بازارنامه پول نو شماره ۳۶ (بررسی اتفاقات کریپتویی هفته آخر مرداد)

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

2 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در هفته‌ پایانی مرداد، بازار ارزهای دیجیتال اتفاقات مهمی را به خود دید. تمام اهالی بازار، به سخنرانی جروم پاول در نشست جکسون هول چشم دوخته بودند که روز ۲۳ آگوست (۲ شهریور)، انجام شد و صحبت‌های رئیس فدرال رزرو، روی قیمت بیت کوین تاثیر گذاشت.

علاوه بر نشست فدرال رزرو، آمار مثبت صندوق‌های معاملاتی (ETF) بیت کوین هم مزید بر علت شد تا بیت کوین بتواند رشد مناسبی را تا محدوده ۶۴,۹۰۰ دلار تجربه کند.

در ۳۶اُمین بازارنامه اختصاصی پول نو، به موارد زیر پرداختیم:

  • رمزارزهای صعودی و نزولی ۷ روز اخیر
  • وضعیت بیت کوین پس از سخنرانی جروم پاول
  • آخرین وضعیت ایردراپ داگز (DOGS$)
  • معرفی ۳ رمزارز مهم هفته آتی در واچ لیست ارز دیجیتال
  • مهمانی پول نو به صرف نات کوین رایگان!

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در هفته پایانی مرداد

در هفته‌ای که گذشت، اغلب رمزارزها فازی صعودی را پیش گرفتند. در این میان، آوالانچ (AVAX)، پالیگان (MATIC) و ترون (TRX) مجموعا بیش از ۸۰ درصد رشد را تجربه کردند. در مقابل، رمزارزهای کسپا (KAS) و لایت کوین (LTC) با کاهش قیمتی ۲ درصدی، ریزش خفیفی را تجربه کردند.

سخنرانی جروم پاول در جکسون هول

روز جمعه ۲۳ آگوست، بازار نظاره‌گر سخنرانی مهم جروم پاول (Jerome Powell) در نشست جکسون هول ۲۰۲۴ بود. طی این سخنرانی، پاول اعلام کرد که نرخ بهره (Interest Rate) کاهش خواهد یافت. این موضوع، می‌تواند روی بازارهای ریسکی چون ارز دیجیتال تاثیرگذار باشد.

پس از سخنرانی پاول در جکسون هول، قیمت بیت کوین تا محدوده ۶۴,۸۰۰ دلار رشد کرد.

از بازار که فاصله بگیریم، به ایردراپ محبوب داگز می‌رسیم که تا کنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است. بنابر اعلام قبلی، این پروژه می‌بایست در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور)، به عرضه توکن اقدام می‌کرد. با این حال، زمان عرضه و لیست شدن توکن به ۲۶ آگوست (۵ شهریور) موکول شد.

پس از معرفی ۳ رمزارز ترون (TRX)، الگوراند (ALGO) و دی‌وای‌دی‌اکس (dYdX) در واچ لیست ارزهای دیجیتال، به مهمانی پول نو به صرف نات کوین می‌رسیم!

تا پایان تابستان ۱۴۰۳، کافی است با مطالعه راهنمای ثبت نام در صرافی پول نو در پول نو ثبت نام کنید و با دعوت از دوستان خود به ثبت نام و ساخت حساب کاربری جوایز خود را دریافت کنید. پس از انجام فرایند ثبت نام بدون احراز هویت تصویری در پول نو و ساخت حساب سطح کاربری سریع، ۲۰ نات کوین (NOT$) به صورت آنی به بخش کیف پول در حساب کاربری شما واریز می‌شود.

وقتی امکان دعوت از دوستان برای شما فراهم شد کد دعوت خود را برای دیگران بفرستید و از آن‌ها بخواهید در بخش مربوط، آن را وارد و ثبت نام خود را تکمیل کنند. همانطور که گفتیم، به ازای دعوت هر دوست، هم شما و هم دوستتان، ۲۰ نات کوین رایگان دریافت می‌کنید. ناگفته نماند که تعداد دوست دعوتی از سمت شما، نامحدود است و سقفی برای نات کوین دریافتی وجود ندارد.

در ویدیوی زیر، جزئیات شرکت در مهمانی پول نو و دریافت بی‌نهایت نات کوین رایگان را برای شما آورده‌ایم:

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

2

نظر مخاطبان (0)