2

6

بنیانگذار دوج بیت کوین‌بازهای افراطی را «گروهی از بازندگان روانی» خطاب می‌کند‍!

بیلی مارکوس (Billy Markus) که دوج کوین را به همراه جکسون پالمر (Jackson Palmer) به عنوان یک سرگرمی و پروژه جانبی در سال ۲۰۱۳ تأسیس کرد، اخیراً دیدگاه خود را در مورد روشی که ماکسیمالیست‌های بیت کوین در توییتر برای ترویج و سخن راندن در مورد بیت کوین در پیش گرفته‌اند، به اشتراک گذاشته و آن را «بدترین نوع بازاریابی» نامیده است.

نظر بیلی مارکوس در مورد ماکسیمالیست های بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

مارکوس در مورد ویدئویی که در آن رابرت بریدلاو (Robert Breedlove)، یکی از ماکسیمالیست‌های بیت کوین، در حال صحبت با جیسون لوری (Jason Lowery) است، توضیح داد که در این ویدئو او دارد بیت کوین را ستایش می‌کند و آن را «نه یک کوین بلکه آینده جنگ، آینده امنیت و آینده افرادی که داده‌های خود را تامین می‌کنند» می‌خواند. او همچنین از ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به عنوان «پادشاهان جدیدی که حکم خدا را دارند» انتقاد کرد.

خرید ارز دیجیتال

بیلی مارکوس روش‌های ماکسیمالیست‌های بیت کوین برای جذب افراد جدید به بیت کوین را مسخره کرد و اظهار کرد آنچه آنها می‌گویند این است که «بیا به گروه بازندگان غیرقابل اعتماد ما که به‌وضوح بیمار روانی هستند، بپیوندید!»

ماکسیمالیست‌های بیت کوین به‌جز BTC مدام همه آلتکوین‌ها را «s-coins» (شت کوینز) می‌نامند. برخی از آنها، به ویژه مکس کایزر (Max Keiser)، از SEC می‌خواهند تا صرافی‌های مهم ارزهای دیجیتال را به عنوان کازینو تعطیل کند و همه آلت کوین‌ها را اوراق بهادار اعلام کند. اساساً این همان کاری است که SEC و گری گنسلر (Gary Gensler) در حال حاضر در حال انجام آن هستند.

مارکوس و پالمر خالقان اولین رمزارز میمی هستند که از روی سرگرمی بر بلاک چین بیت کوین و بر اساس کد بیت کوین و الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) ایجاد شد.

اگرچه آنها ادعا می‌کنند که این کار را برای سرگرمی انجام داده‌اند، اما در ژانویه سال گذشته، مارکوس اظهار داشت که او و پالمر درآمد خیلی کمی از دوج کسب کرده‌اند. او معتقد است میم کوین‌های جدید با الگوگیری از دوج کوین برای کسب درآمد ایجاد می‌شوند.

با این حال، مارکوس برای ساخت «دوج کوین ۲» یا هر ارز دیجیتال جدید دیگری برنامه‌ای ندارد. طبق توییت قبلی او، «یک چیز عجیب و غریب» باید اتفاق بیفتد تا او به دوج کوین بازگردد و به یکی از اعضای فعال تیم فعلی‌اش تبدیل شود.

منبع: یو تودی

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
حمید
4 ماه قبل

سلام.نظرتون درباره ارزهای باپسوند۲چیه مثل پپه۲

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
4 ماه قبل
پاسخ به  حمید

سلام دوست عزیز، این ارزها عموما میم کوین‌ها هستند و خب سرمایه گذاری در اون‌ها ریسک بسیار بالایی داره.
موفق باشین

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)