0

1

اوراکل چین‌ لینک می‌تواند از سقوط سهام مک دونالدز جلوگیری کند!

اوراکل چین‌ لینک می‌تواند از سقوط سهام مک دونالدز جلوگیری کند!
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اوراکل چین‌ لینک چگونه نقاط ضعف سیستم‌های پردازش اطلاعات متمرکز را برطرف می‌کند؟ 

در ۳ ژوئن، قیمت چندین سهام بزرگ مانند برکشایر هاتاوی، مک‌دونالدز و ولز فارگو تا ۹۹.۹ درصد سقوط کرد که صرفا یک نقص نرم‌افزاری در زیر ساخت‌های بورس نیویورک بود. بعد از این اتفاق، سرگئی نظروف (از بنیان‌گذاران چین لینک) درباره شبکه اوراکل چین لینک، به‌عنوان راه‌ حلی برای آسیب‌پذیری‌های ذاتی سیستم‌های متمرکز توضیحاتی داد.

شبکه‌های غیرمتمرکز اوراکل چین‌ لینک، خطرات را با ارائه داده‌های دقیق و بدون دستکاری کاهش می‌دهند. این شبکه‌ها داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و از مکانیسم‌های اجماع برای اعتبارسنجی اطلاعات، اطمینان از یکپارچگی داده‌ها و جلوگیری از معاملات اشتباه و دستکاری قیمت استفاده می‌کنند. 

ارز دیجیتال

تلفیقی از فناوری بلاک چین امکان تأیید لحظه‌ای و پاسخ‌های خودکار به ناهنجاری‌ها را فراهم می‌کند و به طور قابل‌ توجهی قابلیت اطمینان و شفافیت بازارهای مالی امروز را افزایش می‌دهد.

منشا و هدف اوراکل چین‌ لینک

شبکه‌هایی مانند اوراکل چین‌ لینک برای رفع مشکل داده‌های قیمت واقعی برای قراردادهای هوشمند اختراع شدند. برخلاف نامشان، قراردادهای هوشمند خیلی هوشمند نیستند. آن‌ها برای تسویه همه چیز، از قراردادهای آتی گرفته تا وام فوری، به فیدهای قیمت واقعی و دیجیتالی نیاز دارند. بدون این داده‌های گران‌بها، قراردادها کاربرد کمی برای دنیای مالی دارند. شبکه‌های اوراکل داده‌های دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند می‌رسانند.  این گونه است که اوراکل چین‌ لینک می‌تواند از سقوط سهام مک دونالدز جلوگیری کند!

دنیای شگفت انگیز غیر متمرکز تا کنون معادلات بسیاری را حل کرده است. وقتی نقص در جهان متمرکز می‌تواند با راهکارهای غیرمتمرکز حل شود، یعنی رسالت ارزهای دیجیتال بسیار فراتر است. این مساله تا حد زیادی می‌تواند به پذیرش هرچه بیشتر کریپتو کارنسی کمک کند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای چین لینک و خرید و فروش آن کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)