کسب درآمد از بیت کوین؛ چگونه با بیت کوین پولدار شویم؟

۱۰ روش کسب درآمد از بیت کوین
ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

5 دقیقه

در چند سال گذشته، بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده است. هویت خالق آن ممکن است تا به امروز به صورت یک راز باقی مانده باشد، اما یک چیز مسلم است: امروزه علاوه بر خرید و فروش بیت کوین، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد از این رمز ارز وجود دارد.

گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند و انتخاب بهترین مسیر همیشه آسان نیست. شما فقط باید تلاش کنید، آن فرصت‌ها را بشناسید و از آن‌ها استفاده کنید. این سوال که «چگونه با بیت کوین کسب درآمد کنیم»، مدت‌ها به بحث داغ صفحات اینترنتی تبدیل شده بود.

در مقاله بیت کوین چیست؟ با صفر تا صد این ارز دیجیتال آشنا شوید

آینده بیت کوین بسیار روشن پیشبینی میشود. به همین دلیل است که در این مقاله از پول نو، ما این موضوع را انتخاب کردیم تا به شما راه‌هایی را نشان دهیم که چگونه می‌شود از بیت کوین پول در بیاوریم و اطلاعاتی در مورد نحوه درآمدزایی با بیت کوین در اختیارتان قرار دهیم. برای اینکه کارها را برای شما کمی ساده‌تر کنیم، فهرستی از راه‌های کسب درآمد BTC را گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

راه‌های کسب درآمد از بیت کوین

چگونه با بیت کوین کسب درآمد کنیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که دنبال پاسخی برای این سوال هستند، ما در اینجا کارآمدترین راه‌هایی که به شما کمک می‌کنند بدانید چگونه با بیت کوین پول در بیاورید را فهرست کرده‌ایم:

۱. استخراج (ماینینگ)

استخراج بیت کوین

استخراج یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد زیاد با بیت کوین است. می‌توان با حل معماهای رمزنگاری و افزودن بلاک‌های جدید به شبکه بلاک چین بیت کوین پول زیادی به دست آورد. هاوینگ BTC نیز در میزان پاداش بلاک‌ها تاثیرگذار است. هاوینگ چیست؟

این کار شامل ۲ نوع استخراج است:

  • استخراج شخصی: این نوع ماینینگ به صورت انفرادی انجام می‌شود. بهتر است پس از محاسبه هزینه برق و تعمیر و نگهداری تجهیزات، برای انجام استخراج شخصی تصمیم بگیرید.
  • استخراج ابری: استخراج ابری گزینه‌ای است که توسط اکثر افراد انتخاب می‌شود، زیرا این نوع استخراج شامل هزینه‌های زیاد یا افزایش قبوض برق نیست. برای قرارداد فقط باید یک بار هزینه پرداخت کنید. علاوه بر این، شما نیازی به خرید نرم‌افزار یا سخت‌افزار ندارید. بنابراین، به اندازه سهم خود درآمد کسب می‌کنید.

درآمد شما صرفاً بر اساس طرحی است که انتخاب کرده‌اید و تنها چیزی که لازم است دانش و مهارت قبل از ورود به استخر موردنظر است.

در مقاله استخراج بیت کوین می‌توانید به طور کامل درباره فرآیند استخراج مطالعه کنید.

توجه: همیشه قبل از سرمایه‌گذاری پولی که به سختی به دست آورده‌اید، از اعتبار شرکت استخراج ابری اطمینان حاصل کنید.

۲. خرید بیت کوین و هولد کردن

اگر به این موضوع فکر می‌کنید که چگونه بدون تلاش زیاد با بیت کوین درآمد کسب کنید، استراتژی خرید و نگهداری بلند مدت یکی از بهترین گزینه‌هاست. هولد بیت کوین یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد با این ارز دیجیتال است. انجام آن نیز بسیار ساده است:

  • در یک صرافی مانند پول نو ثبت نام کنید.
  • بیت کوین بخرید و هزینه آن را پرداخت کنید.
  • بیت کوین‌های خود را نگه دارید و بعد از رشد قیمت آن‌ها به فروش برسانید.

در این روش ممکن است لازم باشد هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها قبل از تصمیم به فروش صبر کنید. این زیبایی هولد کردن است. اما برای اینکه در زمان مناسب‌تری ورود کنید و سریع‌تر به سود برسید، بهتر است کمی با تحلیل تکنیکال آشنا باشید. هرچند این روش نسبت به سایر راه‌های صبر بیشتری لازم دارد، اما سودآوری آن به شدت بالا است.

مقاله استاندارد BRC-20 چیست را مطالعه کنید.

۳. پذیرش پرداخت با بیت کوین در کسب و کار شخصی

پذیرش پرداخت‌های بیت کوین

امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارها شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان گزینه پرداخت برای ارائه کالاها و خدمات خود کرده‌اند. اگر کسب‌و‌کارهای دیگر این کار را می‌کنند، پس چرا شما این کار را نکنید؟ اگر خودتان صاحب یک کسب و کار هستید، می‌توانید از BTC به عنوان روشی برای ارائه خدمات‌تان استفاده کنید.

پذیرش بیت کوین به عنوان یک راه پرداخت فرآیندی ساده است. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، می‌توانید به سادگی با گذاشتن یک علامت کوچک در نمایشگاه/فروشگاه خود، نشان دهید که از پرداخت‌های بیت کوین پشتیبانی می‌کنید. در حالی که اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، می‌توانید در شبکه‌های مجازی یا وب سایت خود پشتیبانی‌تان از این سیستم پرداخت را به مشتریان اعلام کنید. هر راهی که انتخاب کنید، پذیرش بیت کوین در اکوسیستم پرداخت شما، راهی برای کسب درآمد است.

بهترین بخش این راهکار این است که روند پرداخت تسریع می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید از هر نقطه از جهان بدون دردسر، پرداخت‌ها را دریافت کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول بیت کوین برای دریافت BTC است. بنابراین، وابستگی به شخص ثالث برای پردازش پرداخت‌ها از بین می‌رود.

بهترین کیف پول‌های بیت کوین برای ایرانی‌ها

۴. کسب درآمد خرد از وب سایت‌ها

واضح است که درآمدهای خرد برای تغییر سرنوشت شما کافی نیستند، اما به افزایش درآمد غیرفعال شما کمک کنند. نحوه کار این وب سایت‌ها به این صورت است که در ازای انجام وضایفی خاص، مانند باز کردن لینک‌های مختلف، بازی کردن، شرکت در نظرسنجی‌ها و … به شما مقداری بیت کوین پرداخت می‌کنند.

اگرچه دستمزد این وب‌سایت‌ها محدود است، اما هنوز هم یکی از سریع‌ترین ابزارهایی است که می‌توانید به سرعت بیت کوین دریافت کنید. برخی از وب‌سایت‌ها که مانند Coinpayu برای تکمیل وظایف و تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین به شما بیت کوین می‌دهند. توجه داشته باشید که مقدار BTCهایی که در این روش به شما پرداخت می‌شود بسیار کم است و حتی ممکن است نیاز داشته باشید چند ماه در این وب سایت‌ها کار کنید تا بتوانید بیت کوین‌های خود را برداشت کنید.

۵. کسب درآمد با معامله بیت کوین

معامله بیت کوین

اساساً، معامله بیت کوین به معنای استفاده از ماهیت بسیار پرنوسان آن است. این روش مستلزم تمرین و آگاهی از بازار است، پس حتما قبل از شروع دانش و آگاهی لازم را کسب کنید.

تسلط به تحلیل تکنیکال و اخبار فاندامنتالی بازار یکی از ملزومات اصلی کار به عنوان معامله‌گر یا تریدر بیت کوین است. پیگیری تحلیل‌های روزانه بیت کوین می‌تواند یک دید کلی از شرایط بازار به شما بدهد.

۶. کمپین‌های انجمن بیت کوین تاک

بیت کوین تاک (Bitcointalk) پلتفرمی است که توسط ساتوشی ناکاموتو، بنیان‌گذار بیت کوین راه‌اندازی شده است. این انجمن یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انجمن‌ها در حوزه رمزنگاری است.

اگر در انجمن بیت کوین تاک فعال باشید و در فعالیت‌های این پلتفرم شرکت کنید، شاید بتوانید مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دریافت کنید.

۷. بازی‌ کنید و پول در بیاورید

دریافت بیت کوین با بازی کردن

شما می‌توانید درآمد کسب کنید و همزمان لذت ببرید! بازی‌های کسب درآمد بیت کوین مانند Bitcoin Alien Run به کاربران خود مقداری ساتوشی جایزه می‌دهند. اخیراً بازی‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شروع به ظهور کرده‌اند. برخی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چینی که می‌توانید امتحان کنید، Axie Infinity، CryptoBlades، و My DeFi Pet هستند. توکن‌های این بازی‌های بلاک چین را می‌توانید به بیت‌کوین تبدیل کرده و با سود مناسب بفروشید.

در حالی که این نوع بازی‌ها تلاش بیشتری نسبت به مشاغل خرد می‌طلبند، اما انجام بازی‌ احتمالاً سرگرم‌کننده‌تر از تکمیل یک نظرسنجی است.

چگونه از قابلیت تبدیل صرافی پول نو استفاده کنیم؟

۸. باگ‌ها را پیدا کنید و پاداش دریافت کنید

مشوق‌های ارائه شده توسط سازمان‌ها و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مختلف برای یافتن هر گونه نقص فنی یا سایر آسیب پذیری‌ها در سیستم‌های آن‌ها، منبع بسیار خوبی برای کسب درآمد و افزایش درآمد شماست. در درجه اول آن‌ها به شما برای حفظ سیستم‌هایشان پاداش می‌دهند. همچنین، ممکن است برای بهبود اکوسیستم آن‌ها برای کاربران، بیت کوین به دست آورید.

۹. یک Lightning Node اجرا کنید

آیا می‌دانستید که می‌توانید تراکنش‌های بیت کوین را در یک چشم به هم زدن کامل کنید؟ این امر توسط شبکه لایتنینگ امکان‌پذیر شده است که انتقال سریع بیت کوین را تسهیل می‌کند. جالب اینجاست که می‌توانید با اجرای یک Lightning Node نیز درآمد بیشتری کسب کنید. این کار به کاربران امکان می‌دهد تا کانال‌های پرداختی را که توسط شبکه لایتنینگ تأمین می‌شوند راه‌اندازی کنند.

صرافی ارز دیجیتال پول نو

با اجرای یک گره لایتنینگ، یک کانال را راه‌اندازی می‌کنید و از طریق کارمزد تراکنش‌ها پاداش دریافت می‌کنید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که میزان پولی که به دست خواهید آورد ممکن است در مقایسه با سایر روش‌های موجود در این لیست زیاد نباشد. از طرف دیگر، پاداش‌های کوچکی که دریافت می‌کنید به میزان قابل توجهی به مقیاس‌پذیری شبکه کمک می‌کند.

۱۰- به یک مسترنود تبدیل شوید

مسترنود بیت کوین

مسترنود یک نقش اختصاصی است که بلاک چین را در لحظه ردیابی می‌کند. مانند گره‌های کامل بیت کوین، آن‌ها همیشه فعال هستند.

مستر نودها علاوه بر ذخیره، اعتبارسنجی و اعلام تراکنش‌های معتبر به سایر گره‌ها، وظایف مختلفی را در بلاک چین انجام می‌دهند، از جمله عملیات هموارسازی پروتکل، کنترل رویدادهای رأی‌گیری و موارد دیگر. آن‌ها برای خدمات اختصاصی خود، تشویق شده و پاداش دریافت می‌کنند.

اکنون که می‌دانید چگونه می‌شود از بیت کوین پول در بیاوریم، چرا آن را امتحان نکنید؟ چه کسی می‌داند، تلاش‌های شما ممکن است منجر به سودهای بزرگی شود.

راهنمای جامع کسب درآمد در منزل؛ گام‌به‌گام تا موفقیت

همانطور که اقتصاد کریپتو در طول زمان به بلوغ می‌رسد، شاهد توسعه مداوم آن خواهیم بود و مردم همچنان راه‌های جدیدی برای کسب درآمد نقدی با بیت‌کوین پیدا می‌کنند. مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و ببینید چه روشی برای شما بهتر است. محدودیتی در نحوه کسب درآمد با بیت کوین وجود ندارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خلاق باشید.

شما برای کسب درآمد با بیت کوین چه روش‌هایی را می‌شناسید؟ منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان هستیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

5

نظر مخاطبان (0)