0

0

همکاری برند “گوچی” و “یوگالبز” برای ورود فشن به متاورس!

برند معروف گوچی که در زمینه مد و فشن فعالیت دارد، قصد دارد تا با همکاری یوگالبز روی یک پروژه متاورسی همکاری کند.

همکاری برند
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

امروز برند صاحب‌نام «گوچی Gucci» در توییتی اعلام کرد همکاری خود را با «یوگالبز Yuga Labs» آغاز کرده است. یوگالبز یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان کالکشن‌های NFT مثل «بورد ایپ یات کلاب Bored Ape Yacht Club» است. این دو شرکت با این همکاری قصد دارند تا دنیای مد و فشن را با متاورس ترکیب کنند.

گوچی و یوگالبز یک قراداد همکاری چندین ساله با هم امضا کرده‌اند. این دو برند روی پروژه‌ متاورس «آدرساید Otherside» و مجموعه «10KTF» یوگالبز با هم همکاری خواهند کرد. هدف از این همکاری هم “کاوش فرصت‌های موجود در وب ۳ و فشن” عنوان شده است.

توییت گوچی درباره همکاری با یوگالبز

یوگالبز به جز این همکاری قصد دارد تا دومین فاز از پروژه Otherside را هم استارت بزند. پروژه‌ای که تم گیمینگ دارد و مجموعه‌های بزرگ دیگر یوگالبز را هم در بر می‌گیرد. از جمله «بورد ایپ Bored Ape»، «کریپتوپانکز CryptoPunks» و «می‌بیتز Meebits».

خرید ارز دیجیتال

گوچی و یوگالبز پیش از این هم با یکدیگر روی مجموعه «Gucci Grail» کر کرده بودند. در این مجموعه، یوگالبز از خالق پروژه 10KTF یعنی «واگمی-سان Wagmi-San» برای طراحی آن استفاده کرده بود.

فعالیت گوچی در عرصه وب ۳ به همین‌جا ختم نمی‌شود. در فوریه ۲۰۲۲ گوچی مقدار نامشخصی زمین مجازی در بازی متاورسی «سندباکس Sandbox» خریداری کرد. در ماه ژوئن سال گذشته هم گوچی، به اندازه ۲۵٬۰۰۰ دلار از توکن‌های بومی مارکت‌پلیس ان اف تی «SuperRare» را خریداری کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)