0

0

مدیرعامل ریپل به دادگاه SEC امیدوار است!

مدیرعامل ریپل لبز (Ripple Labs) یعنی برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse)، طی مصاحبه با Devos، دیدگاه خود را درباره قضایای حقوقی ریپل و SEC بیان کرد.

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

مدیر عامل ریپل در مصاحبه‌ای گفته است از عملکرد حقوقی ریپل رضایت دارد. همچنین علی رغم کشمکش‌های فراوان با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، آمادگی خود را برای جلسات بعدی این دادگاه اعلام کرد. به گفته وی، حکم نهایی این دادگاه تا پیش از تاریخ ۳۰ ژوئن صادر خواهد شد.

امیدواری گارلینگهاوس

گارلینگهاوس اخیرا موضع خود را نسبت به ماجراهای قضایی بیان کرده و با وجود طولانی شدن فرایند قانونی، یادآور شده که به آینده این موضوع خوشبین است.

من فکر می‌کنم در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۳، این پروسه به سرانجام مناسبی ختم شود.

داستان دادگاه ریپل و SEC

در سال ۲۰۲۰، گارلینگهاوس و یکی از بنیانگذاران ریپل یعنی کریس لارسن (Chris Larsen)، مبلغی معادل ۱.۳ میلیارد دلار را در قالب XRP به فروش رساندند. با مغزهای متفکر و خالقین ریپل آشنا شوید.

دادگاه ریپل و SEC

پس از این اقدام، SEC شکایتی را علیه کمپانی ریپل تنظیم کرد و آن را ناقض قوانین اوراق بهادار آمریکا خواند. در این میان علاوه بر ابراز خوشبینی، گارلینگهاوس اضافه کرد که موفقیت ریپل در دادگاه SEC نه تنها برای شرکت بلکه برای صنعت کریپتو نیز ضروری خواهد بود.

ارز دیجیتال

ارزیابی وضعیت بازار

گارلینگ هاوس همچنین وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را ارزیابی کرد. وی بیان کرد که علی رغم دوری از پیشبینی آینده بازار، در بلندمدت می‌توان نسبت به بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) خوشبین بود.

از نظر او، حتی خرابی اخیر FTX یا حواشی مداوم پلتفرم‌های کریپتویی مانند DCG و Gemini هم نمی‌توانند از رشد کریپتو در بلندمدت جلوگیری کنند. گارلینگهاوس به فعالان بازار و سرمایه گذاران توصیه می‌کند که درگیر این دسته از حواشی نشوند.

همچنین از گارلینگهاوس در رابطه با مهم ترین عامل تسریع کننده روند صعودی بازار کریپتو سوال شد و او شرکت‌هایی که در مسیر حل برخی مشکلات و ارائه راه حل‌های مختلف گام بر می‌دارند را مهم ترین عامل پیشرفت بازار دانست.

خرید ریپل
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)