0

1

ایردراپ SEI NETWORK و پاداش به صورت توکن SEI برای کاربران

ایردراپ SEI NETWORK
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.


بعد از معرفی ورژن ۲ بلاکچین SEI، این بار نوبت Airdrop سری دوم این پروژه است
! ایردراپ SEI NETWORK به کیف پول کاربران شبکه سی نتورک صورت می‌گیرد.

سی نتورک یک شبکه بلاکچین لایه ۱ است و به‌طور انحصاری برای پیاده‌سازی صرافی‌های غیر متمرکز بهینه شده است. پلتفرم‌های غیرمتمرکز با استفاده از این شبکه می‌توانند خدماتی مثل صرافی‌های متمرکز و امکان ثبت انواع سفارش را ارائه بدهند. سی نتورک با هدف تحول آینده امور مالی غیرمتمرکز متولد شد.

بنیاد Sei اطلاعیه‌ای برای ایر دراپ جدید این پروژه منتشر کرد. این ایر دراپ پس از انجام آپدیت ورژن ۲ شبکه بلاکچین لایه اول سی نتورک در دستور کار قرار گرفت. طبق گزارشات بنیاد سی نتورک، این پروژه ۲۷,۴۲۱,۲۰۰ توکن SEI را به زودی به ۴۳,۰۵۲ آدرس کاربران این شبکه واریز خواهد کرد. کیف پول‌های هدف ایر دراپ سی نتورک کاربران شبکه هستند و توکن‌های SEI را به عنوان پاداشدریافت خواهند کرد.

خرید ارز دیجیتال

بنیاد سی نتورک با معرفی ورژن دوم شبکه بلاکچینی Sei درصدد است که به ارائه زیرساختی جهت سازگاری حداکثری با ماشین مجازی اتریوم بپردازد. ماشین مجازی اتریوم از عملکرد بسیار بالا در کنار پردازش تراکنش‌ها به صورت موازی برخوردار است. اگر از طرفداران این شبکه و یا ایردراپ ارزهای دیجیتال هستید، ایردراپ SEI NETWORK و پاداش به صورت توکن SEI برای کاربران یک فرصت جدید برای شماست!

درصورت تمایل به اطلاع از قیمت لحظه‌ای سی نتورک و خرید و فروش سی نتورک کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)