0

3

وبسایت رسمی تسلا پرداخت با دوج کوین را پذیرش می‌کند

وب سایت رسمی تسلا به‌تازگی میم کوین مورد علاقه ایلان ماسک یعنی دوج کوین را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداختی خود لیست کرده است، حال آیا این اقدام منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد؟

پرداخت با دوج کوین در تسلا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

وب سایت رسمی تسلا که به‌تازگی عمومی شده است، دارای یک صفحه اختصاصی است که به طور خاص بر پرداخت‌های Dogecoin متمرکز شده است. این صفحه مختص افرادی است که علاقه‌مند به استفاده از Dogecoin برای خرید از تسلا هستند. این صفحه اطلاعاتی در مورد انواع محصولاتی که می‌توان با استفاده از این کوین خریداری کرد، ارائه می‌دهد؛ روند خرید با آن را تشریح و مشتری را در مورد وارد کردن مقدار مناسب از این رمزارز در یک تراکنش راهنمایی می‌کند. این حرکت نشان می‌هد تسلا تصمیمی جدی در به کارگیری Doge در سیستم پرداختی این شرکت دارد.

خرید ارز دیجیتال

این حرکت نه‌تنها به رسمیت شناختن Dogecoin توسط تسلا به عنوان یک گزینه پرداخت قانونی را برجسته می‌کند، بلکه تأثیر بالقوه‌ای را که ادغام DOGE در اکوسیستم تسلا می‌تواند بر ارزش این توکن داشته باشد را نیز نشان می‌دهد.

ایلان ماسک، مدیرعامل بانفوذ شرکت‌های تسلا و Space X، مدت‌هاست که از حامیان و طرفداران این میم کوین است. حمایت او از این کوین توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و حتی در گذشته به دفعات منجر به افزایش قیمت آن شده است.

همانطور که در گزارشات ماه آوریل آمده بود ماسک با تغییر لوگوی توییتر به لوگوی دوج کوین حمایت مستمر خود را از این دارایی دیجیتال نشان داد. این حرکت شوروشوق زیادی را در بین سرمایه‌گذاران آن به وجود آورد و در عرض چند دقیقه منجر به افزایش قابل‌توجه ۱۶ درصد در قیمت DOGE شد.

علیرغم بررسی‌های نظارتی مداوم پیرامون ارزهای دیجیتال، به‌ویژه طبقه‌بندی برخی از توکن‌ها در دسته اوراق بهادار از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، ماسک در توییتر در پی تبلیغ گسترده دوج کوین به بیش از 142.3 میلیون فالور خود است.

حمایت ماسک از دوج کوین به همراه پذیرش آن در تسلا می‌تواند به‌طوربالقوه تأثیر بالایی بر ارزش این میم کوین بگذارد.

خرید دوج کوین

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)