0

4

کلاهبرداری جدید از ارز دیجیتال شیبا اینو افشا شد

متخصص بازاریابی محتوای شیبا اینو، با نام کاربری LucieSHIB@، یک اکانت کلاهبرداری جدید از شیبا اینو در توییتر را با انتشار پیام «Shibarmy Scam Alerts» در صفحهٔ خود گزارش کرده است.

کلاهبرداری از ارز دیجیتال شیبا اینو فاش شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

این تیم کلاهبرداری از طریق یک حساب کاربری با نام ShibaInuHQ فعالیت می‌کند و «هدایایی» از رمزارز SHIB ارائه می‌دهد که به کاربران پیشنهاد می‌کند برای دریافت آن به وب‌سایت‌شان مراجعه کنند. این اکانت خود را «حساب رسمی اکوسیستم شیبا اینو در توییتر» معرفی می‌کند و عکس پروفایل آن نیز تصویری از SHIB Metaverse است تا طرفداران این ارز دیجیتال را گمراه کند.

خرید ارز دیجیتال

در حال حاضر آنها دارند طرفداران شیبا را با هدایایی از توکن‌های «SHIB/BONE/LEASH» به ارزش ۳۰ میلیون دلار به کیف پول‌های فعال اتریوم جذب می‌کنند. در هر صورت به نظر می‌رسد رقم فیات این هدایا که معمولاً توسط صرافی‌های کریپتویی واقعی ارائه می‌شوند، بسیار بالا باشد.

حساب توییتر «Shibarmy Scam Alerts» از ارتش SHIB می‌خواهد تا این حساب کلاهبرداری فوق‌الذکر را هرچه زودتر گزارش کنند.

این اکانت جعلی برای اینکه خود را مشروع جلوه دهد، مجدداً پست‌هایی را از حساب‌های رسمی توکن Shiba Inu و SHIB Metaverse توییت کرده است. آنها به‌ویژه پستی مربوط به اهدای ۱۰ قطعه زمین مجازی در Metaverse را بازنشر کرده‌اند.

چند روز پیش نیز اکانت ضد کلاهبرداری susbarium در توییتر، خبر یک کلاهبرداری دیگر را منتشر کرد که در آن شخصی ادعا می‌کرد پاداش شبکهٔ آزمایشی شیباریوم را دریافت کرده است. این اکانت به جامعه شیبا اینو هشدار داد که این تیم اخیراً چنین پاداشی ارائه نکرده است.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)