0

6

بنیاد SHIB Doggy DAO برای توسعهٔ شیباریوم با ATH همکاری می‌کند

بنیاد SHIB Doggy DAO قرار است از تخصص ارائه‌شده توسط شرکای ATH و رهبرانی چون انزو ویلانی (Enzo Villani)، مایکل ترپین (Michael Terpin) و سث شاپیرو (Seth Shapiro) که قبلاً پروژه‌های بلاک چینی از جمله اتریوم و تتر را مشاوره داده‌اند، برای توسعه هرچه بیشتر و جهانی شدن شیبا اینو بهره ببرد.

همکاری SHIB Doggy DAO با شرکت ATH برای توسعه شیباریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گفته انزو ویلانی، مدیرعامل کمپانی ATH، شیباریوم در حال حاضر با بیش از ۲۱ میلیون آدرس کیف پول و بیش از ۲۵۰ هزار قرارداد هوشمند نوشته شده در شبکهٔ آزمایشی آن، پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه کرده است. ویلانی معتقد است بسیاری از برندها از بخش‌های مختلف بازار (سرگرمی، رسانه، مالی) علاقه‌مند به تعامل با این جامعهٔ پویا و فعال خواهند شد.

خرید ارز دیجیتال

تیم حرفه‌ای ATH تجربه چندین دهه مشاوره جمعی در امر سرمایه‌گذاری، فناوری و عملیات را در کارنامه خود دارد. این شرکت با ارائه مشاوره و پشتیبانی به شرکت‌ها در زمینه اقتصاد رمزارز (توکنومیکس)، توسعه استراتژیک، ادغام و تملک، IPOها و امور نظارتی، رویکرد عملی به سرمایه‌گذاری دارد.

توسعه‌دهندهٔ اصلی بلاک چین شیبا اینو، شایتوشی کوساما نیز بیان کرده که همکاری بهتر از ATH پیدا نمی‌کند تا بتواند آن را در مرحله بعدی توسعه جهانی شیبا یاری کند. این شرکت با همفکری با بنیاد ما بهترین مسیر ممکن را برای آینده اکوسیستم شیبا اینو ترسیم خواهد کرد.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)