0

5

شیبا اینو و دوج کوین در آستانه‌ ۳۰% نوسان در ماه ژوئن

صعود شیبا اینو و دوج کوین در ماه ژوئن
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با آغاز ماه ژوئن، سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر افزایش شدید قیمت‌های شیبا اینو و دوج کوین هستند. تحلیلگران بازار به دقت این میم کوین‌ها را برای نوسان‌های قابل توجه زیر نظر دارند.

با شروع ماه ژوئن، میم کوین‌های دوج کوین و شیبا اینو که توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند، در مرکز توجه قرار گرفتند. با آغاز ماه جدید، شایعاتی در مورد اینکه آیا Shiba Inu و Dogecoin در ماه ژوئن پامپ خواهند کرد، وجود دارند.

شیبا اینو

قیمت شیبا اینو به نقطه اوج نزدیک می‌شود و در میان خوش‌بینی سرمایه‌گذاران، برای افزایش ۳۲ درصدی آماده است.

شیبا اینو در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵۳۱ معامله می‌شود. قیمت شیبا با افزایش ۱.۰۳ درصدی نسبت به بیست و چهار ساعت گذشته و ۲.۱۷ درصدی در هفت روز گذشته همراه بود. با داشتن عرضه در گردش ۵۹۰ تریلیونی شیبا،مارکت کپ آن ۱۴,۹۱۰,۶۶۲,۳۰۷ دلار است. قیمت SHIB تقریباً در راس یک مثلث صعودی قرار گرفته و از نگاه تحلیلگران آماده‌ صعود است. اگر ساختار فعلی بازار ادامه داشته باشد، شیبا اینو می‌تواند ۳۲ درصد افزایش یابد و به حدود ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار برسد. در مسیر صعود، قیمت SHIB ممکن است با مقاومت‌هایی در ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار، ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار و ۰.۰۰۰۰۴۱ دلار مواجه شود.

خرید ارز دیجیتال

دوج کوین

Dogecoin در حال حاضر با قیمت ۰.۱۵۹۸ دلار به ازای هر واحد معامله می‌شود. دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته، افزایش ۲.۵۲ درصدی قیمت و در هفت روز گذشته کاهش ۴.۳۱ درصدی را تجربه کرده است. Dogecoin دارای عرضه در گردش ۱۴۰ میلیارد DOGE و مارکت کپ ۲۳,۱۰۱,۱۳۰,۵۸۱ دلاری است. در اول ژوئن، قیمت کندل روزانه Dogecoin به ۰.۱۶ دلار رسید.

با وجود استخراج ۲۰۸ میلیون دلاری ماینرها در می ۲۰۲۴، قیمت دوج کوین ممکن است به زودی تا ۳۰ درصد از کف قیمتی ۰.۲۰ دلار افزایش یابد. باید توجه داشته باشیم که سطح ۰.۱۸ دلار مقاومت بسیار مهمی برای دوج کوین است.

نمودار نشان می‌دهد که ۷۶۱۳۱۰ هولدر، ۱۳.۵ میلیارد دوج کوین با میانگین قیمت ​​۰.۱۷۹ دلار را در اختیار دارند. اگر این هولدرها فروش زودهنگام را انتخاب کنند، ممکن است غلبه بر این میزان از عرضه سخت باشد. اما جامعه طرفداران دوج کوین وقتی که قیمت به ۰.۱۶۰۹ دلار رسید، فشار فروش را به زیبایی خنثی کردند. اگر حرکت نزولی ادامه پیدا کند و مقاومت روزانه ۰.۱۵۴۹ دلار از دست برود، منطقه بعدی برای زیر نظر گرفتن ۰.۱۵۲ و ۰.۱۵۰ خواهد بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)