با پول نو سالت رو سبز شروع کن! جشنواره نوروزی ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی صرافی پول نو با ۱ میلیون په په جایزه
شبنم رضا

زمان مطالعه :

4 دقیقه

امسال به رسم هر سال جشنواره نوروزی در پول نو از ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برقرار است با میلیون‌ها جایزه نقدی و کریپتویی (توکن په په) که هم بدون قرعه‌کشی هم با قرعه کشی به کاربران و همراهان عزیز صرافی پول نو اهدا می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ما اخیرا جشن ۵۰۰ هزار نفری شدن شما همراهان عزیز را در پول نو داشتیم و افتخار می‌کنیم به اعتماد شما و حالا با جشن نوروز و دست پر آمده‌ایم که یک سال سبز را همراه شما شروع کنیم. سال ۱۴۰۳ را تبریک می‌گوییم و امیدواریم سبد رمزارزی‌تان همواره سبز و در سود باشد. همراهمان باشید با جزئیات جشنواره نوروز ۱۴۰۳.

نحوه شرکت در جشنواره نوروزی پول نو

برای دریافت جوایز نقدی و میلیونی کافی است معاملات رمزارزی‌تان را در پول نو انجام دهید. حجم تراکنش‌های شما با خرید یا فروش یا تبدیل رمزارز افزایش می‌یابد. این مقدار حجم معامله اگر به حد نصاب برسد شما مشمول دریافت جایزه می‌شوید. دقت داشته باشید که شما اگر مثلا ۱ میلیون تومان بیت کوین بخرید و همان بیت کوین را بفروشید در واقع به اندازه ۲ میلیون تومان تراکنش انجام داده‌اید.

جوایز به صورت پلکانی افزایش می‌یابند و فقط کافیست در این بازار سرسبز، معامله کنید. جایزه کریپتویی امسال ما رمزارز محبوب په په است که توانسته در یک ماه ۸۰۰ درصد رشد را ثبت کند.

مشاهده قیمت په په در پول نو

برای شروع (اگر هنوز از همراهان پول نو نیستید) در پول نو ثبت نام کنید. برای اینکه راحت‌تر و با سرعت در جشنواره شرکت کنید کافیست سطح پایه حساب کاربری را بسازید یعنی سطح «سریع». برای آشنایی با سطوح کاربری در پول نو خواندن راهنمای زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

جایزه ویژه تراکنش اولی‌ها!

برای کاربرانی که تا به حال در پول نو تراکنش رمزارزی انجام نداده‌اند برنامه ویژه‌ای داریم! چنانچه اولین تراکنش خود (خرید، فروش یا تبدیل) را با ۱ میلیون تومان شروع کنید، در لحظه دکمه دریافت ۵۰ هزار رمزارز په په برای شما فعال می‌شود. با فشردن دکمه، جایزه به کیف پول شما در پول نو منتقل می‌شود. دقت کنید که تراکنش اول شما حتما باید بیشتر از یک میلیون تومان باشد و جمع دو تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی برای دریافت این جایزه، محاسبه نمی‌شود.

یک میلیون تومان تراکنش اول = ۵۰ هزار په په جایزه

جوایز کریپتویی جشنواره نوروزی پول نو (بدون قرعه کشی)

خب برویم سراغ اصل مطلب؛ پلکان معاملات شما به چه جوایزی ختم می‌شوند:

  • با رساندن حجم معاملات به 10 میلیون تومان، 100 هزار په په جایزه دریافت می‌کنید.
  • با رساندن حجم معاملات به 75 میلیون تومان، 250 هزار په په جایزه دریافت می‌کنید. (+شانس قرعه‌کشی)
  • با رساندن حجم معاملات به 150 میلیون تومان، 600 هزار په په دریافت می‌کنید. (+شانس قرعه کشی)

این جوایز، بدون قرعه کشی هستند و به محض اینکه معاملات شما به حد نصاب دریافت جایزه برسد، دکمه دریافت جایزه برای شما فعال می‌شود. نکته مهم اینکه حتما باید روی دکمه دریافت جایزه کلیک کنید تا واریز خودکار انجام شود. (اگر پله دوم را در یک هفته طی کنید می‌توانید در قرعه کشی آن هفته هم شرکت کنید که در ادامه آن را توضیح می‌دهیم.)

جایزه‌تان را کجا پیدا می‌کنید؟ در کیف پول حساب کاربری‌تان یعنی اینجا:

در اپلیکیشن پول نو هم در نوار پایین، روی کیف پول کلیک کنید.

قرعه کشی‌های نقدی هفتگی و نهایی

حجم تراکنش‌های شما در قرعه‌کشی‌ها هم لحاظ می‌شود. ما هر هفته نتایج قرعه‌کشی را که در پایان روز جمعه یعنی ساعت ۲۴ انجام می‌شود، در روز شنبه اعلام می‌کنیم. فقط اولین روز شروع جشنواره است که از یکشنبه یعنی ۲۷ اسفند، معاملات شما محاسبه می‌شود. در دو هفته بعدی از آغاز روز شنبه، حجم معاملات شما محاسبه می‌شود و در صورتی که به حد نصاب آن هفته برسد، دکمه شرکت در قرعه‌کشی برای شما به رنگ آبی درمی‌آید که حتما لازم است روی آن کلیک کنید. جوایز قرعه‌کشی‌ها نقدی هستند و به کیف پول شما در حساب کاربری‌تان واریز می‌شوند.

مهلت شرکت در قرعه کشی‌ها: ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین

جوایز و شرایط شرکت در قرعه کشی هفتگی

در صورتی که حجم معاملات خرید، فروش یا تبدیل شما به ۱۰۰ میلیون تومان برسد مشمول شرکت در قرعه‌کشی آن هفته می‌شوید. جایزه قرعه کشی هفتگی پول نو ۱۵ میلیون تومان است که بین ۳ برنده تقسیم می‌شود یعنی نفری ۵ میلیون تومان. این یعنی شما اگر ۱۰۰ میلیون تومان حجم معامله (از آغاز هفته تا پایان همان هفته) داشته باشید، هم جایزه ۲۵۰ هزار په په را دریافت می‌کنید و هم می‌توانید در قرعه‌کشی هفتگی شرکت کنید.

دقت کنید که تراکنش‌های شما در انتهای هفته صفر می‌شود و برای هر هفته از ابتدا محاسبه می‌شود ولی کل تراکنش‌های شما از ابتدای ۲۷ اسفند تا انتهای ۱۷ فروردین برای قرعه‌کشی نهایی محاسبه خواهد شد.

۱۰۰ میلیون تومان تراکنش در هفته = شانس شرکت در قرعه کشی هفتگی ۱۵ میلیونی

جوایز شرایط شرکت در قرعه کشی نهایی

در صورتی که حجم معاملات خرید، فروش یا تبدیل شما به ۲۰۰ میلیون تومان برسد مشمول شرکت در قرعه‌کشی نهایی می‌شوید. جایزه قرعه کشی نهایی پول نو ۳۰ میلیون تومان است که بین ۳ برنده تقسیم می‌شود یعنی نفری ۱۰ میلیون تومان. این یعنی شما اگر ۲۰۰ میلیون تومان حجم معامله (از آغاز ۲۷ اسفند تا پایان ۱۷ فروردین) داشته باشید، هم جایزه ۲۵۰ هزار په په و هم جایزه ۶۰۰ هزار په په را دریافت می‌کنید و هم می‌توانید در قرعه‌کشی نهایی شرکت کنید. برای شرکت در قرعه کشی نهایی ۲۰ روز فرصت دارید تا حجم معاملاتتان را به ۲۰۰ میلیون تومان برسانید.

۲۰۰ میلیون تومان تراکنش طی ۲۰ روز = شانس شرکت در قرعه کشی ۳۰ میلیونی

با پول نو سالت رو سبز شروع کن!

امیدواریم سبزی بازار کریپتو شامل حال پورتفوی شما هم شده باشد و در ادامه هم معاملات پرسودی را تجربه کنید. با انجام معاملات رمزارزی‌تان در پول نو از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین علاوه بر تجربه یک معامله آسان و سریع، جایزه هم دریافت کنید و شانس خود را برای بردن در قرعه کشی امتحان کنید. امیدواریم در سال جدید اتفاقات سبزی به رنگ په په در انتظارتان باشد.

سوالاتی که ممکن است بپرسید

از کجا متوجه شوم برنده شده‌ام؟

نتیجه قرعه‌کشی‌های هفتگی و نهایی با پیامک به اطلاع شما می‌رسد. در حساب کاربری، بخش جایزه هم به بخش تاریخچه جوایز بروید و نتایج را مشاهده کنید.

چطور در قرعه‌کشی شرکت کنم؟

با رساندن حجم معاملات رمزارزی خود به حد نصاب، می‌توانید در قرعه کشی شرکت کنید. وقتی دکمه شرکت در قرعه‌کشی برای شما فعال شد روی آن کلیک کنید. تا زمانی که هفته جدید شروع شود فرصت دارید روی دکمه کلیک کنید در غیر این صورت فرصت شرکت در قرعه‌کشی آن هفته را از دست می‌دهید.

چطور می‌توانم جوایزم را برداشت کنم؟

در حساب کاربری‌تان بخش جایزه را باز کنید و روی «دریافت جایزه» بزنید. بلافاصله جایزه به کیف پولتان واریز می‌شود و می‌توانید آن را در بخش «کیف پول» مشاهده کنید. ویدیوی آموزش برداشت رمزارز در پول نو را ببینید. برای برداشت جایزه نقدی هم همین مراحل را با «تومان» انجام دهید و آن را به کارت بانکی‌تان منتقل کنید.

تا کی فرصت دارم جایزه‌ام را دریافت کنم؟

تا قبل از پایان یافتن زمان برگزاری جشنواره یعنی ۱۷ فروردین فرصت دارید تا جایزه‌های په‌په را دریافت کنید. 

کدام سطوح کاربری می‌توانند در بخش جوایز شرکت کنند؟

در هر دو سطح «سریع» و «حرفه‌ای» می‌توانید در چالش‌ها و قرعه‌کشی‌های جشنواره نوروزی شرکت کنید. برای برداشت جایزه نقدی باید حداقل سطح سریع باشید و برای برداشت رمزارز، سطح حرفه‌ای.

نحوه محاسبه حجم تراکنش‌ها چگونه است؟

حجم تراکنش‌های هفتگی و نهایی در خود صفحه «جوایز» قابل مشاهده است. برای مشاهده جزئیات تراکنش‌ها در پنل حساب کاربری‌تان به بخش «تراکنش‌ها» بروید. هر کدام از تراکنش‌های خرید، فروش و تبدیل به صورت جداگانه حجم تراکنش شما را افزایش می‌دهند.

قرعه‌کشی‌ها در چه روزهایی انجام می‌شوند؟

محاسبه تراکنش‌ها از روز شنبه هر هفته شروع می‌شود و در پایان هفته یعنی روز جمعه، قرعه‌کشی هفتگی انجام خواهد شد. قرعه‌کشی نهایی هم پس از پایان روز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

شرایط دریافت جایزه تراکنش اولی‌ها چیست؟

برای دریافت جایزه تراکنش اولی‌ها باید اولین تراکنشتان ۱ میلیون تومان باشد. مثلا جمع دو تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی محاسبه نمی‌شود. اگر تا به حال در پول نو تراکنشی نداشتید می‌توانید این جایزه را دریافت کنید.

چطور می‌توانم تراکنش‌هایم را افزایش دهم؟

هر کدام از تراکنش‌های خرید، فروش و تبدیل، جزو حجم تراکنش محاسبه می‌شود. یعنی اگر بیت کوین را به ارزش ۲ میلیون تومان بخرید و به تتر تبدیل کنید، ۴ میلیون تومان به حجم تراکنش‌هایتان افزوده می‌شود.

آیا تراکنش‌های قبل از برگزاری جایزه، محاسبه می‌شوند؟

خیر. از اولین روز اعلام شده یعنی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، تراکنش‌ها محاسبه می‌شوند.

آیا می‌توانم بیش از یک شانس قرعه‌کشی به دست بیاورم؟

هر کاربر تنها یک شانس قرعه‌کشی هفتگی و نهایی خواهد داشت.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
چتور
چتور
7 روز قبل

چتور

Amang
Amang
1 ماه قبل

سلام من می خواهم در قرعه کشی شرکت کنم خوشحال میشم که برنده شوم

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

2

2

نظر مخاطبان (2)