آموزش کسب نات کوین رایگان – هنوز وقت هست

زمان مطالعه :

11 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

نات کوین (Notcoin) یک مینی‌ اپلیکیشن تلگرام (TMA) است که در نوامبر ۲۰۲۳، بر بستر پیامرسان محبوب تلگرام عرضه شد. این ربات، مدل کسب درآمد با کلیک کردن (Tap-To-Earn) دارد و در مدّتی کوتاه، به یکی از مهم‌ترین ترندهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

پس از نات کوین، ربات‌های بی شماری با هدف برگزاری ایردراپ ارز دیجیتال (Crypto Airdrop) بر بستر تلگرام آغاز به کار کردند.

فاز اوّلیه نات کوین با عنوان Clicker بیش از ۲ ماه قبل به پایان رسید و نات کوین توکن رسمی خود یعنی $NOT را بر بستر شبکه بلاکچینی تون (TON Blockchain) عرضه کرد. قیمت نات کوین از زمانی که عرضه شد نوساناتی را تجربه کرد. با این حال، ربات نات کوین فاز جدیدی را معرفی کرده که در این مطلب، آموزش کسب نات کوین رایگان را برای شما آورده‌ایم.

دریافت نات کوین رایگان در پول نو

دریافت نات کوین رایگان در پول نو ایردراپ نات کوین در روز ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان رسید امّا شما کماکان می‌توانید بدون بازی و کلیک روی صفحه، تنها با دعوت دوستان، از صرافی ارز دیجیتال پول نو نات کوین دریافت کنید. در این ویدیو، جزئیات کسب نات کوین رایگان در مهمانی پول نو را برای شما شرح داده‌ایم:

 نسخه جدید نات کوین (Notcoin) چیست؟

نسخه جدید بازی تلگرامی Notcoin، یک تجربه تعاملی (Interactive) را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در فاز دوم خود، پروژه قابلیت استیک ارز دیجیتال (Cryptocurrency Staking) را فراهم کرد.

نسخه جدید نات کوین چیست؟

با استیک دارایی، کاربران می‌توانستند در بازه معیّن، بازده سرمایه‌ (ROI) خود را دریافت کنند. حتی برخی کاربران، ساختار فاز جدید بازی نات کوین را مشابه Profit در بازی همستر کامبت می‌دانند.

طبق میزان نات کوین استیک شده در ربات، کاربران می‌توانند (Level) کاربری و جایگاه خود در جدول رده‌بندی (Leaderboard) بازی را ارتقا دهند. ترتیب سطوح کاربری نات کوین، به این شرح است:

  • سطح برنز (Bronze Level)
  • سطح طلا (Gold Level)
  • سطح پلاتینیوم (Platinum Level)

بسته به سطح کاربری، هر کاربر می‌تواند از امکانات هر استخر نات کوین (Notcoin Pool)، بهره‌مند شود. در واقع استخر نات کوین، قابلیت جدید نات کوین است که کاربران می‌توانند در آن، به استخراج ارز دیجیتال (Cryptocurrency Mining) بپردازند. برای نمونه، در استخر Ton Capy، کاربران سطوح برنز، طلا و پلاتینیوم، به ترتیب ساعتی ۰.۰۰۲، ۲ و ۱۰ واحد نات کوین دریافت می‌کردند.

به طور کلی، سیستم پاداش‌دهی جدید نات کوین به گونه‌ای است که درآمد کاربران لیگ پلاتینیوم، ۵,۰۰۰ برابر کاربران لیگ برنز است.

این ورژن تجربه‌ای پویاتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در این نسخه، عملکرد کاربران بسیار حائز اهمیت است. در بخش بعدی، به تفاوت نسخه جدید و نسخه قبلی نات کوین می‌پردازیم.

تفاوت نسخه جدید با نسخه قبلی نات کوین

مهم‌ترین تفاوت نسخه جدید با نسخه قبلی نات کوین، به رویکرد کاوش برای کسب درآمد (Explore-To-Earn) و امکان استخراج ارز دیجیتال مربوط می‌شود.

با حمایت پاول دورف (Pavel Durov) از نات کوین و استقبال قابل‌توجه کاربران، این پروژه ایردراپی ۱ میلیارد دلاری را عرضه کرد و علی رغم ساختار ساده (صرف کلیک روی صفحه)، توانست به موفق‌ترین ربات تلگرامی تبدیل شود. با این حال، نسخه جدید نات کوین تفاوت‌هایی با نسخه قدیم دارد.

تفاوت نسخه جدید با نسخه قبلی نات کوین

در فاز دوم و سوم نات کوین، این ربات مسیر خود را به سمت ارائه اکوسیستمی تعامل و جامعه‌محور (Community Based) تغییر داد. یکی از ویژگی‌های نسخه جدید نات کوین، تمرکز روی سیستم کسب درآمد از دعوت دوستان است.

به طوری که با دعوت هر دوست، یک درآمد غیرفعال (Passive Income) را برای خود پایه‌ریزی کنید. سازوکار دعوت (Referral Mechanism) نات کوین، بدین شکل است که اگر کاربری با لینک دعوت (Referral Link) اختصاصی شما به ربات وارد شود و سطح خود را ارتقا دهد، شما ۱۵ درصد از درآمد وی را دریافت خواهید کرد.

 فاز سوم  Notcoin شامل چه بخش هایی است؟

نات کوین در ماه ژوئن، از فاز جدیدی رونمایی و آن را بدین شکل، معرفی کرد:

خداحافظ نسخه بتا؛ کار Notcoin Explore به صورت رسمی آغاز شد!

به طور خلاصه، نات کوین تصمیم گرفته تا در نسخه جدید خود، از رویکرد کلیک برای کسب درآمد (Tap-To-Earn) فاصله گرفته و به مکانیزم کاوش برای کسب درآمد (Explore-To-Earn)، روی آورده است.

علاوه بر مواردی که تا کنون گفتیم، افزودن مکانیزم توکن سوزی (Token Burning)، به کاهش عرضه نات کوین کمک و آن را به یک دارایی ضد تورمی (Deflationary) تبدیل می‌کند.

در ادامه، به معرفی بخش‌های مختلف فاز سوم نات کوین و آموزش نسخه جدید نات کوین، می‌پردازیم.

آموزش نسخه جدید نات کوین

در نسخه جدید نات کوین، کاربرانی که پیش‌تر به استیک دارایی‌های خود پرداخته بودند، در سطوح کاربری بالاتری فعّالیت می‌کنند. در مقابل، کاربرانی که تا به حال نات کوین‌های خود را Stake نکرده‌ بودند، در نسخه جدید نات کوین، کار خود را به عنوان کاربر سطح برنز شروع خواهند کرد.

ورود به نسخه جدید

برای ورود به نسخه جدید، شما می‌توانید با شرکت در ایونت‌ها و تسک‌های جدید نات کوین، به نسخه جدید Notcoin وارد شوند. این موارد هم می‌توانند به شما کمک کنند:

  • مطمئن باشید که پیش‌تر توکن‌های داخلی بازی خود را Claim کرده باشید. در غیر این صورت، امکان برداشت توکن وجود نخواهد داشت. (اگر دارایی‌های خود را استیک کرده‌اید، به انجام اقدامی نیاز ندارید.)
  • فعّالیت در بخش DeFi و Dappهای تعبیه شده در بازی
  • در اختیار داشتن نات کوین (NOT$) یا STARS در کیف پول
  • ورود به تیم‌ها (Squads) و جدول رتبه‌بندی (Leaderboard) نیز، از جمله پارامترهای تاثیرگذار در فاز جدید نات کوین هستند.

طبعا هرچه سطح شما در Leaderboard بالاتر باشد، پاداش شما از استخرهای فعّال نات کوین هم بیشتر خواهد بود.

افزایش سطح و رسیدن به پلاتینیوم

گفتیم که اگر شما جزو استیک‌کنندگان ربات نبوده‌اید، به عنوان کاربر سطح برنز به فاز جدید نات کوین، وارد می‌شوید. این سطح، محدودیت‌هایی دارد.

سطح پلاتینیوم نات کوین

به عنوان مثال، اگر پاداش ساعتی یک استخر برای سطوح پلاتینیوم ۱۰۰ نات کوین باشد، پاداش دریافتی یک کاربر سطح برنز، تنها ۰.۰۰۲ نات کوین است. برای ارتقا سطح در جدول رتبه‌بندی و رسیدن به سطح پلاتینیوم، شما به استیک نات کوین/استارز نیاز دارید.

در روزهای ابتدایی فاز جدید نات کوین، امکان ارتقا سطح کاربری تنها توسط STARS وجود داشت. با این حال، اکنون انجام پرداخت‌های درون بازی (In-Game Payments) با نات کوین هم امکان‌پذیر است.

اشتراک سطح کاربری گلد و پلاتینیوم در سه بازه زمانی ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱ ساله قابل خرید هستند. به منظور ارتقا به سطح پلاتینیوم، شما نیاز دارید تا ۹۹۹۰، ۱۳۹۸۶ و ۱۹۹۸۰ واحد NOT یا STARS را برای بازه‌های ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه در ربات قفل کنید.

با این حال اگر به هر دلیلی ترجیح می‌دهید که به وسیله STARS در استخرهای نقدینگی شرکت کنید، می‌توانید از طریق پلتفرم Fragment اقدام کنید.

آموزش خرید استارز

ابتدا باید کیف پول TON را به پلتفرم متصل کنید.

کیف پول مد نظر خود را انتخاب کنید.

برای خرید استارز، به تون کوین (TON) نیاز دارید که به خرید خرید تون کوین (TON)، می‌توانید آن را خریداری کنید.

تبدیل TON به استارز
بسته به میزان TON موجود در کیف پول، می‌توانید به خرید STARS اقدام کنید.

استخرهای فعال

در زمان نگارش این مطلب، استخر فعالی در نات کوین وجود ندارد.

با این حال، به تازگی نات کوین استخرهای متنوعی را معرفی کرده که هرکدام، پاداش مشخصی را به کاربران اعطا می‌کند. مثلا یکی از استخرهای ایجاد شده در پلتفرم نات کوین، استخر Musk بود. کاربران برنز این استخر در هر ساعت ۰.۰۰۲ و کاربران پلاتینیوم در هر ساعت ۱۰۰ واحد NOT$ را دریافت می‌کردند.

استخر نات کوین

توجه داشته باشید که زمان فعّالیت استخرهای نات کوین متغیر است. بنابراین، شاید بهتر باشد که به طور مستمر صفحات رسمی نات کوین در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید تا از آخرین آپدیت‌های آن مطلع شوید. ما هم در اخبار بلاگ پول نو و تلگرام پول نو، اخبار مربوط به نات کوین و بقیه ایردراپ‌ها را به طور لحظه‌ای پوشش می‌دهیم.

دعوت از دوستان و دریافت پاداش بیشتر

سیستم دعوت از دوستان (Referral) نات کوین به این صورت است که در آن، ۱۵ درصد از درآمد هر فرد دعوتی، سهم دعوت‌کننده خواهد بود. همانطور که گفتیم، نات کوین با این اقدام، به یک ا کوسیستم جامعه‌محور تبدیل شده است.

مزایا و معایب نسخه جدید نات کوین

از قابلیت‌های نسخه جدید نات کوین گفتیم. با این حال، از دید برخی کاربران، این نسخه هم معایبی دارد . در جدول زیر، مزایا و معایب نسخه جدید نات کوین را آورده‌ایم.

مزایای نسخه جدید ناتکوین معایب نسخه جدید ناتکوین
تنوع بالای قابلیت‌هاافزایش پیچیدگی
امکان کسب درآمد غیرفعالریسک مرکزیت (Centralization) در پلتفرم
دریافت پاداش با دعوت دوستان (ریفرال)نقص فنی واریز و برداشت توکن برای برخی کاربران
پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapps) الزام به خرید نات کوین یا استارز
ادغام توکن‌های غیرمثلی (NFT) و
امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)
مزایا و معایب نسخه جدید نات کوین

همانطور که مشاهده می‌کنید، ورژن جدید نات کوین توانست پا را از بازی‌های کلیکی فراتر بگذارد و با ادغام NFT ها، Dapp ها و امکان فعّالیت در دیفای، حوزه نفوذ خود را گسترش دهد. علاوه بر این، اجتماع پروژه هم به طور قابل توجهی رشد کرده که بر اعتبار نات کوین می‌افزاید.

خالق نات کوین

همچنین در برخی شبکه‌های اجتماعی چون X و Reddit، کاربران به مشکلات فنی در واریز (Deposit) و برداشت (Withdraw) توکن‌ها اشاره کرده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که پروسه گسترش اکوسیستم نات کوین تداوم داشته باشد و با اعضای قدرتمند تیم خود از جمله ساشا پلاتوینوف (Sasha Plotvinov)، پروژه بهبود خود را تسریع بخشد.

آینده نات کوین با توجه به نسخه جدید

در زمان نگارش این مطلب، ارزش بازار (Market Cap) نات کوین معادل بیش از ۱.۱ میلیارد دلار است. این رمزارز، جایگاه ۶۷# بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال براساس ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که در دقایق اوّلیه عرضه نات کوین در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۴، قیمت این رمزارز به ۰.۰۳۴ دلار هم رسید!

نات کوین نوسانات زیادی را تجربه کرده و یک دارایی ریسکی (Risky Asset) به حساب می‌آید.

امّا نباید فراموش کنیم که مواردی چون تلگرام، پاول دورف، تقاضای بالای شبکه TON، تعداد هولدرها، اجتماع گسترده، فعّالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی و ارائه بازی‌های جذاب، تا کنون توانسته‌اند مسیر رشد نات کوین را هموار کنند و بسیاری انتظار دارند که در کوتاه‌مدّت و بلندمدّت، آینده نات کوین درخشان باشد.

پامپ قیمتی نات کوین در ماه آگوست

یکی از مهم‌ترین عواملی که زمینه رشد بیشتر نات کوین را فراهم می‌کند، تقاضای بالا برای ارز دیجیتال نات کوین (NOT$) است. در واقع ساختار جدید بازی، بر پایه استخراج (Mining) استوار است و برای ارتقا سطح، کابران به نات کوین نیاز دارند و اقدام طیف گسترده‌ای از کاربران به خرید نات کوین، می‌تواند به نیروی پیشرانی برای رشد قیمت نات کوین در آینده تبدیل شود.

جمع بندی آموزش کسب نات کوین رایگان

علاوه بر آموزش نسخه جدید نات کوین، به آموزش کسب نات کوین رایگان با شرکت در مهمانی پول نو هم اشاره کردیم.

شما تا پایان تابستان می‌توانید تنها با ثبت نام در پول نو و دعوت از دوستان، از ۲۰ تا بی نهایت نات کوین کسب کنید. همین حالا به مهمانی پول نو وارد شوید!

در این مقاله، مفصلاً درباره نسخه جدید نات کوین و تفاوت آن با ورژن قبلی گفتیم. به عنوان حسن ختام، بد نیست اگر ارجاعی داشته باشیم بر جمله‌ای از خالق تلگرام، پاول دورف:

۵۰۰,۰۰۰ کاربر تلگرام به من نات کوین (NOT$) هدیه دادند. تا زمانی که قیمت نات کوین به ۰.۷ دلار برسد، دارایی‌هایم را نگه می‌دارم. سپس آن‌ها را می‌فروشم و سرمایه‌ام را به خرید پایگاه داده (Data Center) برای پیامرسان تلگرام اختصاص می‌دهم.

سوالات متداول

در ادامه، به برخی سوالات متداول ددرباره آموزش دریافت نات کوین رایگان پاسخ می‌دهیم.

نات کوین چیست؟

نات کوین (Notcoin) یک مینی‌ اپلیکیشن تلگرام (TMA) است که در نوامبر ۲۰۲۳، بر بستر پیامرسان محبوب تلگرام عرضه شد. این ربات، مدل کسب درآمد با کلیک کردن (Tap-To-Earn) دارد و در مدّتی کوتاه، به یکی از مهم‌ترین ترندهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

چگونه نات کوین رایگان دریافت کنیم؟

تا پایان تابستان ۱۴۰۳، شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پول نو و دعوت دوستان، نات کوین رایگان دریافت کنید. با دعوت دوستان، شما و دوست‌تان، هر یک ۲۰ نات کوین جایزه می‌گیرید. جایزه دعوت دوست نامحدود است و سقفی برای جوایز دریافتی شما وجود ندارد. با ورود به مهمانی پول نو، نات کوین‌های خود را دریافت کنید!

تفاوت نسخه جدید نات کوین با نسخه قبلی چیست؟

مهم‌ترین تفاوت نسخه جدید با نسخه قبلی نات کوین، به رویکرد کاوش برای کسب درآمد (Explore-To-Earn) و امکان استخراج ارز دیجیتال مربوط می‌شود.

نسخه جدید نات کوین چیست؟

نسخه جدید بازی تلگرامی Notcoin، یک تجربه تعاملی (Interactive) را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در فاز دوم خود، پروژه قابلیت استیک ارز دیجیتال (Cryptocurrency Staking) را فراهم کرد و اکنون امکان کسب درآمد غیرفعال از طریق استخرهای نقدینگی نات کوین (Notcoin Liquidity Pools) وجود دارد.

آینده نات کوین چگونه خواهد بود؟

مواردی چون تلگرام، پاول دورف، تقاضای بالای شبکه TON، تعداد هولدرها، اجتماع گسترده، فعّالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی و ارائه بازی‌های جذاب، تا کنون توانسته‌اند مسیر رشد نات کوین را هموار کنند. ساختار جدید بازی، بر پایه استخراج (Mining) استوار است و برای ارتقا سطح، کابران به نات کوین نیاز دارند. این تقاضای بالا، می‌تواند به نیروی پیشرانی برای رشد قیمت نات کوین در آینده تبدیل شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

5

نظر مخاطبان (0)