: امتیازات خود را برای برداشت Blum یا پاداش‌های دیگر بازخرید کنید

امتیارهای BP را می‌توانید برای دریافت جوایز و پاداش‌های دیگر بازخرید کنید. بعد از اینکه توکن احتمالی بلوم راه‌اندازی شود، می‌توانید ‌ BPها را با توکن بلوم بازخرید کنید. در حال حاضر این امکان وجود ندارد و کاربران فقط می‌توانند به استخراج بلوم بپردازند.

نکات مهم بازی تلگرامی بلوم

هرچقدر افراد بیشتری با لینک ریفرال شما وارد بلوم شوند، امتیاز شما افزایش می‌یابد. حداقل ۱۰۰ امتیاز جمع‌آوری کنید تا مشکلی برای دریافت توکن ‌BLUM در آینده نداشته باشد. یک نکته مهم دیگر این است که آرزوهای بلندپروازانه‌ای برای ایردراپ بلوم نداشته باشید و به عنوان یک بازی به آن نگاه کنید؛ نه ابزاری برای پولدار شدن.

دسترسی به بازی بلوم از طریق تلگرام دسکتاپ

برخلاف بازی‌های کلیکی در تلگرام (مثل نات کوین، همستر کامبت و کتیزن)، بازیکنان بلوم می‌توانند از طریق تلگرام دسکتاپ خود این بازی را انجام دهند. این نکته مثبتی محسوب می‌شود چون تجربه کاربری بهتر و آسان‌تری برای بازیکنان ایجاد می‌کند. در نتیجه آن‌ها می‌توانند به راحتی هنگام انجام کارهای خود با کامپیوتر و لپ تاپ، بازی بلوم را هم انجام دهند.

نکات بازی Blum برای ایرانیان

همانطور گفتیم، بلوم در تلاش است به یک صرافی ارز دیجیتال تبدیل شود. به همین خاطر به خاطر تحریم‌ها ممکن است محدودیت‌های جدیدی برای کاربران ایرانی ایجاد کند و حتی دسترسی آن‌ها به دارایی‌هایشان را مسدود کند. بهترین کار این است که کاربران ایرانی از ولت اصلی خود برای اتصال به بلوم استفاده نکرده و از یک ولت کاملاً امن برای نگهداری از توکن‌های بلوم (بعد از راه‌اندازی آن) استفاده کنند. 

علاوه بر این کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند که بلوم ممکن است ابتدا در صرافی‌هایی مثل بایننس و اوکی‌اکس (OKX) لیست شود. این صرافی‌ها افتتاح حساب کاربران ایرانی را ممنوع کرده‌اند و به همین خاطر، معامله‌گران ایرانی به هیچ وجه نباید در آن فعالیت کنند.

اتصال کیف پول به بلوم

در ویدیوی زیر، آموزش اتصال کیف پول تون کیپر به ربات بلوم را برای شما قرار داده‌ایم:

آینده بازی بلوم

آینده بازی بلوم به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. به طور کلی مهم‌ترین سرمایه بازی‌‌های تلگرامی کاربران آن است. انتشار هر خبر منفی که تعداد کاربران این بازی را کاهش دهد، تاثیر منفی روی آینده آن می‌گذارد. علاوه بر این اخبار ایردراپ، تامین سرمایه، بهبود نقشه راه، همکاری‌های جدید با پلتفرم‌های بزرگ و به طور کلی هر خبری که نشان‌دهنده رشد و توسعه آن باشد؛ تاثیر مثبتی روی آینده بازی بلوم خواهد گذاشت. 

بلوم چه زمانی لیست می‌شود؟ (زمان ایردراپ بلوم)

کاربران زیادی منتظر ایردراپ بلوم هستند. با این حال بلوم هنوز در مرحله استخراج قرار دارد و زمان دقیق ایردراپ آن مشخص نشده‌ است. البته بسیاری از کاربران امیدوارند که ایردراپ بلوم در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ (فصل تابستان) انجام شود. با این حال تا وقتی که زمان ایردراپ بلوم توسط توسعه‌دهندگان آن مشخص نشود، نمی‌توان درباره این مسئله به طور دقیق اظهارنظر کرد.

قیمت ارز Blum تلگرام و تاریخ دقیق لیست شدن بلوم در صرافی‌ها

قیمت ارز Blum تلگرام هنوز مشخص نیست. دلیل آن هم این است که توکن بلوم هنوز راه‌اندازی و در صرافی‌های مختلف و بازار اسپات لیست نشده است. تا وقتی معاملات اسپات آن آغاز نشود، به هیچ وجه نمی‌توان به طور دقیق قیمت بلوم را پیش‌بینی کرد. با این حال در نقشه راه بلوم گفته شده‌ است که توکن آن در سه ماهه سوم لیست می‌شود. در هر صورت متقاضیان برای اطلاع از جدیدترین اخبار، می‌توانند حساب کاربری بلوم در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و تلگرام را دنبال کنند.

آیا ایردراپ بلوم کلاهبرداری است؟

در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند بلوم صد در صد کلاهبرداری است. با این حال معامله‌گران بهتر است از هر ریسک احتمالی دوری کنند. برای مثال اگر امکان اتصال کیف پول به بلوم ایجاد شد، بهترین کار این است که از کیف پول اصلی خودتان استفاده نکنید تا سرمایه اصلی‌تان را به خطر نیندازید. علاوه‌بر این در صرافی‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند، ثبت نام کنید. ضمن اینکه بهتر است با کیف پول خود در بلوم به طور مستقیم با صرافی‌های ایرانی تراکنش نزنید.

آیا بلوم معتبر و قانونی است؟

بلوم تاکنون توانسته است حمایت پلتفرم‌های مختلفی مثل بایننس را به خود جذب کند. بلوم نقشه راه خوبی دارد و همین مسئله بازیکنان آن را به شدت نسبت به ایردراپ احتمالی‌اش امیدوار کرده است. با این حال عقل حکم می‌کند که معامله‌گران تمام نکات امنیتی را رعایت کنند و امیدهای بزرگی مثل پولدار شدن با ایردراپ بلوم نداشته باشند.

بهترین صرافی برای خرید و فروش بلوم

صرافی‌هایی برای خرید و فروش بلوم مناسبند که عمق و حجم معاملات خوبی داشته باشد. علاوه بر این اگر خارجی هستند، نباید به احراز هویت نیاز داشته باشند چون معامله‌گران ایرانی به خاطر تحریم نمی‌توانند احراز هویت کنند. عواملی مثل پشتیبانی از ارزهای مختلف و رابط کاربری ساده هم می‌تواند در انتخاب صرافی مهم باشد. با این حال توکن بلوم هنوز راه‌اندازی نشده و امکان خرید و فروش آن در صرافی‌های ایرانی یا خارج وجود ندارد.

نحوه فروختن سکه های جمع آوری شده

برای اینکه بتوانید سکه‌های موجود در بازی بلوم را به فروش برسانید، ابتدا باید آن‌ها را به یک کیف پول منتقل کرده و سپس به یک صرافی بفرستید. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که توکن بلوم هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده و امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. در نتیجه متقاضیان و کاربران این بازی همچنان باید منتظر اخبار جدید بلوم باشند.

جمع بندی بازی تلگرامی بلوم

بلوم یک بازی تلگرامی است که تا تیر ۱۴۰۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر داشته‌ است. این بازی از معدود بازی‌های کلیکی است که نقشه راه و بنیانگذاران مشخصی دارد. همین مسئله بسیاری از بازیکنان آن را به ایردراپ احتمالی‌اش امیدوار کرده است. با این حال هنوز هیچ اطلاعات دقیقی  درباره ایردراپ یا زمان لیست شدن Blum منتشر نشده است.

سوالات متداول

بازی بلوم چیست؟

بازی بلوم یک بازی تلگرامی است که با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده و بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارد.

ایردراپ بلوم چه زمانی انجام می‌شود؟

هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان توزیع و ایردراپ بلوم منتشر نشده است.

قیمت بلوم چقدر است؟

توکن بلوم هنوز راه‌اندازی و لیست نشده است. در نتیجه اطلاعاتی درباره قیمت آن وجود ندارد.

بهترین صرافی برای خرید و فروش بلوم کدام‌اند؟

صرافی‌هایی برای خرید و فروش بلوم خوب هستند که عمق و حجم معاملات خوبی داشته باشد. امن‌ترین و ساده‌ترین روش، استفاده از صرافی‌های معتبر داخلی است. به محض لیست شدن توکن Blum، ما امکان معامله این کوین را در صرافی پول نو فراهم می‌کنیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

10

نظر مخاطبان (0)