تحلیل تکنیکال دوج کوین DOGE (آپدیت امروز)

تحلیل تکنیکال دوج کوین
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

10 دقیقه

دوج کوین با نماد DOGE یا Ɖ یک ارز رمزنگاری شده در بازار کریپتو است. دوج کوین که یکی از رمز ارزهای بسیار محبوب دنیای ارزهای دیجیتال است، از جایگاه بالایی در میان سرمایه گذران ارز دیجیتال برخوردار است. این میم کوین، به دلیل پامپ‌های قدرتمند خود مورد علاقه معامله‌گران بوده و حجم معاملات روزانه بسیار بالایی دارد. در پول نو به‌روزترین تحلیل تکنیکال دوج کوین را دنبال کنید. برای خرید دوج کوین می‌توانید به سادگی در صرافی پول نو حساب کاربری خود را ایجاد کرده و خرید خود را بدون نیاز به احراز هویت انجام دهید.

این مقاله در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ آپدیت شد

تحلیل ویدیویی دوج کوین ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دوج کوین در روزهای اخیر ریزش قابل توجهی داشته و اکنون به یک بیس دیمند مهم رسیده که در صورت شکست آن می‌تواند ریزش بسیار شدیدتری را تجربه کند. اما آیا این ناحیه می‌تواند مانع ریزش بیشتر دوج شود یا باید منتظر رشد بازار باشیم؟ در تحلیل امروز به این پرسش پاسخ خواهیم داد.


تحلیل دوج کوین ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

دوج کوین نیز مانند سایر رمز ارزهای بازار در دو روز گذشته ریزش شدیدی را تجربه کرده، اما این بار به ناحیه خوبی برای خرید رسیده است که ارزش بررسی برای ورود را دارد. در این تحلیل با بررسی چارت روزانه دوج همراه ما باشید.

تحلیل امروز دوج کوین

همانطور که در چارت مشخص شده، بازار با ریزش اخیر خود اکنون به یک بیس Demand روزانه مهم رسیده و یک واکنش خوب نیز به آن نشان داده است. از آنجایی که این ناحیه یک بیس معتبر است، احتمال اینکه قیمت از آن برگشته و به سمت سقف‌های بالاتر حرکت کند نیز وجود دارد.

در سقف فعلی، یک بیس Supply نیز به چشم می‌خورد که پیش از این بازار یک بار به آن برخورد کرده و ریزش کرده است. بنابراین تارگت فعلی قیمت نیز دقیقا در همین ناحیه قرار دارد.

به نظر شما دوج می‌تواند از قیمت فعلی با قدرت رشد کرده و خود را به محدوده مقاومتی مشخص شده برساند؟ یا باید منتظر ریزش بیشتر بازار باشیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


تحلیل دوج کوین ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

دوج کوین طبق تحلیل پیش رفته و توانسته رشد خوبی را تجربه کند. اکنون از آنجایی که در چارت روزانه اطلاعات چندان تازه‌ای قابل رویت نیست، به سراغ تایم فریم ۴ ساعته دوج می‌رویم، با پول نو همراه باشید.

تحلیل دوج

اگر به چارت ۴ ساعته دوج کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که قیمت یک واگرایی تشکیل داده و بعد از آن خط روند نزولی خود را نیز شکسته است.

اکنون انتظاری که داریم این است که بازار حداقل تا سقف قبلی خود رشد کند و خود را به این ناحیه برساند. البته باید توجه کنیم که ممکن پیش از این اتفاق شاهد یک پول بک به ترند لاین شکسته شده باشیم.

تحلیل شما از وضعیت فعلی دوج چیست؟ روند دوج را در کوتاه مدت صعودی ارزیابی می‌کنید یا نزولی؟ منتظر خواندن تحلیل‌های شما هستیم..


تحلیل دوج کوین ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

دوج کوین بعد از اصلاح قیمتی اخیر خود، چند روزی است که بار دیگر با قدرت در حال رشد است و به نظر می‌رسد احتمال صعود بیشتر آن نیز وجود داشته باشد. با پول نو در تحلیل امروز دوج کوین همراه باشید.

تحلیل دوج کوین

همانطور که در چارت دوج قابل مشاهده است، بازار بعد از شروع اصلاح خود، یک مقاومت مهم تشکیل داده که قیمت چندین بار به آن برخورد کرده ولی نتوانسته بالای ناحیه مقاومتی برسد.

ناتوانی خریداران از شکست مقاومت فعلی، سیگنالی‌ست برای احتمال توقف رشد فعلی قیمت در این ناحیه و ریزش مجدد آن، هرچند نباید فراموش کنیم که برخوردهای پشت سرهم بازار به این مقاومت تا حد زیادی آن را تضعیف کرده است.

از آنجایی که وضعیت کلی مارکت صعودی است و سفارش‌های فروش در مقاومت فعلی دوج نیز مصرف شده‌اند، به نظر می‌رسد احتمال شکست آن در رشد فعلی بازار وجود داشته باشد.


تحلیل دوج کوین ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

در تحلیل ویدیویی سه شنبه تارگت اصلی قیمت دوج کوین را مشخص کردیم و گفتیم این رمز ارز می‌تواند تا محدوده ۵۰ درصد بیس سوپلای هفتگی رشد کند. اگر بازار را دنبال کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که دوج دقیقا مطابق تحلیل ما پیش رفت و توانست خود را به ناحیه مورد نظر برساند.

تحلیل امروز دوج کوین

اکنون از آنجایی که بازار به یک بیس سوپلای مهم رسیده است، احتمال اصلاح آن وجود دارد. به همین دلیل بهتر است صبر کنیم تا بازار کمی اصلاح کند و بعد بار دیگر خرید کنیم.

سطحی که در چارت مشخص کرده‌ایم، فیلیپ زونی‌ست که برای خرید دوج مناسب به نظر می‌رسد. این ناحیه پیش از این یک مقاومت بوده و با شکست پرقدرت‌ آن توسط قیمت اکنون به یک حمایت تبدیل شده است.

در صورت پول بک قیمت به این ناحیه می‌توان ریسک ورود داشت. علاوه بر این، محدوده مورد نظر در سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی نیز هست که محدوده خوبی برای ورود به نظر می‌رسد.


تحلیل دوج کوین ۳ اسفند ۱۴۰۲

دوج کوین در چند روز اخیر بیشتر فاز نزولی به خود گرفته و اکنون به ناحیه‌ای رسیده که می‌تواند برای ورود جذاب باشد. در ادامه با بررسی و تحلیل چارت دوج کوین همراه ما باشید.

همانطور که در چارت روزانه دوج قابل مشاهده است، قیمت این ارز دیجیتال بعد از برخورد به بیس سوپلای اصلی روزانه خود ریزش کرد و به ناحیه قیمتی فعلی رسید.

با این حال اکنون یک بیس دیمند نیز در ناحیه قیمتی فعلی وجود دارد که دوج به آن واکنش نشان داده است و در صورتی که شاهد رشد پرقدرت بازار از محدوده مورد نظر باشیم،‌ دوج کوین می‌تواند بار دیگر خود را بیس سوپلای روزانه برساند.

البته در صورتی که ممنتوم رشد دوج قدرتمند باشد و بازار نیز بار دیگر فاز صعودی بگیرد، این رمز ارز ممکن است بتواند حتی بیس سوپلای مورد نظر را شکسته و به سمت تارگت‌های بالاتر حرکت کند.


تحلیل دوج کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

دوج کوین در روزهای اخیر به وضوح فاز نزولی به خود گرفته است و اکنون قیمت آن در یک محدوده مهم قرار دارد که شکست آن می‌تواند باعث ریزش بیشتر قیمت شود. با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت ۴ ساعته دوج کوین قابل مشاهده است، این میم کوین محبوب بعد از شکستن ناحیه مقاومتی قبلی که چندین بار برخورد داشته، اکنون بار دیگر به همان محدوده برگشته است.

ناحیه فعلی یک فیلیپ زون مهم برای قیمت است که احتمالا سفارش‌های خرید زیادی در آن برای دوج وجود داشته باشد. با این حال از آنجایی که ممنتوم ریزش بازار شدید بوده، احتمال شکست این محدوده وجود دارد.

در چارت هم مشخص است که بازار یک استاپ هانت در این سطح انجام داده است و به همین دلیل ممکن است بخشی از سفارش‌های خرید استاپ خورده باشند و ناحیه مورد نظر شکسته شود.


تحلیل دوج کوین ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

دوج کوین دیروز رشد بسیار جذابی را تجربه کرد و توانست خود را با قدرت به محدوده مورد نظر ما برساند. اما آیا احتمال رشد بیشتر این رمز ارز وجود دارد؟ با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت مشخص است، این ارز دیجیتال اکنون به یک ناحیه مقاومتی مهم برخورد کرده و در حال واکنش به آن است. انتظاری که داریم این است که بازار در کوتاه مدت کمی اصلاح کند و سپس بار دیگر این مقاومت را تست نماید.

بعد از رشد اخیر بازار یک بیس دیمند شکل گرفته که البته چندان هنوز اعتبار ندارد ولی بازار می‌تواند بعد از یک اصلاح جزئی، بار دیگر حرکت خود را یا از این ناحیه یا نواحی بالاتر آغاز نماید و سپس مقاومت فعلی را بشکند.

تحلیل شما از وضعیت تکنیکالی دوج کوین چیست؟ بنظرتان این رمز ارز می‌تواند در روزهای پیش رو مقاومت پیش روی خود را به سمت بالا بشکند؟ منتظر خواندن نظراتتان هستیم.


تحلیل دوج کوین در تایم فریم هفتگی آپدیت ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

در روزهای اخیر وضعیت تکنیکالی دوج کوین نزولی بوده و در یک محدوده مشخص در حال درجا زدن بوده است. به همین خاطر بهتر است برای تحلیل دوج به سراغ تایم فریم‌های بالاتر این رمز ارز برویم، با پول نو همراه باشید.

همانطور که در تایم فریم هفتگی دوج کوین قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال اکنون به ناحیه بیس یک الگوی رالی بیس رالی برگشته است و می‌توانیم انتظار رشد قیمت آن را داشته باشیم.

در صوررتی که بازار از محدوده مورد نظر ما با قدرت حمایت شود، می‌تواند حداقل تا سقف قبلی خود پیشروی کند. البته این یک تحلیل بلند مدت است و ممکن است تا سه ماه هم زمان ببرد.

این در حالی است که بسته شدن قیمت زیر ناحیه بیس، سیگنالی مبنی بر احتمال ریزش بیشتر بازار خواهد بود. در این صورت سناریو صعودی ما باطل خواهد شد.


تحلیل دوج کوین ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰.۰۷۸ دلار در بازار معامله می‌شود و اخیرا روندی نزولی داشته است. با این حال اکنون سوال اینجاست که آیا احتمال رشد مجدد دوج وجود دارد؟ در تحلیل امروز دوج با ما همراه باشید.

همانطور که در چارت دوج کوین قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال به خوبی در یک سطح قیمتی مشخص کف سازی کرده است و به نظر می‌رسد این بار نیز بازار بتواند به این ناحیه حمایتی واکنش نشان دهد.

اکنون اگر قیمت از سطح مورد نظر با قدرت حمایت شده و خط روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند، می‌توانیم انتظار رشد بیشتر قیمت این ارز دیجیتال را در روزهای پیش رو داشته باشیم.

این در حالی است که رسیدن قیمت به زیر سطح حمایتی مورد منظر می‌تواند نوید ریزش بیشتر قیمت را به ما بدهد. تحلیل شما از وضعیت فعلی دوج چیست؟ بنظرتان این رمز ارز ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد یا باید منتظر رشد آن باشیم؟


تحلیل دوج کوین ۸ بهمن ۱۴۰۲

دوج کوین در دو سه روز اخیر کمی بازیابی شده است، با این حال به نظر می‌رسد مانند سابق قدرتی برای رشد ندارد. در تحلیل امروز دوج کوین با ما همراه باشید تا به بررسی آینده این رمز ارز بپردازیم.

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال بعد از برخورد به بیس دیمند خود کمی رشد کرده است و در صورتی که بتواند فاز صعودی خود را حفظ کند، می‌توانیم شاهد رسیدن قیمت آن به محدوده بیس سوپلای روزانه باشیم.

با این حال فعلا قیمت بین دو ناحیه دیمند و سوپلای روزانه خود گیر افتاده و تعداد برخوردها به بیس دیمند بسیار بیشتر بوده است. به همین دلیل در صورت ریزش مجدد قیمت دوج احتمال از دست رفتن این ناحیه حمایتی وجود دارد.

بطور کلی فعلا وضعیت بازار بستگی به وضعیت بیت کوین دارد و در صورتی که شاهد تقویت بیت کوین باشیم، احتمال رشد بیشتر دوج نیز افزایش خواهد یافت.


تحلیل دوج کوین ۱ بهمن ۱۴۰۲

دوج کوین امروز با قیمت ۰.۰۸۵ دلار در بازار معامله می‌شود و در روز گذشته توانسته رشدی ۱۵ درصدی را تجربه کند. اما آیا رشد این رمز ارز ادامه خواهد داشت؟ با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت دوج مشخص است، این رمز ارز با رشد اخیر خود به یک بیس Supply روزانه برخورد کرده و به آن واکنش هم داده است. این بیس یک محدوده Fresh و بدون برخورد قبلی‌ست و به همین دلیل از اعتبار بالایی برخوردار است.

همچنین رشد اخیر بازار در روز گذشته باعث شکل گرفتن یک بیس دیمند روزانه هم شده است و به همین دلیل در صورت برگشت بازار می‌توان در محدوده مورد نظر هم ریسک ورود داشت. البته از آنجایی که خط روند نزولی شکسته شده می‌توانیم امیدوار باشیم که بازار بعد از تکمیل پول بک به این ناحیه به رشد خود ادامه دهد.

تحلیل شما از وضعیت دوج کوین چیست؟ بنظرتان این رمز ارز می‌تواند در روزهایش پیش رو بار دیگر رشد کرده و به سمت نواحی بالاتر حرکت کند؟ منتظر خواندن تحلیل‌های شما هستیم.


تحلیل دوج کوین ۲۸ دی ۱۴۰۲

برخی آلت کوین‌ها مانند دوج کوین و شیبا در روزهای اخیر به شدت وضعیت رنج و خسته کننده‌ای به خود گرفته‌اند و شاهد تجربه حرکات چندان متفاوتی از سمت آن‌ها نبوده‌ایم.

بطور مثال اگر به چارت شیبا در تایم فریم‌های پایین‌تر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این ارز در حال درجا زدن در یک محدوده مشخص است. به همین دلیل بهتر است به سراغ تحلیل تایم فریم‌های بالاتر دوج مانند هفتگی برویم.

همانطور که در تایم فریم هفتگی دوج مشخص است، این ارز دیجیتال در حال حاضر به یک بیس دیمند رسیده و کمی هم به آن واکنش داده است. به نظر می‌رسد بتوانیم انتظار رشد بیشتر بازار را از این ناحیه داشته باشیم.

البته این یک تحلیل بلند مدت است و در صورتی که قیمت دوج کوین به زیر ناحیه بیس دیمند هفتگی ما برسد، این سناریو باطل خواهد شد و بازار ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد.


تحلیل دوج کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۲۴ دی ۱۴۰۲

میم کوین دوج بعد از ریزش اخیر خود، همچنان در حال ریزش و رنج زدن است، با این حال به نظر می‌رسد اکنون کمی در حال بازیابی و احیا است. در ادامه با تحلیل کوتاه مدت دوج کوین همراه ما باشید.

تحلیل دوج کوین

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، دوج کوین بعد از ریزش اخیر خود یک ناحیه سوپلای تشکیل داده و به نظر می‌رسد بازار اکنون در حال برگشت به این بیس سوپلای است.

در صورتی که بیس مورد نظر به سمت بالا شکسته شود، بازار می‌تواند رشد بیشتری را تجربه نماید اما این در حالی است که برخورد و واکنش به بیس می‌تواند منجر به ریزش دوباره قیمت تا ناحیه دیمند شود.

فعلا بازار بین این دو بیس دیمند و سوپلای گرفتار شده و در صورتی که هرکدام از آن‌ها شکسته شوند، دوج کوین هم می‌تواند بار دیگر روند بگیرد و از این حالت خنثی خارج شود.


تحلیل دوج کوین ۲۱ دی ۱۴۰۲

دوج کوین در دو روز اخیر رشد نسبتا خوبی را تجربه کرده است، اما اکنون پرسش این است که آیا امکان رشد بیشتر آن وجود دارد؟ در تحلیل امروز سعی می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم.

تحلیل امروز دوج

همانطور که در چارت مشخص است، دوج کوین بعد از برخورد به ناحیه بیس دیمند روزانه خود، به خوبی رشد کرده و انتظار داریم اکنون حداقل خود را تا بیس سوپلای مشخص شده در چارت برساند.

به طور کلی اکنون بازار بین این دو ناحیه گیر افتاده و به نظر می‌رسد باید نهایتا یکی از آ‌ن‌ها را شکسته و در جهت شکست حرکت کند. تحلیل شما از وضعیت دوج چیست؟ بنظرتان امکان رشد بیشتر آن وجود دارد؟ منتظر خواندن نظرات و تحلیل‌های شما هستیم.


تحلیل دوج کوین ۱۷ دی ۱۴۰۲

دوج کوین در چند روز اخیر ریزش شدیدی را تجربه کرد و شدیدا فاز نوسانی به خود گرفت. اما اکنون چه تحلیلی می‌توان از وضعیت دوج کوین داشت؟ در تحلیل امروز با ما همراه باشید.

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال اکنون به یک بیس هفتگی برخورد کرده و در نتیجه کمی هم حمایت شده است. ناحیه فعلی قیمت مناسبی برای ورود سرمایه گذاران بزرگ به بازار است، با این حال ممکن است در صورت عدم تایید ETF بیت کوین این رمز ارز ریزش بیشتری را هم تجربه کند.

تارگت پیش روی قیمت در صورت رشد بازار، محدوده مقاومتی مشخص شده در چارت است. با این حال باید توجه داشته باشیم که بازار به دلیل نوسانی شدن خود در روزهای اخیر ممکن است استاپ خریداران را بزند، در نتیجه برای ورود به بازار باید دنبال تاییدیه بیشتری بود.

در نظر داشته باشید که تحلیل فعلی یک تحلیل بلند مدت است و بازار در هفته‌های پیش رو می‌تواند در صورت رشد به این ناحیه برسد. تحلیل شما از وضعیت فعلی دوج چیست؟ منتظر خواندن تحلیل‌های شما هستیم.


تحلیل دوج کوین ۱۰ دی ۱۴۰۲

دوج کوین امروز با قیمت 0.9 دلار در بازار معامله می‌شود و هنوز در تایم فریم‌‌های پایین‌تر تحرکات قیمتی خاصی را نسبت به قبل تجربه نکرده است. در نتیجه در تحلیل امروز به سراغ تایم فریم هفتگی این رمز رفته‌ایم، با پول نو همراه باشید.

تحلیل دوج

همانطور که در چارت هفتگی دوج کوین قابل مشاهده است، این رمز ارز یک بیس دیمند هفتگی در حوالی قیمت ۰.۸۲۵ تشکیل داده که بازار در صورت ریزش بیشتر می‌تواند حداقل خود را تا این ناحیه برساند.

با این حال انتظار داریم در صورت رسیدن بازار به این ناحیه شاهد رشد مجدد آن باشیم. در این صورت قیمت می‌تواند تا تارگت اولیه خود یعنی سقف قبلی حرکت کرده و در صورت شکست این محدوده به سمت مقاومت‌های بالاتر حمله ور شود.

بطور کلی فعلا تمام بازار منتظر خبر تایید ای تی اف است و دلیل درجا زدن‌های اخیر قیمت و ریزش آلت کوین‌ها نیز همین مسئله است. بنابراین بهترین کار این است که فعلا صبور باشیم تا بازار بار دیگر جهت پیدا کند تا ما هم سو با روند معامله کنیم.


تحلیل دوج کوین ۷ دی ۱۴۰۲

اگر تحلیل ویدیویی دوج کوین را که روز سه شنبه منتشر کردیم دیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که بازار دقیقا مطابق با تحلیل ما پیش رفته است. اکنون بیاید یک نگاهی به این تحلیل داشته باشیم و آن را آپدیت کنیم.

تحلیل دوج

ما در نمودار روزانه دوج کوین، یک بیس Demand معتبر شناسایی کردیم و گفتیم که در صورت ریزش این رمز ارز در کوتاه مدت، بازار می‌تواند به این بیس جواب داده و بار دیگر رشد کند. اکنون این اتفاق رخ داده و در یکی دو روز اخیر شاهد برخورد قیمت به این محدوده و رشد آن بوده‌ایم.

اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که تارگت پیش روی قیمت دوج کجاست و آیا احتمال رشد بیشتر قیمت آن وجود دارد؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که به نظر می‌رسد احتمال رشد مجدد دوج وجود داشته باشد و تارگت اولیه آن در محدوده سقف قبلی یعنی ۰.۱ دلار خواهد بود.

این در حالی است که اگر بازار برگردد و زیر بیس مورد نظر ما بسته شود، دیگر سناریو صعودی‌مان معتبر نخواهد بود و باید منتظر ریزش بیشتر بازار باشیم.


تحلیل دوج کوین ۳ دی ۱۴۰۲

دوج کوین در تایم فریم روزانه همچنان در حال درجا زدن است و تغییرات قیمتی خاصی را تجربه نکرده است. اکنون برای داشتن یک چشم انداز بهتر از وضعیت دوج، بهتر است نگاهی به تایم‌فریم‌های بالاتر آن مانند هفتگی داشته باشیم.

در چارت هفتگی دوج، یک بیس سوپلای بسیار مهم مشاهده می‌کنیم که تارگت هفتگی دوج کوین نیز به شمار می‌رود. با این حال قبل از رسیدن بازار به این ناحیه انتظار داریم اصلاح بیشتری را در چارت مشاهده کنیم.

در صورتی که دوج کمی بیشتر ریزش کند، می‌تواند خود را به بیس Demand هفتگی برساند. در این ناحیه ما انتظار واکنش بازار و رشد دوباره قیمت را داریم. علاوه بر این اگر دوج تا ناحیه مد نظر ما عقب نشینی کند، فرصت ورود خوبی به خریداران می‌دهد و با افزایش حجم معاملات می‌توانیم شاهد رسیدن قیمت به تارگت هفتگی باشیم.

تحلیل شما از وضعیت فعلی دوج کوین چیست؟ بنظرتان این رمز ارز ممکن است اصلاح عمیق‌تری را تجربه کند؟ ممنتظر خواندن نظرات و تحلیل‌های شما هستیم.

به نظر شما دوج کوین در کوتاه مدت صعودی خواهد بود یا نزولی؟
صعودی
(6)
نزولی
(4)

چرا باید تحلیل تکنیکال دوج کوین را دنبال کنیم؟

دوج کوین یک ارز دیجیتال بسیار پر طرفدار است که در سال ۲۰۱۳ ابتدا به عنوان یک شوخی با مفهوم بیت کوین و ارزهای دیجیتال، توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر توسعه داده شد. اما بعد از مدتی این رمز ارز جامعه‌ای از طرفداران را شکل داد و منجر به پدید آمدن مفهوم «میم کوین» شد.

چگونه دوج کوین را تحلیل کنیم؟

رمز ارز DOGE به عنوان یک دارایی بسیار پر نوسان در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. تعداد کسانی که تنها با سرمایه گذاری در دوج درآمدهای کلان داشته‌اند، کم نیست. البته این افراد قطعا بدون تحلیل بازار نمی‌توانستند موفق شوند. اکنون که کمی درباره ضروریات دانستن تحلیل صحبت کردیم، باید به انواع تحلیل دوج کوین بپردازیم.

  • تحلیل تکنیکال دوج کوین

دوج کوین یک رمز ارز تحلیل پذیر است به این معنی که با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال، می‌توانیم پیش بینی‌های قیمت دوج را با ضریب خطای پایین‌تر تجربه کنیم. این تحلیل‌ ها را می‌توان در تایم فریم روزانه دوج کوین نیز پیاده سازی کرد. مثلا تحلیل فیبوناچی دوج کوین یا استفاده از خط روند دوج کوین می‌تواند آنالیز‌های پیشرفته‌تری را به ما ارائه کند.

  • تحلیل فاندامنتال دوج کوین

همچنین دوج یک رمز ارز فوق العاده فاندامنتالی نیز محسوب می‌شود. شاید از پامپ‌های این ارز که تا به حال بارها توسط توییت‌های ایلان ماسک اتفاق افتاده با خبر باشید. بنابراین دنبال کردن خبرهای دوج کوین نیز می‌تواند بسیار در تصمیم گیری‌های جدید تاثیرگذار باشد.

چگونه از اندیکاتورها در دوج کوین استفاده کنیم؟

اندیکاتورها و اوسیلاتورها یکی از انواع ابزارهای تحلیل در بازار هستند که به ما در شناختن روند بازار کمک می‌کنند. البته برخی نیز معتقدند که اندیکاتورها، تاخیر دارند و به همین دلیل از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. باید در نظر داشته باشیم که هرکس سبک معاملاتی خاص خود را دارد و همانقدر که پرایس اکشن در دوج کوین یا سایر دارایی‌ها کاربرد دارد، اندیکاتورها نیز بی‌فایده نیستند. در ادامه چند مورد از اندیکاتورهای پرکاربرد دوج را بررسی می‌کنیم.

اندیکاتور MACD دوج کوین

مکدی جدای از اینکه ممنتوم را به ما نشان می‌دهد، واگرایی‌های آن نیز کاربردهای زیادی برای ما دارند. به طور مثال تشکیل واگرایی در چارت دوج می‌تواند نشانه‌ای از تغییر روند در قیمت DOGE باشد.

اندیکاتور RSI دوج کوین

دوج یک میم کوین نوسانی است و به همین دلیل نواحی اشباع خرید و فروش RSI آن می‌تواند در برخی مواقع به کمک ما بیاید. البته RSI به تنهایی برای ترید مناسب نیست ولی ترکیب آن با استراتژی معاملاتی می‌تواند درصد برد ما را در بازار افزایش دهد.

اندیکاتور میانگین متحرک دوج کوین

میانگین متحرک نیز یکی دیگر از اندیکاتورهای کاربردی است که در شناخت روند دوج می‌تواند به ما کمک کند. اندیکاتور MA تنظیمات خاص خود را دارد و باید با بالا و پایین برد بازه‌های زمانی آن یک محدوده مناسب که در ترید جواب می‌دهد، پیدا کنیم.

17
اشتراک در
اطلاع از
guest
17 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایلان ماسک
ایلان ماسک
22 روز قبل

بنظر بنده هم دوج کویین امسال با رشد باور نکردنی خودش بدلیل توکن سوزی و حمایت مجدد ایلان ماسک ۴۰ هزارتومان را هم خواهد دید

مریم موسوی
مریم موسوی
1 ماه قبل

تورا خدا به بنده هم تقلب برسونید الان بخرم یا نه

رضا قندی
رضا قندی
7 ماه قبل

سلام ممنون میشم ارزبلوزل را تحلیل

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

17

121

نظر مخاطبان (17)