0

0

مناظره بیلی مارکوس با CZ؛ بیت کوین به عنوان یک ارز «وحشتناک» است!

چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، مدیر اجرایی بایننس، اخیراً در توییتی افکار خود را در مورد اینکه بیت کوین هنوز پدیده‌ای نوظهور در سطح جهانی است، به اشتراک گذاشت و از آن به عنوان یک ارز جهانی بالقوه انتقاد کرد. این توییت نظر بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از بنیانگذاران Dogecoin را به خود جلب کرد.

مناظره بیلی مارکوس با CZ درباره بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

CZ یک اسکرین شات را به همراه تعدادی داده در توییتر به اشتراک گذاشت که بر اساس مطالعات اخیر، در حال حاضر بیش از ۵۶.۱ میلیون میلیونر در جهان وجود دارد که در سال ۲۰۲۰، این رقم ۵.۲ میلیون نفر بود.

چانگ‌پنگ ژائو در ادامه‌ی اطلاعاتش گفت که تنها یک میلیون نفر بیش از یک عدد بیت کوین دارند و نوشت: «اگر محاسبه کنید می‌بینید که هنوز اول راه هستیم.»

خرید ارز دیجیتال

بیلی مارکوس هم‌بنیانگذاران DOGE برای اظهارنظر در این مورد وارد عمل شد. او گفت «محاسبه» را ا نجام داده و طبق محاسبات او، هر فردی در جهان در نهایت می‌تواند فقط ۰.۰۰۲۶۲۵ بیت کوین داشته باشد. وی اظهار داشت که این امر می‌تواند بیت کوین را به عنوان یک ارز، «بسیار بد» جلوه دهد.

جمعیت جهان در حال حاضر تقریباً هشت میلیارد نفر تخمین زده شده است. خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو عرضه کلی این رمز ارز را ۲۱ میلیون کوین در نظر گرفته که از این تعداد ۱۹ میلیون آن تاکنون استخراج شده است. در سال ۲۰۲۳، ماینرها می‌توانند روزانه ۹۰۰ بیت کوین تولید کنند، به این معنی که به ازای ایجاد هر بلوک ۶.۲۵ بیت کوین به هر کدام آنها پاداش داده می‌شود.

این مقدار به لطف رویداد دیگری که توسط ساتوشی ناکاموتو طراحی شده و رویداد هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین) نام دارد، تقریباً هر چهار سال یکبار پاداش استخراج ماینرها را نصف می‌کند. آخرین هاوینگ در بهار ۲۰۲۰ بوده، بنابراین در هاوینگ بعدی که آوریل یا می ۲۰۲۴ رخ خواهد داد، پاداش ماینرها برای تکمیل یک بلوک، به ترتیب ۳.۱۲۵ BTC و استخراج ۴۵۰ بیت کوین در روز خواهد بود.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)